ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

بازاریابی تلفنی حرفه ای


صحبت از تلفنی, بسیاری از ما به یاد داشته باشید تماس های که ما با " نیاز! یا " با تشکر از شما, من نمی خواهم که.""این همه بیش از. این ذهنیت باید تحقیر نقش تلفنی امروز. اما ما به شما توضیح خواهیم داد که چگونه تلفنی یا تلفنی را می توان با توجه به اصول درست انجام داد ، که نتایج خوبی می تواند به دست آید. اما اول از همه ، شما نیاز به دانستن چه تلفنی به که مسئول اعمال می شود.

 


تلفنی چیست ؟

تلفن بازاریابی و یا تلفنی یک استراتژی بازاریابی شامل برقراری ارتباط با مشتریان از طریق تلفن.

تلفنی می تواند کمک به طیف گسترده ای از سازمان های دستیابی به نتایج بهتر به روش های مختلف. اگر چه واضح ترین شکل تلفنی شامل ارتباطات, شرکت های واسطه با مصرف کننده نهایی می شود اما شرکت تلفنی b2b ادامه به خود انجام می دهند. حتی بازاریابی بین المللی از بسیاری جهات انجام می شود.
که تلفنی نامیده می شود ؟

تلفنی بازاریابی تلفن است که مبادرت به فروش محصولات خاص و یا خدمات مبتنی بر تلفن و گاهی اوقات در فرد است. بازاریابان تلفن و بازاریابی 2 فرم:
1-بازاریابی خارجی یا خارجی:

به این ترتیب ، بازاریابان یک لیست تماس از مشتریان بالقوه را به طوری که آنها به طور مداوم با مصرف کنندگان یا حرفه ها ارتباط برقرار می کنند. این اطلاعات جستجو توسط بازاریابان از طریق تلفن و یا از منابع دیگر جمع آوری شده است.
الداخلی-بازاریابی داخلی یا داخلی:

در این نوع بازاریابی و تبلیغات از طریق رسانه های دیگر مشتریان به نگاه و تلفن بازاریابی انتظار برای تماس تلفنی از مشتری گوش. به عنوان مثال ، مشتری اعلام محصول را در تلویزیون می بیند ، با شماره تبلیغ شده تماس می گیرد و محصول مورد نظر را سفارش می دهد.
برخی از نمونه هایی از ویژگی های اخلاقی بازاریابان موفق:

صحبت می کند به وضوح و قابل درک و بدون به حاشیه راندن،
دوستانه و در عین حال مودبانه برخورد می کند،
خوب گوش کن،
به راحتی و هوشمندانه می توانید سوالات مشتری را مدیریت کنید،
به محصولات و یا خدمات که آن را به فروش می رساند, کاملا اشراف.

اصول اصول تلفنی

یکی از مشکلات اصلی است که باعث می شود تماس سرد یا سرد تماس شکست در خروجی تلفنی است که مشتری محصول خود را نیاز ندارد. یا شما یک تماس گیرنده تصادفی است که هیچ اطلاعات و یا بینش به تماس شما می باشد. اگر شما مخاطب هستید ، آیا به فروشنده اعتماد دارید که می خواهد یک محصول را در چند دقیقه به شما بفروشد؟

اگر شما با توجه به اصول چرخه آیدا آیدا برای تولید سرنخ مناسب و مشتریان بالقوه عمل می کنند. شما می توانید احتمال بازاریابی موفق را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

 

اصول ایدز
اصول چرخه آیدا چیست?

آیدا متشکل از 4 مرحله از فروش به ترتیب زیر:

توجه داشته باشید
علاقه ترجیحی
ای کاش شما می خواهید
کار کار

اینها چیزهایی که شما نیاز به ایجاد در سیستم مشتری آینده نگر خود را:

شما نیاز به جلب توجه مشتری به خودتان.

هنگامی که شما انتخاب کنید تا تلفن و شروع به دریافت تماس, من می دانم که شما در مرکز توجه در آن لحظه هستید. مشتری در حال انتظار برای شروع گفتگو از تماس گیرنده است. بنابراین خود را برای شروع یک مکالمه و جلب توجه مشتریان از H ، آماده سازی اولیه.

سعی کنید به مشتری علاقه مند به نام تجاری خود را.

تماس های سرد غیر قابل پیش بینی است. در حقیقت, هیچ قانون خاص می دانم که شما در حال صحبت کردن به او وجود دارد. صحیح ترین روش قبل از مواجهه با مشتری به مطالعه و جمع آوری اطلاعات نسبت به مشتری است. این به شما کمک خواهد کرد که تماس اصلی نام تجاری خود را پیدا کنید و از تماس های تصادفی و غیرمولد خودداری کنید.

گام بعدی این است که این سوال را بپرسید ، اگر مشتریان بالقوه به شما نیاز دارند ، چرا هنوز به شما زنگ نزدند؟. بنابراین در حال حاضر شما باید به جستجو برای دلایلی است که نام تجاری خود را به نظر می رسد خوب به.

به بال به خواسته های مشتری.

شما باید به عمل مانند یک درنده به منظور انجام تلفنی. هدف برای نقص و خواسته های مشتریان و تمرکز بر روی آن. فکر می کنم در مورد دلایل چرا شما ارائه محصول خود را به نیاز مشتری و آن را به مرحله بعدی.

انجام کاری برای مشتری به خرید کار.

اگر شما نمی توانید هر چیزی مورد نیاز توسط مشتری انجام دهید ، تمام تلاش خود را در مراحل قبلی قطعا به پایان خواهد رسید. برای تشویق مشتری به خرید, شما باید جملات تشویق خود را در پیشبرد ارائه. "اگر شما خرید در حال حاضر ، شما می توانید تخفیف ویژه" نمونه ای از این جمله است.

البته آیدا اصول بازاریابی به خوبی توضیح می دهد; اما چه باید بکنیم برای شروع تلفنی عملی?

⭐ نحوه فروش از طریق بازاریابی تلفنی:

هدف خود را تنظیم کنید: چه چیزی می خواهید برای رسیدن به ؟
سوالات آماده سازی: چه سوالاتی باید بپرسید؟
تهیه پاسخ: خلاصه سوالات ممکن است.
تمرین: گوش دادن به صدای ضبط شده خود را بارها و بارها.
تجسم: نگه داشتن تصویر تماس گیرنده و یا شماره گیری در ذهن. بر این باورند که شما در حال صحبت کردن به کسی و نه فقط با یک متکلم.

نکته: اگر کلید کنترل بر روی گوشی یک کار دشوار برای شما باشد ، که از همان ابتدا حرفه فروش احتمالا برای شما مناسب نیست. یاد بگیرید چگونه برای جلب توجه کسی را بدون داشتن یک مهارت است که همه فروشندگان نیاز. این مهارت نیاز به تمرین و پیشرفت مداوم نیز دارد.

تلویزیون یک ترفند بزرگ و بزرگ تلفنی است.
بازاریابی تلفنی

1 . به دست آوردن روح و رفتارهای یک بازاریاب حرفه ای.

مهمتر از همه این 5 ویژگی های ما در پیدا کردن و توسعه مراجعه کنید:

صبر: همیشه آماده گوش دادن باشد.

شور: آماده به بحث و تقسیم موضوعات.

علاقه: عشق آنچه به شما ارائه.

برج ثور: نترس به بیان نظرات خود را و راحت باشد.

ناز بودن: همیشه لبخند بر لب و شوخی مودب سرگرم کننده تر هستند!
2 . تلاش برای ایجاد یک فضای صمیمی در آرامش بخش دو طرفه.

شما می توانید بازاریابی تلفنی حرفه ای آن را احساس زمانی که کسی لبخند در طول یک مکالمه, متعجب?
این احساس فقط تخیل ذهنی شما نیست ، بلکه فرکانس هایی است که به ذهن مخاطب ارسال می شود. لحن صدا نیز به همان شیوه تغییر می کند و می تواند احساس راحتی برای مخاطبان را تحریک کند. برای اینکه قادر به همیشه لبخند و ایجاد یک فضای راحت برای مشتری ، و عمل. شروع به ضبط صدای خود را در حالت های شکلک و شکلک و گوش دادن به آن را چندین بار.

یک واقعیت جالب در مورد لبخند این است که مردم می توانند " نه!"بگو! بنابراین سعی کنید برای انتقال حس خود را به مشتری.

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 47

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما