ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی


اگر کسب درآمد اولویت اول شماست ، گزینه های شغلی بهتری نسبت به نوشتن وجود دارد.

اما خوب ، برای پاسخ به این سوال - شما می توانید از طریق بازاریابی وابسته درآمد زیادی کسب کنید ، اما برای این کار باید واقعاً سخت کار کنید.

طاقچه ای پیدا کنید که دارای اقلام بزرگ بلیطی باشد که می توانید بفروشید. به عنوان مثال ، می توانید در مورد وانت بار وبلاگ درست کنید و برای بازاریابی شرکت های وابسته به قطعات وانت پیوند دهید. می توانید کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی مقداری پول بدست آورید زیرا قطعات خودرو نسبتاً گران است. شما می توانید به طور مثال ، بیشتر از بازاریابی وابسته با مثلاً کتاب و قلم درآمد کسب کنید.

با این حال این پول آسان نیست. شما باید مقاله های خوبی بنویسید و در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید ، بنابراین بازدیدکننده کافی دارید - بازدیدکنندگانی که در نهایت آنچه را که می فروشید خریداری می کنند.

بله ، این امکان پذیر است. ما می توانیم از طریق نوشتن مقاله درآمد کسب کنیم. استراتژی متفاوتی برای کسب درآمد از طریق نوشتن مقاله وجود دارد.

1) ما می توانیم یک وب سایت درست کنیم و مقاله را بنویسیم.

2) ما می توانیم شبح نویسی را انجام دهیم

3) ما می توانیم نویسنده را به عنوان یک فریلنسر پست ارسال کنیم و درآمد کسب کنیم.

اگر وب سایتی ایجاد کنیم ، می توانیم از پیوندهای وابسته ، Google AdSense یا سایر شبکه های تبلیغاتی یا استفاده از تبلیغات پولی استفاده کنیم و به راحتی درآمد بالایی کسب می کنیم.

ما می توانیم برای برخی از شرکت های بزرگ روح نوشتن انجام دهیم.

ما می توانیم به عنوان یک وب سایت فریلنسر ، پنجره کار ، و سایر نویسندگان نویسنده شویم.

از وب سایت Fiverr درآمد کسب کنید!

این سایت بسیار خوبی برای کسب درآمد آنلاین دانشجویان است ، اگر دانشجو هستید پس از امروز می توانید به این سایت بپیوندید و درآمد خود را شروع کنید.

از این طریق می توانید از همان ابتدا تا 300 روپیه درآمد کسب کنید. مشاغل آنلاین بسیاری در این سایت وجود دارد مانند بازاریابی دیجیتال ، برنامه نویسی فیلم سازی ، ویرایشگر عکس ، انیماتور ، طراحی و گرافیک و غیره مقاله کامل را

https://moomeni.com/make-money-online-from-foreign-sites-in-iran/

https://www.fiverr.com/

https://www.udemy.com/

 

 

  انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 170

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما