ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

3 مبانی سئو شما ممکن است از دست رفته باشید


بهینه سازی موتور جستجو (SEO) طی چند سال گذشته به طور چشمگیری تکامل یافته است. موتورهای جستجوگر مانند گوگل و بینگ الگوریتمها و فرآیندهای یادگیری ماشینی خود را به روز کرده اند تا بر تجربیات متمرکز شوند. بهینه سازی موبایل ، سرعت سایت ، ساختار سایت و محتوا به همراه ده ها سیگنال دیگر در اولویت قرار دارند. روزهایی سپری شده که تمرکز بر تراکم کلمات کلیدی شما را در صفحه اول نتایج جستجو به شما نشان می دهد. برای یادگیری سه اصول SEO که ممکن است از دست ندهید ، از جمله ایجاد محتوای جذاب ، ساخت نقشه سایت و نوشتن عناوین عالی بخوانید.

1. ایجاد مشارکت ، محتوای SEO-Friendly

تعامل ، محتوای جامع مهمترین بخش سئو امروز است. متأسفانه ، کمتر از یک سوم شرکت ها بازاریابی محتوا را بالغ توصیف می کنند ، طبق معیارها ، بودجه و روندهای موسسه بازاریابی محتوا سال 2017 B2C .

علاوه بر این ، تنها 40٪ از شرکت های B2C می دانند چگونه موفقیت را با بازاریابی محتوا تعریف کنند. این بدان معناست که بازاریابان تلاش زیادی را برای محتوا می کنند که ممکن است ارزشی برای تجارتشان نداشته باشد. بنابراین چگونه می توانید محتوایی را ایجاد کنید که درگیر اشتغال باشد و به تلاش برای بهینه سازی موتور جستجو کمک کند؟ در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این راه ذکر شده است:

  • خاص دریافت کنیدمحتوای عالی در مورد ارائه بینش ، اطلاعات و ارزش برای مخاطبان شما است. برای این کار ابتدا باید مخاطبان خود را بشناسید. دریابید که آنها وقت خود را به صورت آنلاین سپری می کنند. کلمات کلیدی را که جستجو می کنید تعیین کنید. بیاموزید که چگونه آنها در رسانه های اجتماعی تعامل دارند. پس از کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود ، وقت آن است که در مورد رقبای خود و مطالبی که ایجاد می کنید تحقیق کنید. از آنجا که شما برای نمایش و کلیک در رقابت هستید ، باید بدانید که موضوعات قبلاً چگونه پوشانده شده است و سپس محتوا را بصورت جامع تر بسازید یا چرخش متفاوتی را در مورد این موضوع بدست آورید. علاوه بر این ، ارزیابی شکاف های محتوا که توسط رقبای شما پوشیده نیست ، امکان ایجاد محتوا با رقابت کمتر را برای شما فراهم می کند. در آخر ، قالبهای محتوای خاص خود را با عاقلانه انتخاب کنید. کدام رسانه بهترین پیام شما را منتقل می کند ، مخاطبان شما را درگیر می کند ، و به افراد در چندین سیستم عامل دسترسی پیدا کنید؟ محتویات خود را به یک فرمت خاص برای سکویی که ارسال می کنید مجدداً نتیجه دهید. این امر به شما امکان می دهد در انواع مختلف نتایج جستجو و سیستم عامل ها (تصاویر Google ، SlideShare یا جستجوی YouTube و غیره) ظاهر شوید.

[مطمئن نیستید که در مورد چه چیزی بنویسید؟ ابزار مفید محتوای بینش مطالب Buzzsumo را بررسی کنید]

  • از ابتدا روی SEO جستجو کنید. از ابتدا شروع به محتوا در مورد یک کلمه کلیدی / ایده اصلی است. متناسب سازی متناسب با محتوای خود با کلمات کلیدی پس از آنکه نوشته شد ، می تواند برای خوانندگان شما اجباری و ناخوشایند به نظر برسد. استانداردهای قابل خواندن را اعمال کنید ، و برچسب های عنوان ، زیرنویس ها ، توضیحات متا ، تصاویر و متن را مطابق با استانداردهای فعلی سئو بهینه کنید. از لینک داخلی نیز استفاده کنید تا به طور طبیعی کاربران را به محتوای مرتبط هدایت کند ، و همچنین به محتوای کارشناسان خارج نیز پیوند دهید.
  • به سوالات خریداران خود پاسخ دهید. به این عناصر به عنوان مکالمه بین دو نفر فکر کنید. کاربران سؤالات خود را برای موتورهای جستجو مطرح می کنند و اگر محتوای شما بهترین پاسخ برای این سؤالات را فراهم می کند ، محتوای شما در صفحه نتایج جستجو رتبه بالایی دارد.

2. ساخت یک نقشه جامع جامع

خزنده های وب یا عنکبوت ها وب را خز می کنند تا محتوا را فهرست کنند. بهترین راه برای ایندکس کردن سایت شما و پیشرفت بیشتر در نتایج SERP ، تولید منظم محتوای جدید و ساخت نقشه سایت است. وب سایتهای دارای نقشه سایت پنج برابر سریعتر از سایتهای بدون فهرست خزنده می شوند.

نقشه سایت در اصل فقط نمای کلی از صفحات در دسترس کاربران و خزندگان وب سایت شماست. این کار ساده ای است که نتیجه می بخشد.

ایده آل است که قبل از اینکه سایت شما به طور مستقیم پخش شود ، نقشه سایت خود را بسازید ، هر چند که می تواند در هر زمان دیگری نیز اضافه شود. نقشه سایت می تواند یک ابزار برنامه ریزی مؤثر برای طراحان و بازاریابان برای روشن کردن مطالب مورد نیاز در سایت شرکت آنها باشد. همچنین می تواند به شما در حذف صفحات غیر ضروری کمک کند.

چگونه این کار را می کنید؟

1. یک نقشه فهرست در xml-sitemaps.com یا Screaming Frog ایجاد کنید.

2. قرار دادن یک تصویر و نقشه های دیگر.

۳- تاریخ نمایه سازی ، اولویت و فرکانس بروزرسانی را اضافه کنید.

4- نقشه خود را به Google Webmaster اضافه کنید.

اهمیت Robot.txt :

البته ، هر پروژه می تواند به مشکل برسد. با توجه به Business 2 Community ، 95 درصد از مشکلات نمایه سازی سایت با robots.txt به درستی تنظیم می شوند.

چه باید بکنید؟

1. robots.txt خود را با استفاده از ممیزی سئو در صفحه آزمایش کنید.

2- صفحات و بخشهایی از سایت خود را انتخاب کنید که باید توسط موتورهای جستجو نمایه شوند و مواردی که نباید.

3. داده های آینه اصلی و sitemap.xml را اضافه کنید.

یادداشت درباره محتوای تکراری

داشتن محتوای تکراری در وب سایت شما اتلاف وقت و منابع است. همچنین برای سئو مضر است زیرا از شناسایی موتورهای جستجو در صفحه مناسب برای فهرست بندی جلوگیری می کند. این امر می تواند مضر باشد اگر موتور جستجو صفحه‌ای را که برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتری طراحی شده است ، نادیده بگیرد. چرا وقتی به سادگی می توانید به آن پیوند دهید ، چیزی را بازنویسی یا انتشار مجدد کنید؟ اگر نقشه سایت ندارید ، ممکن است بدون دانستن آن ، مطالب را کپی کنید. شما به سادگی در حال ایجاد صفحات در صورت نیاز به آنها هستید و پیگیری نمی کنید. علاوه بر محتوای تکراری ، می توانید اطلاعات متناقضی را نیز در وب سایت خود ارسال کنید.

بدون داشتن نقشه سایت ، شما ممکن است زمان زیادی را صرف ایجاد صفحات غیر ضروری یا طراحی سایت هایی کنید که پیچیده تر از آنچه لازم است باشد. با تیم محتوای خود بنشینید و بفهمید که چه مطالبی لازم است و چه چیزی نیست ، کدام صفحات به هم مرتبط هستند و چگونه می توانید سایت خود را تمیز کنید تا بهترین محتوای بهینه سازی شده SEO را در هر موضوعی که می خواهید رتبه بندی کنید ، ارائه دهید. هرچه زودتر بتوانید این کار را در زندگی وب سایت خود انجام دهید ، بهتر است. اضافه کردن یا از بین بردن مطالب در مراحل اولیه بسیار وقت گیرتر از این است که وقتی سایت شما قبلاً ساخته شده است این کار را انجام دهید. محتوای شما همچنان جمع می شود.

* به عنوان مثال نقشه سایت از طریق Images.template.net.

3. نوشتن عناوین شگفت انگیز

محتوای محتوای شما می تواند شگفت انگیز باشد ، اما اگر عنوانی وحشتناک دارید ، شانس این است که رتبه قطعه خود را در صفحه اول گوگل مشاهده نمی کنید. الگوریتمها از شوخ طبع ، طنز ، طنز ، و سبک قدردانی نمی کنند ، اما کلمات کلیدی و موضوعات را مشاهده می کنند. در عین حال ، شما فقط نمی توانید با موتورهای جستجو در ذهن بنویسید. شما همچنین باید برای انسانها بنویسید.

نمونه سرفصل های بد

  • نداشتن سر عنوان: نداشتن عنوان به هیچ عنوان احتمالاً بدترین کاری است که می توانید از نظر سئو انجام دهید. بدون عنوان ، خوانندگان و موتورهای جستجو نمی دانند محتوای شما در مورد چیست.
  • عناوینی که خیلی کوتاه یا خیلی طولانی هستند: عناوین صفحه کوتاه توانایی شما برای رتبه بندی برای چندین کلمه کلیدی را محدود می کند. Google می تواند حداکثر 70 کاراکتر را در نتایج موتور جستجو خود به نمایش بگذارد ، پس چرا از همه این شخصیت ها استفاده نمی کنید؟ به یاد داشته باشید هرچه کلمات کلیدی بیشتری در یک عنوان داشته باشید رقیق تر می شوند. بهترین سئو به شما دیکته می کند که شما باید روی هر موضوع در هر صفحه تمرکز کنید ، بنابراین این موضوع را در خاطر داشته باشید.

به اصطلاحاتی که در ابتدای عنوان ظاهر می شوند ، اهمیت بیشتری خواهد یافت. اگر صفحه ای درباره تعمیر هارد دیسک شکسته در لپ تاپ HP Stream صحبت می کند و کلمات کلیدی اصلی شما "HP Stream" و "تعمیر" است ، عنوانی مانند: "DIY: چگونه یک هارد خراب شکسته را در لپ تاپ HP Stream" تعمیر کنید قابل ویرایش است به: "تعمیر هارد دیسک شکسته لپ تاپ HP Stream Laptop" ، برای مهمترین کلمات در ابتدا. به یاد داشته باشید که هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو می خواهند سریع مطالب شما را درک کنند.

  • استفاده از نام شرکت / سایت در همه صفحات وب: اگر Google فقط 70 کاراکتر عنوان را نشان می دهد ، می خواهید همه آنها برای شما سودمند باشند. بسیاری از دارندگان وب سایت نام هر کسب و کار (کلمه کلیدی برند شما) را در هر عنوان صفحه درج می کنند.

در اینجا مثالی آورده شده است: "شركت قهوه تفنگ سیاه - گرد قهوه (صرف خدمت)"

نمونه سرفصلهای عالی:

یک سرفصل قانع کننده یکپارچه خلاقیت را با قدرت سئو ترکیب می کند. هر دو گیرنده و توجیه پذیر هستند. در اینجا چند مثال آورده شده است ، با استفاده از برخی از عناصر محبوب ترین عناوین ، از جمله فهرست ، با استفاده از "چگونه" ، "چرا" یا "چه" و استفاده از عباراتی مانند "هر چیزی که باید درباره ____ بدانید":

  • 5 معیار SEO محلی شما باید روی آن متمرکز شوید
  • چیزی که همه باید درباره الگوریتم های جستجو بدانند
  • نحوه بهینه سازی وب سایت خود برای SEO محلی

فراموش نکنید که برای بهبود و همراهی عنوان خود در نتایج موتور جستجو ، توضیحات متا سایت خود را پر کنید . اینجاست که گوگل دو قطعه "قطعه" را برای هر صفحه وب نمایش می دهد.

نتیجه

سئو یک زمینه همیشه در حال تحول و بحث برانگیز است ، اما تمرکز روی این سه عنصر اصلی باعث می شود که شما باید از پس رقابت خود برآیید. در مورد بهترین شیوه های SEO بیشتر بدانید و مهارت خود را پرورش دهید. از امروز موفق به کسب دیپلم حرفه ای خود در جستجوی بازاریابی شوید .

 

 

  انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 16

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما