ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

بازاریابی ایمیل و مزایای آن


 یکی از شیوه های بازاریابی نسبتا ارزان است. همان مجوز آن را کمتر حرفه ای ، در مقالات قبلی ، تعریف بازاریابی ایمیل چیست؟ و مزایای بازاریابی ایمیل در اینجا چیست؟ ما برتری خود را نسبت به سایر روش های بازاریابی مطالعه می کنیم.

بازاریابی ایمیل چیست ؟

یکی از ابزارها و شاخه های بازاریابی دیجیتال است که از اهمیت زیادی در بازاریابی محتوا بازاریابی ایمیل یا بازاریابی ایمیل.

هنگامی که صاحب یک کسب و کار بخواهد با نام تجاری و یا محصول باعث از ایمیل مارکتینگ برای ارسال ایمیل تبلیغاتی یا تجاری به ایمیل مشتریان با استفاده از این روش بالقوه یا واقعی مشتریان هدف و یا نرم افزار.

تاریخچه بازاریابی ایمیل:

اولین توده ایمیل به 400 مشتریان در ارسال شد 1978 توسط گری Turok از سازمان تجهیزات دیجیتال, و در نتیجه Ari فروش 13 میلیون محصولات دسامبر.

از آن به بعد, گری tuerek نیز نامیده شده است "هرزنامه جهانی" و از آن به بعد, ایمیل یا ایمیل تبدیل شده است یک روش موثر بازاریابی مستقیم.

تیم بازاریابی ایمیل با تبلیغات ایمیل:

اکثر مردم بازاریابی ایمیل به عنوان همان ایمیل تبلیغاتی را ببینید ، اما این دو متفاوت است و بازاریابی ایمیل مسلما گسترده تر از تبلیغات ایمیل است.

در تبلیغات ایمیل پام تلیغاتی مشخص شده از طریق ایمیل برای بسیاری از مردم ارسال شما ولی ایمیل بازاریابی است که یک ارتباط دو طرفه با مشتریان ارتباطات و تبلیغات تاسیس شده است با رضایت مشتریان و این ایمیل انجام می شود حاوی پیام است که فراتر از پیام های تبلیغاتی می شود.

مزایای بازاریابی ایمیل در مقایسه با سایر روش های بازاریابی:

1-بازگشت سرمایه:

یکی از این مزایا بازگشت سرمایه برای اولین بار به درک بهتر چه بازگشت سرمایه گذاری در همه است?

ROI به معنی چقدر پول یک شرکت در مقابل چقدر خرج می کند صرف.

ثابت شده است که در روش بازاریابی ایمیل این بازگشت سرمایه در مقایسه با سایر روش های بازاریابی بسیار بالا است ، به شرطی که این روش به درستی انجام شود.

2. سریع و ارزان:

بازاریابی ایمیل یا بازاریابی ایمیل سریع تر و ارزان تر از سایر روش های بازاریابی است.

از آنجا که در این روش, مثلا, در ساده ترین حالت, شما فقط نیاز به یک لیست و یک آدرس ایمیل.

3. انعطاف پذیری:

هیچ محدودیتی در بازاریابی ایمیل وجود دارد ، به عنوان مثال شما می توانید هر یک از مطالب از جمله عکس ها ، فیلم ها ، متن ، فایل ها و کلمه ایمیل.

4. واکنش گیرنده:

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی ، ممکن است با کمک ارائه دهندگان خدمات ایمیل ، اطلاعات مربوط به واکنش گیرنده ایمیل را بدست آورید.

بنابراین این سازمان است که بازاریابی ایمیل در استفاده از حجم زیادی makendba خرید این سرویس می تواند بازخورد از تعداد زیادی از مصرف کنندگان با توجه به اطلاع بازاریابی ایمیل.

5. هدف مستقیم:

در این راه ممکن است به ایجاد هدفمند پیام برای ارسال به عنوان مثال فرض کنیم که در گذشته از کیفیت برندی خریداری کرده است که فروشنده از علاقه به این درصد از این نام تجاری شده است متوجه می شود یک ایمیل با بن خرید او ارائه کرده است.

6. نیاز به استفاده از ایمیل:

همانطور که می دانید برای ثبت نام در هر شبکه اجتماعی به آدرس ایمیل مورد نیاز است و از سوی دیگر نیز مردم حتی اگر این فرصت را به ترتیب بازدید به شبکه های اجتماعی لازم نیست برای باز کردن پست الکترونیکی خود را حتی در شلوغ ترین rozhaishan nezcak هستند.

بنابراین بازاریابی ایمیل می تواند موثر تر از بازاریابی رسانه های اجتماعی اگر به درستی استفاده می شود.

در پایان می توان گفت که هر کسب و کار به خصوص شرکت های آنلاین می توانید با استفاده از این آسان و مقرون به صرفه راه برای بازاریابی و رونق بخشیدن به استفاده از کسب و کار خود را, اما راه درست استفاده از آن را آموزش و یا حرفه ای در این زمینه باید کمک کند برای به دست آوردن نتیجه از تصویر در وسط.

https://wanelo.co/anitaya1999

 

  انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 63

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما