ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

بازاریابی اینترنتی برای وب سایت ها


وبلاگ Buffer یک ایده ثابت از بازاریابان برجسته صنعت و رهبران اندیشه اجتماعی را ارائه می دهد. این یکی از قابل دسترسی ترین وبلاگ های بازاریابی در اینترنت است و برای تولید ایده های جدید و اجرای تاکتیک های کاربردی مفید است. وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی به عنوان یک کل ، یک منبع خارق العاده برای وبینارها و بارگیری ها است.

وبلاگ بازاریابی نوار داکت

همانطور که از نام آن پیداست ، وبلاگ Duct Tape Marketing به این دلیل افتخار دارد که می تواند راه حل های سریع بازاریابی را به مشاغل کوچک ارائه دهد. این هدف برای صاحبان مشاغل و بازاریابانی است که کوتاه مدت هستند و سابقه رسمی در بازاریابی دیجیتال ، رسانه های اجتماعی یا ایجاد محتوا ندارند. همچنین پادکست خارق العاده ای به همین نام وجود دارد.

روزانه کاساندرا

در حالی که اکثر وبلاگ های بازاریابی دیجیتال روندهای بزرگتر و موضوعات گسترده را لمس می کنند ، Cassandra Daily بزرگنمایی می کند و دقیقاً بر آنچه اتفاق می افتد تمرکز دارد. این یک وبلاگ بسیار مرتبط و زودگذر است - تأکید بر روند فرهنگی ، موضوعات ویروسی و لحظات ارزشمند اخبار. این برنامه بر روی همه موارد از فناوری و رسانه گرفته تا غذا و سرگرمی متمرکز است ، که باعث می شود خوانشی عالی برای هر کسی که می خواهد فعلی بماند ، باشد.

وبلاگ Hootsuite

Hootsuite به عنوان یکی از برجسته ترین رهبران در رسانه های اجتماعی و ابزارهای بازاریابی دیجیتال شناخته شده است - اما همچنین دارای یک وبلاگ بسیار خارق العاده است. بیشتر مطالب به چگونگی استفاده صحیح از شبکه هایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، اسنپ چت و یوتیوب متمرکز است ، اما همچنین مکان خوبی برای یادگیری در مورد بهره وری و استراتژی دیجیتال با تصویر بزرگ است.

با گوگل فکر کنید

وبلاگ Think With Google یکی از منابع منحصر به فرد موجود در این لیست است. همانطور که از رهبر جستجو انتظار دارید ، محتوا برای داده ها و اعداد سنگین است. این شامل چندین مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل ، و همچنین بینش رهبران صنعت است. Think With Google با در اختیار داشتن محتوای نوشته شده و فیلم ، کار خوبی در مخلوط کردن محتواهای محتوا انجام می دهد.

قتل عام روزانه

برای یک وبلاگ تمیز ، ساده و مناسب طراحی که مطلبی پرمحتوا و آموزنده نیز ارائه می کند ، بازاریابی آنلاین باید گفتنی است. قتل عام روزانه دقیقاً همین است. یا می توانید وبلاگ را بخوانید - که پر از محتوای آموزنده است اما در عین حال ناجوانمردانه است - یا در خبرنامه روزانه مشترک شوید. (این مانند Skimm برای دنیای بازاریابی است.)

وبلاگ {رشد}

به گفته مارک شفر ، صدای پشت وبلاگ ، "رشد" "در تقاطع بازاریابی ، فناوری و انسانیت نشسته است." اگر به نظر کمی متفاوت برسد ، به این دلیل است که اینگونه است. این وبلاگ درمورد درک این است که چگونه بازاریابی می تواند به بهترین وجهی بر مردم تأثیر بگذارد و در نتیجه به رشد تجارت شما کمک کند.

وبلاگ مشاوره اقتصادی

این یک وبلاگ کرکی نیست. وبلاگ Econsultancy سخت گیر است و گاهی اوقات کاملاً فنی. اما این چیزی است که آن را عالی می کند! این آخرین دیدگاه در مورد روند جهانی در فضای بازاریابی ، دیجیتال و تجارت الکترونیکی را ارائه می دهد. اگر ذهن تحلیلی داشته باشید و موضوعات مربوط به UX ، UI و CX را دوست داشته باشید ، به خصوص از آن لذت خواهید برد.

اقناع و تبدیل کنید

همانطور که از نامش پیداست ، این وبلاگ بازاریابی محتوا کاملاً به شما می آموزد که چگونه خوانندگان را درگیر خود کنید ، آنها را در مورد ارزش پیشنهادی خود متقاعد کنید و سپس آنها را به مشتریانی وفادار و با پرداخت پول تبدیل کنید. این سایت دارای تعداد زیادی محتوای غنی و منابع رایگان متنوع (از جمله پادکست و خبرنامه ایمیل هفتگی) است.

برایان سولیس

وبلاگ برایان سولیس نمونه ای از یک منبع وب است که در آن کیفیت از کمیت مهمتر است. در حالی که او به طور روزانه - یا حتی به صورت هفتگی - محتوایی را منتشر نمی کند - محتوایی که او بیرون می کشد فوق العاده قابل تأمل است. او بر تحول دیجیتال ، بهینه سازی تبدیل و بازاریابی آینده محور تمرکز دارد.

هایدی کوهن

وبلاگ بازاریابی دیجیتال هایدی کوهن به سرعت به یکی از معتبرترین و بصیرترین منابع در وب تبدیل شده است. او در ساخت یک سبک نزدیک که با مردم در سطح آنها صحبت کند بدون اینکه حقیر باشد ، کار خوبی انجام داده است.

موسسه بازاریابی محتوا

Content Marketing Institute یکی از برترین اسامی بازی است. علاوه بر ارائه پادکست ، فیلم ، کنفرانس و سایر رویدادها ، تیم مستعد و نویسنده و بازاریاب آنها کار خوبی در تهیه محتوای تازه و مفیدی انجام می دهند که خوانندگان می توانند با استفاده از آنها صدای مارک خود را شکل دهند و با قوام بیشتری به مصرف کنندگان برسند. این وبلاگ در ترکیب خلاقیت و استراتژی برای یک رویکرد کاملاً خوب کار می کند.

وبلاگ بازاریابی دیجیتال Neil Patel

اگر به لیست رهبران اندیشه امروز در سئو سایت یا فضای بازاریابی دیجیتال نگاه کنید ، نیل پاتل در رتبه 10 برتر قرار خواهد گرفت. (و اگر او نباشد ، باید به لیست دیگری مراجعه کنید!) وبلاگ پاتل پر از پست های قابل اجرا است که به صاحبان مشاغل ، کارآفرینان و بازاریابان کمک می کند تا بفهمند چگونه مارک های خود را از طریق SEO استراتژیک ، بازاریابی محتوا ، وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی تقویت کنند.

روانشناسی امروز

اگرچه به خودی خود یک وبلاگ بازاریابی نیست ، اما روانشناسی امروز برای هر کس که می خواهد طرز تفکر و تصمیم گیری مردم را بفهمد ، یک ارزش مطالعه است. شما لزوماً نیازی به خواندن این شب قبل ندارید

 

https://yasa.iranblog.net/Post/2/Internet-marketing.html

https://neilpatel.com/

https://www.hubspot.com/

 

  انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 44

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما