ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

چگونه می توانیم به یک متخصص SEO مستقل تبدیل شویم


سئو برای موفقیت هر کسب و کار آنلاین مهم است ، بنابراین چگونه می توانید به عنوان یک متخصص در این زمینه ، ساختن اختیار خود را شروع کنید؟

در این وبلاگ ، ما مهارت های دیجیتالی و مهارت های لازم برای توسعه را مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید به یک متخصص متخصص SEO موفق تبدیل شوید.

سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

SEO در مورد اطمینان از رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجوگر مانند Google برای جستجوی مربوطه است که به نوبه خود باید فروش شما را افزایش دهد. این کلید ایجاد ترافیک برای وب سایت شما است و ستون فقرات هر استراتژی خوب بازاریابی دیجیتال است. به عنوان شاخص پایه عملکرد یک وب سایت ، یک مؤلفه اساسی برای هر تجارت دیجیتال است.

در حالی که بسیاری از راه های راهنمایی و رانندگی به صفحه شما وجود دارد ، مهم است که در اینجا توجه داشته باشید که SEO به ترافیک ارگانیک - به عبارت دیگر ، تبلیغات بدون پرداخت هزینه اشاره دارد. این نشان می دهد که چگونه افراد (یا مشاغل) در جستجوی و یافتن یک محصول یا خدمات با شرایط خاص خود هستند.

مهارت های لازم برای یک متخصص SEO چیست؟

اکثر متخصصان دیجیتالی مفاهیم اصلی سئو را درک می کنند ، اما عناصری که شما را از یک ژنرال به یک متخصص آماده می کنند تا بتوانند به تنهایی در صنعت بروند ، چیست؟ به عنوان یک نقطه شروع ، ممکن است بخواهید برای گذراندن دوره ای در زمینه کد نویسی یا طراحی وب ، درک کاملی از نحوه رفتار باطن یک وب سایت در نظر بگیرید.

و در مورد مهارت های نرم ، سئو واقعاً چیزی است که نیاز به ذهن تحلیلی دارد. شما به طور مداوم داده ها را جمع آوری ، اندازه گیری و بررسی می کنید ، بنابراین مهم است که تصویری روشنی از نحوه مرتب سازی ، سازماندهی و تجسم انواع مختلف داده ها در حل مسئله خود بدست آورید. همچنین لازم است شما در تصمیم گیری در سطح بالاتر و حل مسئله نیز ماهر باشید تا واقعاً در این زمینه عالی باشید.

باید مفاهیم SEO را بدانید

SEO یک زمینه فنی است با زبان خاص خود و بهترین شیوه هایی که فراتر از بازدید وب سایت و صفحه شما است. در زیر برخی از مفاهیم کلیدی که برای ساختن شهرت خود به عنوان یک متخصص سئو باید به آنها مهارت دهید ، بیان شده است.

قدرت

مفهوم اقتدار به میزان قدرتمند و محبوب سایت شما در مقایسه با دیگران در جستجوهای مشابه اشاره دارد. از آنجا که مسابقه به "صدر" رتبه های جستجو پایان ناپذیر است ، همه در رقابت ثابت هستند.

اختیارات از طریق دامنه یا صفحات وب سایت شما سنجیده می شود. تعیین در واقع بدون به دست آوردن بیش از حد فنی دشوار است ، اما به معنای گسترده ، کلید رتبه بندی بالاتر از رقبای شما ارائه محتوای با کیفیتی است که به جستجوی کاربر شما مرتبط است ، تحقیقات در مورد کلمات کلیدی در این فرآیند نقش اساسی را ایفا می کند.

عنکبوت / خزنده موتور جستجو

هر موتور جستجو مجموعه متفاوتی از "رباتها" دارد که برای تجزیه و تحلیل و نمایه سازی وب سایت ها در سراسر جهان دائماً "در حال خزیدن" هستند. برخی از مواردی که هنگام تصمیم گیری در مورد رتبه وب سایت روی آن ها تمرکز می کنند شامل برچسب های عنوان ، برچسب کلمات کلیدی ، برچسب های عنوان و لینک های ارتباطی است. آنها همچنین به جستجوی عوامل رتبه بندی در صفحه می پردازند که صفحات وب شما را متناسب می کند (مانند برچسب های alt) و به وضوح آنچه را که در مورد آنها هستند تعریف می کنند.

نکته ای که در مورد خزنده ها باید به آن توجه کنید این است که این قوانین می توانند مرتباً به منظور مجازات افرادی که قصد تقلب در سیستم را دارند مجازات کنند و بنابراین وب سایتهای قانونی با محتوای با کیفیت پاداش می گیرند.

نمایه معنایی پنهان (LSI)

LSI به روشی که گوگل سایت ها را بر اساس کلمات کلیدی جستجو می کند و ایندکس می کند ، و چگونگی قرار گرفتن کلمات در متن جستجو یا دسته خاصی از محتوا است. پیشرفت های هوش مصنوعی این امکان را برای موتورهای جستجو فراهم می کند که بتوانند زمینه جستجوهای خاص را با جزئیات بیشتر و بیشتر درک کنند ، بنابراین ممکن است که به عنوان مثال کلمات کلیدی با دم بلند "معنای" بیشتری را برای موتورهای جستجو در آینده نسبت به آنچه در آینده دارند داشته باشند. گذشته.

تحقیقات کلید واژه

نوشتن برای ارزش SEO سطح بالا واقعاً در مورد نحوه استفاده از کلمات کلیدی است. همانطور که وبلاگ می کنید ، می توانید از ویژگی هایی مانند Yoast برای وردپرس استفاده کنید تا به کشف اصول اولیه رفتار SEO در زمینه محتوا کمک کنید. همچنین می توانید از چیزی ساده مانند Google Keyword Planner یا حتی جستجوهای پیش بینی اولیه استفاده کنید تا حس استفاده از کلمات کلیدی و عبارات را بدست آورید.

فهمیدن نوع ، مقدار و جایگاه مناسب کلمات کلیدی و همچنین مکان قرارگیری آنها ، در واقع می تواند اطمینان حاصل کند که وب سایت شما به خوبی رتبه بندی شده است. یادگیری چگونگی تحقیق در مورد آنچه در آنجا ضروری است.

تحلیل و بررسی

تجزیه و تحلیل در سایت اساساً به همه مواردی که شما در سایت خود کنترل می کنید ، اشاره دارد ، در حالی که خارج از سایت به اطلاعاتی گفته می شود که شما هیچ کنترلی از قبیل پیوندهای سایتهای دیگر ندارید. این ایده خوبی است که درک صحیحی از نحوه رفتار هر یک از این انواع سئو از ابتدا داشته باشیم.

اگر با آن شرایط تجاری آشنا باشید ، تجزیه و تحلیل رقابتی چیزی شبیه به تجزیه و تحلیل SWOT (نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدات) به نظر می رسد. اساساً می توانید اقدامات رقبای خود را ارزیابی کرده و از آن برای آگاهی از خود استفاده کنید.

پیوند ساختمان

این یکی از سخت ترین بخش های یک کار SEOs است ، اما ایجاد پیوند مؤثر با گذشت زمان به شما ارزش می دهد. این پیوندها می توانند به طور طبیعی از طرف افرادی که احساس می کنند محتوای شما با ارزش است و می خواهند به آن پیوند دهند ، پیدا شوند ، دیگران از طریق تلاش برای ایجاد پیوند در ارتباط هستند ، این سخت تر است زیرا باید به وبلاگ نویسان و سایتهای دیگر که دارای قدرت دامنه بالا هستند نزدیک شوید. و آنها را ترغیب کنید تا به سایت شما برگردند. در اصل به گوگل و موتورهای جستجوگر دیگر نشان می دهد که وب سایت شما معتبر است و به عنوان یک مقام در منطقه مورد نظر شما مشاهده می شود.

با وب سایت ها و وبلاگ های خود آزمایش کنید

بنابراین ، بهترین راه برای تسلط بر سئو چیست؟ آستین های خود را بچرخید و گیر بیفتید. بسیاری از سیستم عامل های موجود در آنجا وجود دارد که می توانید به سادگی برای تمرین مهارت های سئو خود ، یک وب سایت بسازید. وردپرس یکی از آسانترین و مطمئن ترین مکان برای انجام این کار است و می توانید به صورت رایگان این کار را انجام دهید. اول ، شما باید تصمیم بگیرید که چه کسی وب سایت شما را میزبانی می کند. سپس می توانید در ساخت و بهینه سازی سایت خود متمرکز شوید. این نه تنها عمل بسیار جذاب برای خودتان است بلکه یک بخش ضروری از روند شماست تا بتوانید دانش خود را رشد دهید و خود را به بازار عرضه کنید.

ابزارهای جستجوگرها برای کمک به آموزش شما

Google ابزارهای در دسترس زیادی دارد (مانند Google Keyword Planner ) برای کمک به شما در تجزیه و تحلیل الگوهای ترافیک و رتبه بندی کلمات کلیدی.

SEM Rush و MOZ دو بزرگترین و بهترین ابزار برای کمک به شما در تقویت سئو هستند. هر دو سایت برای دستیابی به درک بهتر از افراد در تمام سطوح بسیار در دسترس و آموزنده هستند.

ابزار پیشنهادی برای کلمات کلیدی Wordtracker طیف کاملی از مشخصات داده SEO را در اختیار شما قرار می دهد که احتمالاً در هیچ کجای دیگر پیدا نمی شوید. اگرچه برای بسته بندی حق بیمه کمی هزینه اضافی نیز دارد ، می توانید آن را به صورت رایگان امتحان کنید و ببینید آیا این چیزی است که می خواهید روی آن سرمایه گذاری کنید.

WebConfs 15 Minute SEO Check شما لیستی از طیف وسیعی از مواردی را ارائه می دهد که باعث تغییر رتبه شما در موتورهای اصلی جستجو می شود. این یک ابزار بررسی عالی و شروع برای معرفی شما با عوامل مختلفی است که می تواند در رتبه بندی شما تأثیر بگذارد.

نکات بازاریابی برای متخصصان سئو آزاد

هر آزادکار امروز باید خود را بازاریابی سنگین انجام دهد تا مورد توجه واقع شود. در اینجا چند روش افزایش دید آنلاین شما ، تقویت اقتدار و ارتباط با دیگران در زمینه شما آمده است.

  • ایجاد و ارسال وبلاگهای مهمان به انتشاراتی که ممکن است مشتریان یا شریک B2B شما بخوانند
  • برای ایجاد اقتدار ، از سایتهای رسانه های اجتماعی بهمراه وبلاگ ها استفاده کنید
  • گروه های شبکه ای مانند Meetup.com
  • گروه های فیس بوک به سمت بازاریاب های دیجیتال متمایل شدند
  • بک لینک به سایت های تالارنامه مانند Quora و Reddit

 

نحوه یافتن کار به عنوان یک مترجم آزاد SEO

تبدیل شدن به یک متخصص سئو مستقل ، کمی مضحکه به نظر می رسد و حتی ممکن است بخواهید به دنبال آموزش محلی یا گذراندن دوره های اساسی باشید ، اما یادگیری نحوه ساختن یک وب سایت ساده که با ظرافت در گوگل رتبه بندی می شود ، کار چندان سختی نیست.

پس از ایجاد یک وب سایت اصلی و چند نمونه ایجاد شده ، پس باید کار دیگری پیدا کنید. این روزها تعداد زیادی از گروه ها و وب سایت های فیس بوک به فریلنسرها اختصاص داده شده اند ، و مشاغل مبتدی زیادی نیز در وب سایت هایی مانند Upwork وجود دارد - ممکن است این مکان ایده آل برای کار برای همیشه نباشد ، اما این یک مکان عالی برای ساخت نمونه کارها است.

در حالی که شما می توانید بسیاری از اصول اولیه سئو را در قسمت بهتر یک آخر هفته یاد بگیرید ، بهتر است برای گذراندن برخی از دوره های آنلاین ، شبکه و تمرین در وب سایت های زندگی واقعی به خودتان فرصت دهید تا درک واقعی بازی را بدست آورید.

ابزار و فناوری های لازم را برای رفع چالش های فردا با یک دیپلم تحصیلات تکمیلی در بازاریابی دیجیتال بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

  انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 26

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما