ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی


کتابهای الکترونیکی یف وسیعی از فرصت های کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی در کتاب های الکترونیکی وجود دارد: فقط کمی برای تأمین درآمد فعلی خود کار کنید ، یا روی نوشتن و بازاریابی یک سری کتاب های الکترونیکی به عنوان یک حرفه کامل کار کنید و به طور بالقوه درآمد قابل توجهی کسب کنید.

در جایی که زمانی به یک نماینده نیاز داشتید که بتواند پیشنهاد شما را برای ناشران کتاب مطرح کند ، امروز همه آنچه شما نیاز دارید یک رایانه ، ایده برای کتاب و یک حساب کاربری رایگان در هر یک از سایت های انتشار کتاب الکترونیکی است.

نه تنها اینترنت خود نشر را فرصتی سودآور و آسان برای پیگیری در اختیار همه ما قرار داده است ، بلکه طیف وسیعی از ابزارها را برای مدیریت فرایند نوشتن و همچنین کلیه کارهای اداری لازم برای تولید کتاب ، پیگیری فروش و ارتباط با خوانندگان.

وب سایتهای پیشنهادی:

انتشار مستقیم Kindle
لولو
نویسنده iBooks
آشفتگی
کلمات کلیدی
Nook Press
وبلاگ نویسی
وبلاگ نویسی
© iStock / anyaberkut
زیبایی وبلاگ نویسی این است که هرکسی می تواند این کار را انجام دهد. نیازی به مهارت نوشتن جلا یا دانش عمیق درباره طراحی وب نیست. در حقیقت ، بسیاری از وبلاگ نویسان موفق بدون هیچ تجربه ای شروع می کنند اما هنوز می توانند وبلاگ خود را به یک پول ساز واقعی تبدیل کنند.

گزینه های شما برای ایجاد یک بلاگ تقریباً به اندازه تعداد مباحثی که می توانید درباره آنها بلاگ کنید بی حد و مرز است. وبلاگ نویسی راهی عالی برای کسب درآمد از نظر خود شما است. این که آیا قبلاً بازنشسته شده اید یا ده سال از آن گذشته است ، وبلاگ نویسی چیزی است که می توانید امروز شروع کنید ، و متناسب با هر برنامه یا برنامه زندگی شما قبلاً است.

و شروع بسیار ساده است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد ، رایانه و سرگرمی یا علاقه ای است که مایلید با دیگران به اشتراک بگذارید.

وب سایتهای پیشنهادی:

لیست کننده
نخ نخی
Blogger Pro
محتوا
وبلاگ نویسی
طراحی هنری و صنایع دستی
هنر و هنر
© iStock / PointImages
تمرین یک هنر یا صنایع دستی مزایای بسیاری برای بازنشستگان دارد. علاوه بر اینکه یک سرگرمی و درآمد بالقوه است ، می تواند به کاهش احساس از دست رفته هدف که اغلب با ترک نیروی کار همراه است کمک کند.

از چوب های چسب ، توپ های پشم و مقداری کاغذ رنگی چه می توانید تهیه کنید؟ خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید هنرها و صنایع دستی فقط حوزه مادربزرگها روسری بافندگی در مقابل تلویزیون نیستند ، یا کودکانی که دارای زرق و برق در چهره خود هستند.

صنایع دستی صنایع دستی به شکلی بزرگ بر می گردد و جای تعجب نیست که چرا. خرده‌فروشان آنلاین با فراهم کردن محلی برای صنعتگران و صنعتگران ، محلی برای فروش کالاهای خود با سهولت به بازارهای جهانی عرضه می کنند.

برای مهاجران که در جستجوی روشهای جدید کسب درآمد در خارج از کشور هستند ، این تقاضای تجدید شده فرصت طلسم دستباف را ایجاد می کند.

 

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 59

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما