ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

چطور کیفیت عکس را کم کنیم


امروزه با دوربین گوشی امکان انجام انواع وظایف از جمله ضبط تصویر ، تصویربرداری و پاک کردن صدا و ... را دارا می باشد. ما را با کیفیت بالا و حجم این صدا ما به دنبال برنامه های کاربردی برای کاهش اندازه تصاویر اسکن شده و کاهش اندازه تصویر برای آندروید. اگر نمی خواهید کیفیت و وضوح تصویر خود را کاهش دهید ، از برنامه های 6 برای کاهش اندازه تصویر که ما در پست بعدی ارائه می دهیم استفاده کنید.


دانلود بهترین android photo reducer and reducer app
بهترین برنامه ها برای کاهش حجم فایل تصویر در دستگاه های آندروید

همانطور که می دانید ، مهم نیست که چقدر پیشرفته ما در حال تولید تلفن های با کیفیت بالا که حاوی دوربین های قدرتمند با وضوح بالا هستند. نگاهی به عکس با دوربین و LED با کیفیت بالا برای ایجاد عکس های فوق العاده خواهد بود اما حافظه زیادی اشغال و به اشتراک گذاری این عکس ها ما باید زمان بیشتری پس از اندازه از اینترنت بیشتر خرج کنیم. بنابراین عجیب نیست که برنامه هایی را که اندازه تصویر را کاهش می دهند نگاه کنید. شما می توانید با استفاده از این عکس ها در فتوشاپ فشار و در Facebook و یا واتساپ به اشتراک بگذارید اما با استفاده از برنامه تغییر سایز و کاهش حجم عکس اندروید شما دیگر مجبور به انتقال عکس ها از گوشی به سیستم نیست.



میزبانی چیست و چه نقشی در سایت بازی می کند ؟

نمایش
دانلود بهترین android photo reducer and reducer app

آنچه در وب سایت های 10 برای فشرده سازی و کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت اینترنت گذشت ، ما بهترین فشرده سازی یا تغییر اندازه عکس های آندروید را برای شما ارائه می دهیم. این برنامه کاهش اندازه عکس به شما کمک کند بدون از دست دادن کیفیت عکس های خود را تغییر اندازه.

برای دانلود نسخه کامل برنامه های اندروید زیر می توانید از سایت های دانلود ایرانی استفاده کنید.

کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت آندروید با عکس فشرده سازی 2.0
بر خلاف برنامه های مختلف دیگر که شما می توانید در فروشگاه Google پیدا کنید ، عکس فشرده سازی 2.0 اجازه می دهد تا شما را به تغییر اندازه عکس بسیار به سادگی. عکس فشرده سازی 2.0 اجازه می دهد تا شما را به فشرده سازی عکس ها به طوری که شما می توانید اندازه فایل خود را کاهش دهد. این برنامه اجازه می دهد تا شما را به انتخاب کم ، متوسط و با کیفیت بالا. شما به راحتی می توانید کیفیت و دکمه فشرده برای دیدن اندازه های مختلف را انتخاب کنید.

کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت آندروید با عکس فشرده سازی 2.0
به عنوان مثال ، کیفیت فشرده سازی پایین را برای کاهش اندازه تصویر از 4.6 MB به 1.16 MB انتخاب کنید ، در حالی که حفظ رزولوشن 4048×1536 پیکسل ، که عالی است. پس از فشرده سازی شما متوجه هر گونه تفاوت بین یک تصویر PNG, JPG و.. هیچ اصلی و فشرده سازی وجود دارد. عکس فشرده سازی 2.0 همچنین اجازه می دهد تا شما را به تغییر اندازه و محصول عکس های متعدد.

علاوه بر این برنامه می توانید از 4 روش سریع برای بهبود و کاهش اندازه تصویر که قبلا آموزش داده ایم استفاده کنید.

کاهش اندروید اندازه تصویر با برنامه کاهش اندازه تصویر
نرم افزار کاهش حجم تصویر درست است که به نام "کاهش حجم تصویر" اما تصاویر را فشرده سازی, هیچ, و به جای آن اندازه تصویر تغییر اندازه تصویر را کاهش دهد. این برنامه شامل کیفیت بسیار بالا و شما می توانید دقت در آن را تنظیم کنید. در آزمون ما کاهش می یابد و ما تصویر را به دقت 2024 x 1518 پیکسل حجم تصویر به 677 KB که بسیار خوب بود و تقریبا مانند تصویر اصلی. به غیر از تغییر اندازه و کاهش اندازه تصویر ، این برنامه اجازه می دهد تا شما را به محصول و چرخش عکس های خود را. نسخه رایگان این برنامه در دسترس است و شامل تبلیغات.

کاهش اندروید اندازه تصویر با برنامه کاهش اندازه تصویر

کاهش اندازه تصویر در آندروید با استفاده از عکس و تصویر به Resizer
همانگونه که از نام ، عکس و تصویر به Resizer اجازه می دهد تا شما را به تغییر اندازه تصویر و کاهش اندازه تصویر بدون افت کیفیت. مانند برنامه کاهش اندازه تصویر ، این برنامه بسیار محبوب شما ارائه می دهد ابعاد مختلف و همچنین اجازه می دهد تا شما را به کاهش درصد. به عنوان مثال ، ما تصویر ما را به 2024×1518 پیکسل کاهش دادیم و اندازه تصویر را به 1.1 mb کاهش دادیم. این نرم افزار همچنین اجازه می دهد تا شما را به انتخاب اندازه های سفارشی و شما می توانید عکس های خود را محصول. کیفیت تصویر بدون تغییر باقی می ماند و شما هیچ تغییری را متوجه نخواهید شد. نسخه رایگان این برنامه در دسترس است اما شما می توانید در برنامه تبلیغات با خرید نسخه حرفه ای از این برنامه را حذف کنید.

کاهش اندازه تصویر در آندروید با استفاده از عکس و تصویر به Resizer

کاهش اندروید اندازه تصویر با برنامه خودرا برای امتحان اماده
اندازه تصویر بدون تغییر وضوح تصویر-خودرا برای امتحان اماده یک برنامه کوچک است که می تواند به خوبی کاهش می دهد. در نسخه رایگان این برنامه شما فقط می توانید به اندازه 300 تصاویر را کاهش دهد. بر روی دکمه خودرا برای امتحان اماده کلیک کنید و تصویر شما می خواهید برای کاهش اندازه آن را انتخاب کنید. این برنامه از شما می خواهد عکس اصلی را حذف کنید یا نه پس از کاهش اندازه. پس از کاهش حجم ، شما اطلاع رسانی است که به شما خواهد گفت که چقدر تصویر اصلی به اندازه بود و چه مقدار از آن در واقع کاهش می یابد را ببینید.

کاهش اندروید اندازه تصویر با برنامه خودرا برای امتحان اماده

علاوه بر این برنامه ، شما می توانید 10 از بهترین عکس آنلاین تغییر اندازه سایت های بدون افت کیفیت استفاده کنید.

تغییر اندازه برنامه Pixlr و کاهش اندازه عکس های آندروید
Pixlr یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش عکس در آندروید کاربران توانایی دانلود و ابزار مفید است که می تواند کمک به شما در گرفتن یک عکس منحصر به فرد دست ارزان تر ارائه می دهد. حتی مبتدیان می توانید عکس های خود را با استفاده از رابط بسیار تعاملی از برنامه را ویرایش کنید. شما می توانید pixlr به چرخش ، تغییر اندازه تصاویر خود استفاده کنید. علاوه بر این ، شما می توانید از برنامه برای اصلاح قرمزی چشم ، تنظیم روشنایی و کنتراست تصویر استفاده کنید. Pixlr دارای 600 اثر و اجازه می دهد تا ویرایش عکس سریع و ساده است.

یا Pixlr آندروید اندازه تصویر تغییر اندازه نرم افزار

اگر شما علاقه مند در برنامه های کاهش اندازه آندروید از نه 5 راه هایی برای تغییر اندازه عکس در ویندوز 10, 8, 7 و.. استفاده.

کاهش اندازه تصویر بر روی گوشی آندروید با تصویر آسان به Resizer
اگر شما به دنبال یک راه حل برای کاهش اندازه عکس خود را سنگین ، استفاده از تصویر اعمال می شود به Resizer آسان است. این برنامه نه تنها اندازه عکس های شما را تغییر می دهد ، بلکه به شما کمک می کند فرمت عکس های خود را تغییر دهید و عکس های خود را بچرخانید. رابط برنامه بسیار ساده و آسان برای استفاده است. کاربران می توانند یک اندازه فایل سفارشی برای رسیدن به یک اندازه تصویر خاص استفاده کنید.

کاهش اندازه تصویر بر روی گوشی آندروید با تصویر آسان به Resizer

اگر شما در حال برنامه ریزی برای افزایش کیفیت عکس های خود را شما می توانید با استفاده از این روش برای افزایش کیفیت صدا در گوشی آندروید

https://www.magcloud.com/user/sabzi1993

 

  انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 74

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما