ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

شورت لینک


لینک های طولانی که حاوی اعداد و حروف قطعا همه چیز ما تا کنون دیده ام. اما لینک را کوتاه کنید چرا مهم است؟ چرا برخی از لینک های طولانی, اما برخی دیگر کوتاه هستند ? لینک های کوتاه مفید برای لینک های طولانی چیست? چرا باید لینک هایLL را کوتاه کنیم ؟

یکی از بزرگترین مشکلات به اشتراک گذاری لینک های اینترنتی ساختار طولانی و نامنظم آن است.

هنگامی که این مشکل بیشتر احتمال دارد به رخ می دهد, مثلا, برای تصمیم گیری برای ارسال یک لینک به موضوع فوق العاده است که ما در یک وب سایت در مسنجر دیدم. اینجا, هنگام چسباندن, ما مجموعه ای از اعداد را ببینید, حروف و نشانه هایی برای نوشتن طولانی است که هیچ معنا و خوانده نشده خاص.

لینک لینک بلند کوتاه

استفاده از لینک های طولانی یک مشکل خاص برای مخاطبان ایجاد نمی کند. اما ممکن است یک مشکل با خدمات وبلاگ نویسی کوچک مانند توییتر وجود دارد, و یا در خدمات اس ام اس, کاهش شخصیت می تواند هزینه های کاربر را افزایش می دهد باعث.

اختصارات لینک و یا اختصارات servicesl خدماتی که تبدیل longl های طولانی و یا لینک متشکل از تعداد زیادی از شخصیت ها را به لینک های کوتاه و ترجمه شده است. علاوه بر این ، لینک های کوتاه دارای مزایای بسیاری است که می تواند هر کسی را برای استفاده از لینک های کوتاه جذب کند.

مزایای استفاده از لینک های کوتاه
استفاده از لینکهای کوتاه ؛ جایگزین مناسبی برای لینکهای فارسی

یکی از بهترین مزایای استفاده از لینک های کوتاه استفاده از آنها به جای لینک های فارسی است. هنگامی که عنوان یک صفحه وب سایت فارسی را به اشتراک می گذارید ، با خطوط با اعداد و شخصیت های نامفهوم روبرو می شوید که زیبایی متن شما را کاهش می دهد. کوتاه شدن لینک به متن زیبا تر ساده ترین دلیل برای استفاده از لینک های کوتاه است.
استفاده در شبکه های اجتماعی

کاربران کمتر اعتماد به نفس در لینک های طولانی با شخصیت های عجیب و غریب هستند. به اشتراک گذاری این لینک ها ممکن است مانند یک پیام ناخواسته به تماس به نظر می رسد و تماس بر روی آنها کلیک کنید.

کوتاه شدن لینک باعث می شود مخاطبان اعتماد به نفس بیشتری.

برخی از شبکه های اجتماعی محدودیت های شخصیتی دارند. به عنوان مثال ، در توییتر با تنها 280 کاراکتر در هر صدای جیر جیر ، به اشتراک گذاری یک لینک طولانی خواهد شد بسیاری از شخصیت های از شما را اشغال کند.
با استفاده از لینک های کوتاه برای بازاریابی آفلاین

شما ممکن است تصمیم به تبلیغ کسب و کار شما در روزنامه ها یا مجلات. و یا طراحی یک پوستر tilaghati یا کارت کسب و کار و می خواهید به خودتان و یا محصول خود را معرفی کنید. در این مورد شما فضای کافی برای نوشتن آدرس وب سایت ندارد. از سوی دیگر ، آدرس لینک طولانی در ذهن مخاطب باقی نمی ماند. در اینجا یک اتصال کوتاه برای کمک به بازاریابی آفلاین وجود دارد.
کاهش هزینه استفاده از خدمات پیامک

شاید شما تصمیم به استفاده از استراتژی بازاریابی SMS به بازار محصول خود را. در این مورد ، شما باید لینکll وب سایت خود را به چند نفر ارسال کنید. حالت لینک طولانی شخصیت های اس ام اس را افزایش می دهد و هزینه های اس ام اس را افزایش می دهد.
قابلیت سفارشی سازی

یکی دیگر از لینک های کوتاه استفاده است که شما می توانید آدرس و آدرس با توجه به سلیقه خود را انتخاب کنید. با استفاده از سایت های طراحی شده برای کوتاه کردن لینک ، شما می توانیدll با کلمات مورد نظر ، حتی نام تجاری خود را سفارشی کنید.
توانایی تجزیه و تحلیل لینک های کوتاه

امکان بررسی و تجزیه و تحلیل لینک های کوتاه یکی از مهمترین مزایای عملی کوتاه شدن لینک ها است.

لینک کوتاه شدن خدمات ارائه اطلاعات زیر با چک کردن کلیک شما بر روی لینک شما کلیک کنید:

تعداد افرادی که بر روی لینک شما کلیک می کنند
نمودار زمان نمایش برای تعداد کلیک در بازه زمانی مشخص شده
تعداد کلیک بر اساس منابع تبلیغاتی مختلف را انتخاب کنید
مشاهده نام مرورگر که کاربران به سیستم وارد شده اند
نمایش مکان و محدوده جغرافیایی کاربران که به سایت شما وارد شده اند
سیستم عامل از کاربران که بر روی لینک کلیک را انتخاب کنید

امکان کسب درآمد از لینک های کوتاه

کسب درآمد از ارسال لینک کوتاه امکان پذیر است. برخی از کوتاه لینک کوتاه خدمات پرداخت هزینه برای هر کلیک بر روی یک لینک کوتاه را در سایت خود به تولید کننده این لینک کوتاه.

بسیاری از وب سایت های خارجی و ایرانی به کوتاه شدن لینک وجود دارد , که ما برخی از بهترین و عملی ترین نمونه برای شما فراهم خواهد کرد:
فهرست بهترین سایت های خارجی کوتاه کردن لینک ها
کوتاه کننده لینک گوگل

goo.gl سرویس ایجاد لینک کوتاه گوگل. این سرویس در دسامبر 2009 توسط گوگل راه اندازی شد. سایت جداگانه گوگل goo.gl راه اندازی شد و برای همه در ماه سپتامبر 2010 در دسترس بود.

کم گرفته شده. goo.gl پیوند پیشفرض با

برای استفاده goo.gl کاربران ابتدا باید به حساب Gmail خود وارد شوید و سپس سایت goo.gl باز کن هرگز خدمات کاربران جدید از آوریل قبول 13, 2018 و گوگل goo.gl انتظارات برای کاربران موجود در ماه مارس 30 ، 2019. البته ، لینک های ایجاد شده در این سایت هنوز به مقصد قبلی خود هدایت می شوند.
Bitly.com

Bitly.com یکی از محبوب ترین سایت های لینک کاهنده است. برای استفاده از ضرب و شتم اتصال گیرنده ، ابتدا باید وارد شوید و سپس لینک خود را در جعبه وارد کنید. پس از چند ثانیه, یک لینک کوتاه خواهد شد به شما ارسال.

لینک کوتاه با bilty

لینک کوتاه بیت نه تنها برای کوتاه کردن لینک استفاده می شود. این سایت اطلاعات خوبی در مورد عملکرد سایت های مرتبط است و همچنین مخاطبان شامل: نرخ, کلیک لینک, و غیره. تاریخچه, کلیک, و غیره. آمار کانال ، اطلاعات جغرافیایی ، و محل افرادی که در کانال هستند ، کلیک کنید آن را داشته باشد.

در این سرویس شما به راحتی می توانید لینک خود را تغییر دهید. سفارشی سازی و امکان ساخت یک لینک سفارشی با نام تجاری مزایای Bitly است.

البته او نمی تواند کاربران که با استفاده از نسخه رایگان از این وب سایت دسترسی به بسیاری از ویژگی های و استفاده از تمام امکانات این سرویس شما باید فعال نسخه حق بیمه.

شما می توانید لینک های سایت ماهانه 1000 را به صورت رایگان با bitly کوتاه کنید.
Is.gd

Is.gd سایت های دیگر است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کوتاه کردن لینک. علاوه بر کوتاه کردن لینک qrcode ، سایت این را فراهم می کند.

پیوند پیشفرض با هو.gd

برای کوتاه کردن لینک در این سایت, شما باید به جعبه لینک وارد شوید و به سرعت دریافت لینک کوتاه.

اگر شما می خواهید برای ایجاد لینک خود را, با کلیک بر روی جعبه فلش رو به پایین, و سپس یک لینک سفارشی کلیک کنید.

آمار ثبت شده برای این لینک نیز کمک می کند تا شما را به نظارت بر آمار.
ریز <url>

در این سایت, شما نیاز به وارد کردن یک مدت طولانی و پس از آن ارائه یک لینک به کوتاه ترین کلمات که توسط خودم پیشنهاد.

لینک کوتاه کوچک

هنگامی که شما واردLL از لینک در این سایت, به شما سه آدرس رتبه را:

پیوند طولانی

لینک کوتاه

لینک سوم می تواند به عنوان یک پیش نمایش وب استفاده می شود.
ShortURL.at

کار با ShortURL.at مانند سایر خدمات ، بسیار آسان است. فقط لینک را در کادر وارد کنید و گزینهll کوتاه را فشار دهید.

علاوه بر کوتاه کردن لینک ، این سایت همچنین به عموم مردم آمار کلیک کردن بر روی لینک های کوتاه شده را می دهد.

برای دسترسی به این گزینه ، شما باید لینک میانبر را در جعبه clickl-click-counter وارد کنید تا ببینید چقدر کلیک بر روی این لینک.

لینک کوتاه کوتاه کردن لینک با
B. لینک

بی لینک یکی دیگر از ارائه دهنده وب سایت قوی برای کوتاه شدن لینک با استفاده از لینک های بی می تواند کوتاه و ب لینک است.لینک کوتاه کنندهLL با آدرس مورد نظر است. در این سایت ، شما می توانید رمان خود را سفارشی و ایجاد کلمات خود را.

پیوند پیشفرض با پیوند B

بی لینک بسیاری از امکانات است. این سرویس گزارش های تحلیلی در مورد نرخ کلیک ، زبان ، محل ، دستگاه و محل را فراهم می کند. علاوه بر این ، لینک های بی را می توان با ابزار تجزیه و تحلیل مانند گوگل آنالیز یکپارچه شده است.
gg.gg

محل gg.gg این نیز یکی از سایت های کاربردی ترین مورد استفاده برای کوتاه کردن لینک. یکی از ویژگی های خاص این سایت می تواند پسوند هایی را که برای مرورگرها مانند Chrome ، Firefox و opera ارائه می شود ، ذکر کند.

کوتاه کردن لینک با Zen.GG

با این پلاگین ها ، شما به راحتی می توانید یک لینک کوتاه در هر سایت استفاده می کنید ایجاد کنید.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد سایت gg.gg این به شما می دهد لینک های مختصر با تغییر مسیر 301. این می تواند برای جستجوگرها مفید باشد.
تعریف وب سایت های ایرانی برای کوتاه کردن لینک ها

به دلیل تحریم کاربران ممکن است اجازه استفاده از برخی از این خدمات را ندارد و یا سایت برای درخواست که کشور ما فرستاده در پاسخ نیست البته نگران نباشید چرا که در طول سال های اخیر, سایت, جنسیت, بسیاری از لینک کوتاه طراحی شده است.

این خدمات شخص ثالث سایت های مشابه و یا با کیفیت نزدیک به آنها طراحی شده برای کاربر و یا به صورت رایگان می تواند کمک به آنها را انتخاب کنید تا و یا پرداخت هزینه پایین به علاوه یک لینک کوتاه به تجزیه و تحلیل کامل از Click-to-eat.
یون

از قدیمی ترین خدمات ایرانی می توان به کوتاه کردن لینک به وب سایت یون اشاره کرد.

یون دارای بسیاری از امکانات متنوع و کاربردی است. این سایت علاوه بر کوتاه کردن لینک اجازه می دهد تا کاربر را به ایجاد یک لیست از لینک های شروع و پایان تاریخ به اعتبار پیوند و تنظیم کلمه عبور.کوتاه کردن لینک یون

یکی از مهمترین ویژگی های ion link shortener ارائه گزارش های کامل و جامع در مورد آمار ترافیک به لینک شما است. گزارشات مجزا بر اساس کشور ، تاریخ ، روز و زمان بازدید ، لیست ارجاع دهنده ، دستگاه کاربر و ویژگی های کلمه این لینک کوتاه شده ایرانی خوب است.

پیوند پیشفرض با یون
Opizo

در حلقه سایت شما می توانید دو نوع لینک اضافه کنید. لینک مستقیم و یکی دیگر از لینک تولید درآمد.

پیوند پیشفرض

این سایت اجازه می دهد تا شما را به سفارشی کردن لینک های کوتاه خود را و تنظیم تاریخ انقضا برای آنها.

حلقه شما ارائه می دهد یک پلاگین وردپرس برای استفاده برای ایجاد لینک های کوتاه به مقالات وبلاگ خود را.
وان دا

فن دا یکی از جدیدترین سایتهای کوتاه کننده پیوند ایرانی است که به سرعت در میان کاربران ایرانی محبوب می شود.

لینک پیش فرض با 1da

با ثبت نام در سایت انجمن da V تومان عضویت پاداش شما را پس از آن با عضویت در هر یک از دوستان شما در این سایت خوش آمدید به فاش. سیستم zeremulagiri لوله دا شما امکان افزایش مناطق درآمد.

با اضافه کردن لینک اطلاعات به انتهای لینک کوتاه ، می توانید آمار فوری و دقیق تعداد کلیک ها را مشاهده کنید.این گیرنده همچنین دارای یک لینک کسب درآمد است. وان دا شما می پردازد برای هر هزار برنامه موفق.

http://id.kaywa.com/nahidhengameh

 

 

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 58

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما