ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

3 راه برای وارد کردن سئو در استراتژی بازاریابی ورودی خود


SEO یا "بهینه سازی موتور جستجو" اصطلاحی است که توسط بسیاری از افراد در دنیای بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. این روند دریافت ترافیک "رایگان" از موتورهای جستجو است و همچنین به عنوان جستجوی ارگانیک گفته می شود زیرا شرکت ها مجبور نیستند هزینه های دریافت شده در نتایج را نشان دهند.

این بخش مهمی از هر برنامه بازاریابی ورودی است زیرا به افراد کمک می کند تا محتوای خود را پیدا کنند (سپس به اشتراک بگذارند). ما از همان ابتدا برخی از تاكتیكهای اصلی درگیر در ادغام سئو در استراتژی بازاریابی ورودی خود را توضیح داده ایم.

1. وبلاگ نویسی برای SEO

یکی از اولین بخشهای فعال که هر شرکتی باید در وب سایت خود داشته باشد ، وبلاگ است. علاوه بر ارائه بینش و حفظ مشتری و چشم انداز علاقه مند به آنچه که می گویند ، یک وبلاگ همچنین می تواند باعث افزایش جدی توانایی SEO شما شود.

در اینجا شش گام عملی وجود دارد که بازاریابان می توانند برای اطمینان از اینکه وبلاگ هایشان کار SEO را برای آنها انجام می دهند انجام دهند:

  1. ابتدا برای انسانها بنویسید. قبل از نوشتن فکر کنید و فقط بر اساس کلمات کلیدی ننویسید.
  2. عناوین را اولویت بندی کنید . آنها برای کمک به خوانندگان سرنخ درباره آنچه در آینده خواهد بود مهم هستند ، اما همچنین به موتورهای جستجو که در آنها کلمات و عبارات در اولویت قرار دارند نیز کمک می کنند. سعی کنید از کلمات کلیدی در عناوین استفاده کنید.
  3. پاسخ به سوالات. مشتری و چشم انداز چه سؤالاتی دارند؟ پاسخ به این سؤال اغلب به کسب و کارها می آموزد که کلمات کلیدی و عباراتی را که باید تحقیق کنند ، بدانند.
  4. روی یک افزونه خوب سرمایه گذاری کنید. افزونه های وبلاگ مانند Yoast حدس و گمان را از سئو استفاده می کنند و به سازمانها کمک می کنند تا همه کارهای کوچک ، مانند کلمات کلیدی در ابرداده ، متنهایی که برچسب های alt را به تصاویر اضافه می کنند و شامل کلمات کلیدی / عباراتی در URL ها و عناوین هستند ، کمک کنند.
  5. اغلب به روز کنید. بهترین کار این است که مشاغل هر روز یا هفته به طور همزمان وبلاگ را به مخاطبان خود اختصاص دهند. هرچند وقت یک پست سازمانی اغلب به منابع داخلی بستگی دارد ، اما تهیه مطالب جدید و بهینه شده Google به طور مرتب به طور مرتب ضروری است.
  6. دیگر بهتر است. روزهای پست وبلاگ 500 کلمه ای گذشته است. طبق یک مطالعه جدید از QuickSprout ، وبلاگ های طولانی تر (بالاتر از 1500 کلمه) بسیار بهتر از همتایان کوتاهتر خود عمل می کنند. این نمودار از serpIQ این ایده را تکرار می کند.

2. SEO Battlefield: Intent vs Optimization Keyword

این روزها ، هیچ رقابتی بین بهینه سازی جستجو به معنای اصلی (یعنی قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های استراتژیک در طول محتوا) و پاسخ دادن به سؤالاتی که مخاطب مطرح می کند وجود ندارد. دومی تقریباً هر بار پیروز می شود.

در حالی که رباتهای Google هنوز در تلاشند تا درک خود از هر کاربر را تصحیح کنند ، اما قصد دارد طی چند سال کوتاه راه طولانی را طی کند. عناصر سئو که در گذشته ضروری به حساب می آمدند (به عنوان مثال تراکم کلمات کلیدی) دارای همان قدرتی نیستند که در گذشته انجام می دادند. در عوض ، رفتار کاربر هدایت کشتی های SERPs (موتورهای جستجوگر صفحات) را انجام می دهد.

قبل از ایجاد یک استراتژی محتوا فقط در مورد کلمات کلیدی ، بازاریابان باید یک قدم عقب بردارند و همچنین روی personas و intent مشتری تمرکز کنند. برای این کار ، آنها باید از مخاطبان خود سؤالات زیر را بپرسند:

  • در حال حاضر از چه محصولات یا خدماتی استفاده می کنند یا قبلاً از آنها استفاده کرده اند؟
  • نقاط درد آنها چیست؟
  • آنها در مورد کدام مباحث می خواهند بدانند؟
  • چه سؤالاتی می پرسند؟

بازاریابان همچنین می توانند از Google Trends و Google Analytics استفاده کنند تا روند جستجو ، نمایش داده شد و جریان سایت را کشف کنند تا اهداف را بهتر بشناسند. نمودار زیر از نیل پاتل نمونه ای از چگونگی حرکت کاربران از طریق وب سایت پس از "سؤال" از Google است. چه بینشی می توانید از این رویدادها جمع کنید؟

تصویر از NeilPatel.com.

کاربران هنگام استفاده از Google یا موتور جستجوی مورد علاقه خود سؤال می کنند. شرکتها برای پاسخ به این سؤالات ، چه از نظر محتوای موجود در صفحه اصلی ، صفحات محصول ، بخش منابع یا وبلاگ خود ، باید در آنجا باشند. این همه در مورد ارائه بیشترین ارزش به مخاطب است.

SEO معنایی یا مبنای نتایج موتور جستجو بر اساس اهمیت ، مسیری است که گوگل همچنان به آن سفر می کند. قبل از نوشتن یک محتوای واحد برای وب سایت جدید ، بازاریابان باید یک صفحه گسترده ساده ایجاد کنند که موضوعات ، مفاهیم و کلمات کلیدی خود را بیان کند. به این مثال از مجله موتور جستجو نگاهی بیندازید :

SEO معنایی یا پایه گذاری نتایج موتورهای جستجو بر اهمیت ، مسیری است که گوگل همچنان به آن سفر می کند.

همانطور که می بینید ، موضوع دسته گسترده ای است که یک تجارت از آن استفاده می کند. مفاهیم مبتنی بر نقاط درد مشتری است و کلمات کلیدی سؤالاتی است که مشتریان از آنها می پرسند. ابزارهای رایگان مانند LSI Graph می توانند به بازاریابان زرنگ و تحقیق در مورد این کلمات کلیدی و عبارات کمک کنند ، در حالی که ابزاری مانند SEMRush به بررسی میزان ترافیک کمک می کند و گزینه های مرتبط را پیشنهاد می کند. پس از برقراری این کلمات کلیدی ، همه قوانین "قدیمی" اعمال می شود. کلمات کلیدی / عبارات باید در عناوین ، محتوای بدن ، توضیحات متا ، URL ها و برچسب های مختلف درج شوند.

3. رسانه های اجتماعی: یک گنجینه مخفی جستجوگر SEO

هم SEO و هم رسانه های اجتماعی استراتژی های ورودی دارند و شباهت های آنها به همین جا ختم نمی شود. هردو همچنین برای تقویت محبوبیت خود به مطالب عالی متکی هستند. و در حالی که اکثر بازاریاب ها قبول دارند که اجتماعی در موفقیت SEO خود تأثیر دارد ، بسیاری از جزئیات خاص را رها نمی کنند. در اینجا سه راه برتر که شرکتها می توانند پروفایل اجتماعی خود را تحت تأثیر SEO نشان دهند:

  1. پیوندهای خارجی را گسترش دهید . وقتی شرکت ها محتوای عالی دارند ، افراد دیگر نیز آن را به اشتراک می گذارند. و هنگامی که آنها به مطالب موجود در سایت یک شرکت پیوند می دهند ، آن شرکت به یک لینک خارجی جدید و براق تبدیل می شود که گوگل کاملاً دوست دارد. هشتگ و برچسب گذاری اثر گذاران دو راه برای جلب توجه بیشتر به محتوای اجتماعی هستند.
  2. رشد تعداد پیروان. اگر یک کاربر در حال جستجوی یک موضوع خاص باشد و یک حساب توییتر دارای 100 دنبال کننده است ، در حالی که دیگری دارای 10000 نفر است ، یک نفر با بیشترین دنبال کننده همیشه در SERP ها راه خود را بالاتر می یابد. سازمانها باید محتوای مفیدی را به اشتراک بگذارند ، مکالمه را شروع کنند و از دیگران پیروی کنند تا به صورت ارگانیک پایگاههای پیروان خود را رشد دهند.
  3. محلی کنید. توصیه های گوگل به شدت مبتنی بر محلی است و رسانه های اجتماعی مکان مناسبی را برای فعال شدن مشاغل در جوامع محلی خود فراهم می کنند. شرکت ها می توانند موقعیت مکانی خود را به روز کنند ، در مورد رویدادهای محلی ارسال کنند و سایر مشاغل محلی را برای کسب مجوز سئو دنبال کنند.

Google هنوز در مراحل اولیه درک سیگنال های اجتماعی و جستجوی وب سایت های اجتماعی است ، اما به سرعت در حال تحول است. و در حالی که رسانه های اجتماعی به تنهایی به کسی کمک نمی کنند که صدر SERP ها را بدست آورد ، به اشتراک گذاری مطالب بهینه و مفید در رسانه های اجتماعی قطعاً برای به دست آوردن این کلمه ضرری نخواهد داشت.

برای مطالعه دقیق رسانه های اجتماعی و چگونگی آن در یک استراتژی بازاریابی عالی ورودی ، دیپلم خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی بررسی کنید. شما می توانید همه چیز را از نحوه مدیریت کاشت و تبلیغ محتوا تا استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و یوتیوب یاد بگیرید. برای حرفه ای رسانه های اجتماعی ستاره ای.

  انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 17

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما