ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

روندهای بازاریابی محتوا برای تماشا


طبق گفته Smart Insights ، بازاریابی محتوا به عنوان مهمترین تکنیک برای فروش افزایشی رانندگی در سال 2017 شناخته شد. در صنعتی که همه چیز درمورد آزمایش است ، امسال برخی روندهای کلیدی برجسته شده و راه را برای بهترین روشهای بازاریابی محتوا در سال آینده هموار کرده است. در اینجا 6 گرایش برای تماشای سال 2018 ارائه شده است.

1. برندها به سرمایه گذاری در محتوای اصلی ادامه خواهند داد

به تازگی ، دانش عمومی شد که غول فناوری اپل در نظر دارد بیش از 1 میلیارد دلار برای محتوای اصلی سرمایه گذاری کند . اگرچه برخی از شایعات اپل در حال انجام این اقدام برای دستیابی به Netflix است ، اما ما معتقدیم که بیشتر چیزی در ذهن اپل وجود دارد تا پخش ویدیو. از آنجا که رقابت در فضای تلفن همراه همچنان در حال گرم شدن است ، این مارک باید به اهمیت خود ادامه دهد. و برنامه نویسی با ارزش و اصلی می تواند به شرکت کمک کند تا مخاطبان خود را رشد داده و مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارد (دقیقاً مانند همه برندها باید!).

گوگل همچنین برای پر کردن شکافهای محتوایی که با استفاده از الگوریتم جستجوی خود کشف کرده است ، محتوای اصلی را از شرکت های رسانه ای و مارک ها خریداری می کند ، و فیس بوک در حال سرمایه گذاری مقادیر زیادی سرمایه برای فیلم اصلی است. غافل از این ، غول خرید آنلاین آمازون شاید بزرگترین سرمایه گذار از همه باشد. در حالی که ما دقیقاً مطمئن نیستیم که همه اینها چه معنی دارد ، ما می دانیم که برخی از بزرگترین مارک های جهان محتوای اصلی و سازگار را با اهمیت می بینند.

اگر رقبای شما هنوز سرمایه گذاری روی محتوای حاوی تبلیغات را آغاز نکرده اند ، آنها به زودی. هم اکنون زمان ساختن رهبری فکر شما و الهام بخش مخاطبان شما است. به عنوان یک امتیاز اضافی ، سرمایه گذاری در ایجاد محتوای اصلی به برند شما گزینه های مختلفی می دهد تا بتوانید از آن محتوا ، چه از طریق چشم انداز و چه از طریق مشتریان فعلی یا از طریق ایجاد پیوند محتوا با تأثیر گذاران اصلی برند ، از آن استفاده کنید.

2. شفافیت پادشاه خواهد بود

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای بی حس می شوند. به ویژه ، هزاره ها می خواهند (و حتی انتظار داشته باشند) که شرکت ها شفاف ، معتبر و اختصاص داده شده به بازپرداخت باشند. با این حال ، به گفته Digiday ، فرسودگی فزاینده ای در تبلیغات برند ، ادعاهای زیست محیطی ، کمک های خیریه و پشتیبانی شرکت ها از دلایل وجود دارد. برخی از مارک های تجاری این موضوع را به شکلی جذاب به یکدیگر گره خورده اند ، اما بسیاری دیگر باعث می شوند که مصرف کنندگان این نوع تبلیغ را ناامید یا ناعادلانه بدانند.

اعتماد جهانی تبلیغات در سال 2015 نیلزن مشخص می کند که مصرف کنندگان اعتماد خود را به کجا می رسانند. (نمودار زیر را ببینید). ما انتظار داریم که این روند اعتماد در سال 2018 ادامه یابد - با توصیه هایی که معتبرترین و تبلیغات آنلاین و تبلیغات اجتماعی کمتر از آن هستند.

از این نظرسنجی و تحقیقات مشابه دیگر مشخص است که مصرف کنندگان معتقد نیستند که همان اصالت را از مارک هایی که از طرف همسالان دریافت می کنند بدست آورند. با حرکت به جلو ، برندها برای بستن هرچه بیشتر این شکاف باید بر شفافیت و افشای اطلاعات تمرکز کنند. به همین دلیل است که ما شاهد رشد بازاریابی تأثیرگذار در چند سال گذشته هستیم.

اما به خاطر داشته باشید که حتی کار کردن با تأثیرگذار نیز می تواند مشکل باشد. کمیسیون تجارت فدرال همچنان به منظور حمایت از مصرف کنندگان از شرکتهایی که به اندازه کافی شفاف نیستند - با تأثیرگذار و غیره ، اقدامات خود را ادامه می دهد. مثلاً آنچه را که با Machinima رخ داده است ، بگیرید:

در سال 2015 ، FTC به Machinima ، یک شبکه بازی YouTube ، هشدار داد مبنی بر عدم افشای تاییدیه های پرداخت شده به تأثیر گذاران YouTube که برای کانال تولید محتوا کردند.

و این تنها نمونه چنین نیست. جستجوی سریع گوگل نشان می دهد عدم افشای اطلاعات و شفافیت برای بسیاری از مارک ها مشکل ایجاد کرده است.

برای ایجاد (و حفظ) اعتماد مخاطبان خود ، مرحله بعدی بازاریابی تأثیرگذار و مارک تجاری این است که اطمینان حاصل شود که هر مطلبی که ایجاد می کنید ، خواه در رسانه های اجتماعی ، وب سایت شما و یا موارد دیگر ، باید کاملاً شفاف باشد.

3. بودجه بازاریابی محتوا افزایش می یابد

یک مطالعه جدید نشان می دهد که تخصص در ساختمان در بازاریابی محتوا ، هدف شماره یک بازاریابان در آسیا و اقیانوسیه است. بودجه بازاریابی محتوای ایالات متحده ، مانند سایر کشورهای جهان ، در حال افزایش است. این خبر عالی برای بازاریابان محتوا است که سالها در انتظار هستند تا تلاشهایشان را تصدیق کنند. با این حال ، جالب است که این بودجه ها به طور معمول حول تبلیغات و پروژه های تبلیغاتی بومی متمرکز می شوند.

بسیاری از مارک ها همچنان به بازاریابی محتوای خود مانند تبلیغات فکر می کنند ، اما بازاریابی محتوا باید منحصر به فرد باشد و به طور مداوم برای مدت زمان طولانی به مخاطب تحویل داده شود - با وقفه های کوتاه تحویل داده نشود. بخش بازاریابی محتوای شما باید بیشتر مانند یک شرکت رسانه ای عمل کند و کمتر شبیه یک شرکت تبلیغاتی باشد. این موضوع را در نظر داشته باشید وقتی که بودجه استراتژی بازاریابی محتوای 2018 خود را تعیین می کنید.

4- وظایف بازاریابی محتوا با هم همپوشانی دارند

این روزها ، تعیین دقیق چه کسی مسئول محتوا می تواند دشوار باشد. نقش ها و وظایف در بخش بازاریابی در حال تغییر است ، و حتی افراد دیگر بخش ها برای کسب حق مالکیت استراتژی محتوای برند ، صدا و اجرای خود می جنگند. روابط عمومی و ارتباطات ممکن است سازندگان محتوای جداگانه خود را داشته باشند ، ممکن است مدیران رسانه های اجتماعی با تیم محتوای رسمی ادغام نشوند و هیچ کس واقعاً مسئولیت این امر را ندارد. چنین بی نظمی می تواند به یک استراتژی بسیار متنفر محتوا منجر شود.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، رهبران بازاریابی (ترجیحاً CMO یا بالاترین موقعیت بازاریابی) باید قدم بردارند و کنترل خود را به دست گیرند و راهنمایی کنند که شخص اصلی (یا تیم) برای استراتژی محتوا است. متخصصان بازاریابی همچنین باید اطمینان حاصل کنند که همه در همان صفحه درباره افرادی که استراتژی محتوا و اجرای آن را دارند ، با رهبران سایر بخش ها ملاقات می کنند. در سال 2018 ، اطمینان حاصل کنید که بخش بازاریابی و سازمان کل شما در رابطه با محتوا در همان صفحه قرار دارند.

علاوه بر این ، شما باید اطمینان حاصل کنید که استراتژی بازاریابی محتوای شما به طور مداوم در حال بهبود است ، برای مخاطبان و شخصیت های مختلف سفارشی می شود و با قالب های جدید سازگار است تا مشتریان حدس بزنند. همیشه می توان ایده ها را بهبود بخشید. برای کاهش برخی از سردرگمی ها با نقش ها ، ممکن است تیم محتوای شما در سال 2018 نیاز به رشد و سازگاری داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که در زمینه های زیر کارمندانی دارید که دارای استعداد هستند:

  • ویرایش ، تصویر سازی و طراحی گرافیک
  • ویرایش و تولید ویدئو
  • تبلیغ و توزیع محتوا
  • بهینه سازی محتوا در قالب های مختلف
  • مهارت های صوتی و ویرایش صوتی
  • برندسازی و ارتباطات
  • معیارها ، تجزیه و تحلیل و گزارش
  • خرید و تبلیغات رسانه ای
  • توسعه استراتژی ، اجرای و مدیریت مبارزات انتخاباتی

سازمان های موفق از طیف وسیعی از تاکتیک های محتوا در طیف گسترده ای از انواع و کانال های رسانه ای استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر به اینفوگرافیک زیر مراجعه کنید. با راهنمایی روشن از سوی مدیران بازاریابی و آمیختن درست استعداد بازاریابی ، می توانید یک استراتژی محتوا به خوبی تعریف کنید که در تمام تاکتیک های انتخاب شده شما بسیار موفق است.

سازمان های موفق از طیف وسیعی از تاکتیک های محتوا در طیف گسترده ای از انواع و کانال های رسانه ای استفاده می کنند.

5- IoT (اینترنت اشیا) محتوای خارج از صفحه را نشان می دهد

مشتریان دیگر به شکلی که محتوا را مشاهده کنند ، محدود به صفحه نمایش نیستند. و در حالی که فرمت های مختلف محتوا (رادیو ، تلویزیون ، بیلبوردهای تبلیغاتی) همیشه در دسترس بوده است ، اینترنت اشیاء آن را به گونه‌ای ساخته است که محتوا به شکلی کاملاً جدید در زندگی ما بافته شود. در نظر بگیرید که چگونه ما در حال حاضر با فناوری هایی مانند Siri اپل تعامل داریم. وقتی کاربران صحبت می کنند ، سیری در هر کجا و هر زمان که به آن احتیاج داشته باشد ، با محتوای تماس و پاسخ پاسخ می دهد. سرویس صوتی آمازون ، الکسا ، همچنین به درگاهی دیجیتالی برای محتوا تبدیل می شود.

بسیاری از سازمان ها از الکسا برای به اشتراک گذاشتن مطالب با مخاطبان خود در ورای صفحه لپ تاپ ، تبلت یا تلفن خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، انجمن قلب آمریکا از الکسا برای ارائه جزئیات عملکرد CPR ، شامل اطلاعات گام به گام در مورد نحوه انجام فرایند در شرایط اضطراری استفاده می کند. این محتوا همچنین شامل اطلاعات مربوط به علائم هشدار دهنده سکته مغزی یا حمله قلبی است.

مارک غذای حیوانات اهلی پورینا همچنین از الکسا آمازون ، به ویژه از محتوای "بپرسید Purina" سود می برد.

Ask Purina شامل طیف گسترده ای از اطلاعات در مورد نژادهای سگ ، از جمله سطح ریختن هر نژاد ، سطح انرژی ، اندازه و موارد دیگر می باشد.

با IoT ، همه چیز در حال تبدیل شدن به دیجیتال (و صدا فعال می شود). با بازاریابی مجاورت مبتنی بر چراغ ، سنسورها ، جفت شدن دستگاه و موارد دیگر ، فرصت های جدید و جالب بسیاری برای بازاریابان برای سرمایه گذاری در تعامل با محتوا وجود دارد که برای مخاطبان خود احساس تازه ای می کند. این نوع از مطالب بسیار هدفمند می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان خود در مکان مناسب و بهترین زمان کمک کند.

6. فیلم از پیش ضبط شده تا 2017 است

خوب ، شاید به خوبی از بین نرود ، اما محتوای ویدئویی از پیش ضبط شده همچنان توسط فیلم های زنده تحت الشعاع قرار می گیرد. بافر در سال 2016 نظرسنجی را انجام داد که بینشی از نحوه بازاریاب دیدن فیلم در حال تغییر مشاهده کرد و بیش از 80 درصد گفتند که می خواهند محتوای ویدیویی بیشتری ایجاد کنند. 42 درصد بطور خاص می خواستند ویدیوی زنده بیشتری بسازیم. ما انتظار داریم که تعداد دوم همچنان در حال افزایش باشد. در حالی که ویدئوی زنده واقعاً در سال 2016 و 2017 منفجر شده است ، ما معتقدیم که در سال 2018 حتی اصلی تر خواهد شد.

طبق فیس بوک ، کاربران 3 برابر زمان بیشتری را صرف تماشای فیلم های زنده نسبت به فیلم هایی می کنند که دیگر زنده نیستند و بیش از 10 برابر بیشتر در طول فیلم های زنده اظهار نظر می کنند. علاوه بر این ، یک نظرسنجی Livestream نشان داد: 80٪ از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند یک فیلم زنده بجای خواندن پست وبلاگ تنظیم کنند. خوب این است که فیلم زنده می تواند تقریباً برای هر مشاغل کار کند ، خواه یک نگاه دقیق به محصولات شما باشد یا صحنه های پشت پرده به فرهنگ شرکت شما نگاه کند. شما یک فرصت منحصر به فرد برای استفاده از فیلم زنده قبل از برخی از رقبای خود دارید ، بنابراین امروز شروع کنید!

  انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 23

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما