ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

طراحی سایت بدون کدنویسی


چگونه امروز وب سایت خود را بدون برنامه نویسی بسازید. طراحی سایت بدون کدنویسی در گذشته طراحی و ساخت وب سایت چیزی از هنر سیاه بود که توسط نجیبان وب انجام می شد و زبانی عجیب به نام HTML را می فهمید. امروزه همه چیز متفاوت است و بازار برای سازندگان وب سایت باز است.

بنابراین ، در هنگام ایجاد و طراحی وب سایت خود تعدادی گزینه وجود دارد ، و کدام انتخاب شما تا حد زیادی بستگی به میزان کنترل شما با کد زیرین سایت شما دارد و اینکه چقدر می خواهید شخصی سازی کنید. .

بسیاری از خدمات کاملاً شما را از نوشتن یک خط کد متوقف می کنند ، در حالی که دیگران رویکرد ترکیبی ارائه می دهند. یا اگر می خواهید و در زمینه کد نویسی مهارت دارید ، می توانید با رویکردی دست و پا گیرتر گیر بیفتید.

بیایید تمام گزینه های شما را با جزئیات بیشتری مرور کنیم.

خدمات میزبانی شده
یکی از محبوب ترین راه های ایجاد وب سایت استفاده از خدمات میزبانی وب است. برای استفاده از این روش طراحی وب سایت ، فقط به مرورگر مورد علاقه خود و اتصال به شبکه نیاز دارید ، زیرا تمام کارهای طراحی بصورت آنلاین انجام می شود. برخی از محبوب ترین خدمات عبارتند از:

Weebly
ویکس
به طرز چشمگیر
Moonfruit
طراح وب Google
1 & 1 سازنده وب سایت
سازنده وب سایت GoDaddy
یولا
همه این خدمات ، ایجاد یک وب سایت را به یک امر نقطه عطف با کلیه مؤلفه های اصلی سایت که از طریق منوها یا به عنوان عناصری که به سادگی می کشید و به جای خود می کشید ، تبدیل می کند.

غالباً می توانید سایت خود را با تکمیل فرم با اطلاعات خود تنظیم کنید ، که پس از آن در سایت شما قرار می گیرد. این بدان معنی است که هنگام استفاده از این خدمات ، طراحی وب سایت سریع و کارآمد است.

توجه داشته باشید که تقریباً همه این سازندگان وب سایت برنامه های مختلفی را ارائه می دهند که به قیمت های مختلفی ارائه می شوند. برنامه ارزان تر (و حتی گاهی اوقات رایگان) برای افرادی که به دنبال یک وب سایت شخصی ساده یا یک نمونه کار آنلاین هستند ، کار خواهد کرد.


اما اگر چیزی پیچیده را می خواهید ، پس از تفسیر دقیق از ویژگی های ارائه شده ، مجبور خواهید بود که در برنامه های گران قیمت تر مشترک شوید. به عنوان یک قاعده کلی ، توصیه می کنیم با ارزان ترین طرح شروع کرده و طبق نیازهای خود از آن استفاده کنید.

سیستم های مدیریت محتوا
اگر از قبل وبلاگ خود را دارید ، احتمال استفاده از WordPress وجود دارد. این برنامه با بلاگ نویسی مترادف شده است ، اما WordPress همچنین یک برنامه عالی برای ساخت وب سایت های کاملاً کاربردی است.

برای استفاده از WordPress به عنوان یک برنامه ساخت وب سایت ، فقط باید موضوعی را انتخاب کنید که منعکس کننده نوع وب سایتی باشد که می خواهید تولید کنید. به معنای واقعی کلمه هزاران موضوع برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید بسیاری از سایت وردپرس و همچنین از خرده فروشان تم شخص ثالث مانند Temple Monster و Theme Forest را بارگیری کنید.

مواردی که باید قبل از پیشبرد وردپرس در نظر بگیرید
یکی از مهمترین جنبه های استفاده از وردپرس برای طراحی وب سایت شما ، بازخورد فوری شما دریافت می کند. می توانید موضوعی را که استفاده می کنید تغییر دهید و ببینید که چگونه این امر به نسخه آزمایشی سایت شما نگاه می کند. همچنین محتوا می تواند توسعه یابد و سپس برنامه ریزی شود تا به مرور زمان سایت شما تازه به نظر برسد.

قدردانی از این نکته مهم است که وردپرس صفحاتی را که برای وب سایت خود ایجاد کرده اید از یک پایگاه داده از اجزاء ایجاد می کند. درست مانند تصاویر ، ویدئو و مواردی که ممکن است در وبلاگ خود داشته باشید ، هنگام استفاده از وردپرس برای یک وب سایت ، همین اصل در مورد همه عناصر صفحه که در یک پایگاه داده نگهداری می شوند ، اعمال می شود.

هنگامی که در حال ایجاد یک وب سایت جدید با استفاده از WordPress به عنوان CMS هستید ، چندین موضوع مهم وجود دارد که باید از آن آگاه شوید:

1. WordPress به طور مداوم توسط توسعه دهندگان آن به روز می شود ، این بدان معنی است که هنگام به روزرسانی نسخه وردپرس مورد استفاده خود ، ممکن است برخی ابزارک ها یا افزونه ها کار خود را متوقف کنند.

2- میزبانی بانک اطلاعاتی که به وب سایت جدید اختیار می دهد باید قوی و قابل اعتماد باشد. اگر در حال ایجاد یک وب سایت برای تجارت خود هستید ، یک سرور اختصاصی را در نظر بگیرید تا از به حداقل رساندن خرابی و خرابی اطمینان حاصل کنید.

3. هنگامی که کسب و کار شما به فکر گزینه های تهیه نسخه پشتیبان از داده های خود است ، وب سایت خود را فراموش نکنید. WordPress همچنین ممکن است بستر وبلاگ نویسی شما باشد ، اما وقتی از آن به عنوان سیستم وب سایت اصلی شرکت استفاده می شود ، تهیه نسخه پشتیبان از پرونده های وردپرس شما بسیار مهم است.

4- همیشه یک نسخه جدید را در نسخه آزمایشی سایت خود تست کنید. مضامین جدید ممکن است برای محتوای محتوایی که سایت شما در حال حاضر نمایش می دهد ، دارای متغیرهایی نداشته باشند. برخی از ترفندهای مربوط به کد PHP که هر صفحه با آن ساخته شده ممکن است لازم باشد تا موضوع جدید همانطور که انتظار دارید کار کند.

5- استفاده از وردپرس به عنوان CMS می تواند به این معنی باشد که چندین کاربر می توانند با سهولت مطالب را در سایت شما به روز کنند. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما دارای سیاست مشخصی در مورد این به روزرسانی ها است تا از مشکلات امنیتی جلوگیری کند.

6. رابط کاربری یک قدرت اصلی سکوی وردپرس است. امکان تغییر صفحه فقط با کلیک کردن بر روی چند دکمه یا انتخاب گزینه صحیح ، وردپرس را به یک CMS عالی به خصوص برای شرکتهای کوچک تبدیل می کند.

7. موارد دیگری نیز وجود دارد

 

  انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 117

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما