ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

چگونه رتبه بندی الکسا را ​​به سرعت بهبود بخشم؟


بنابراین اگر سعی کنید با رعایت برخی روش ها این رتبه بندی را بهبود ببخشید ، به سرعت نمی دانید که کجا ایستاده اید. شما باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید که در دنیای وبلاگ نویسی کاملاً ناراحت کننده است. در حالی که در صورت رتبه بندی الکسا این یکسان نیست.

شما می توانید برای بهبود رتبه الکسای خود برخی از استراتژی ها را دنبال کنید و رتبه ترافیک الکسای فعلی خود را بررسی کنید. سیستم الکسا همه داده های ترافیک وب سایت را روزانه به روز می کند و می توانید تغییرات رتبه الکسا خود را روزانه مشاهده کنید. اهمیت مرورگر رتبه دیگر ترافیک یا معیار استاندارد مانند Google PageRank با گذشت زمان کاهش یافته است.

همانطور که مشاهده خواهید کرد بسیاری از وبلاگ های خوب در وب وجود دارند که بازدید خوبی دارند و محتوای خوبی دارند اما رتبه الکسا خوبی ندارند. این دلیل اصلی است که رتبه بندی صفحه الکسا در حال حاضر نسبت به همه سیستم رتبه بندی در بین همه وبلاگ نویسان ترجیح داده شده است . بنابراین شما همچنین باید سعی کنید رتبه الکسای خود را در اسرع وقت بهبود بخشید. این مقاله به سeriesالات شما پاسخ می دهد مانند

آیا بهبود رتبه ترافیک الکسا ضروری است؟

خوب مطمئناً پاسخ مثبت است ، بهبود رتبه ترافیک الکسا برای هر وبلاگی بسیار ضروری است. اگر در دنیای وبلاگ نویسی هستید باید رتبه الکسای خوبی از وبلاگ خود داشته باشید. فاکتورهای زیادی وجود دارد که باعث می شود شما از الکسا رتبه خوبی در وبلاگ خود داشته باشید مانند اقتدار بهتر ، تأثیر خوب در تبلیغات ، درآمد بهتر برای وبلاگ خود و غیره. تبلیغ کنندگان ابتدا رتبه الکسای شما را می بینند. اگر آنها این کار را خوب تشخیص دهند ، در نتیجه برای کسب درآمد از وبلاگ خود معامله بهتری خواهید داشت. بنابراین ارتقا rank رتبه الکسا برای کسب رتبه خوب در الکسا برای هر وبلاگی بسیار ضروری است.

چگونه می توان رتبه alexa هر سایت را بررسی کرد؟

اخیراً با یک ابزار رایگان جستجوگر رتبه الکسا روبرو شدم که در مورد رتبه الکسا و اطلاعات دقیق تر در مورد هر وب سایت به شما می گوید. مطمئناً نمی خواهید این موضوع را از دست بدهید.

ابزار رایگان چک رتبه الکسا

رتبه الکسا سایت خود را بررسی کنید:

www.alexa.com/siteinfo/www.yourdomain.com

رتبه الکسای TechGeekers را بررسی کنید.

کلمه "yourdomain" را با کلمه خود جایگزین کنید و رتبه بازدید alexa وبلاگ خود را در وب سایت رسمی شرکت alexa بررسی کنید.

درباره شرکت رتبه بندی الکسا شرکت الکسا که در سال 1996 تاسیس شد اکنون شرکت تابعه Amazon.com است. شرکت Alexa Ranking خود را به عنوان یک شرکت اطلاعات وب تعریف می کند. این داده های ترافیکی وب تجاری را ارائه می دهد و وب سایت را با توجه به ترافیک دریافت شده توسط سیستم الکسا در سطح جهانی و ملی رتبه بندی می کند. هرچه تعداد رتبه بندی کمتری برای وب سایت خود داشته باشید ، بازدید بیشتری نیز از آن برخوردار می شوید. در اینجا بخوانید که alexa در مورد سیستم Ranking خود چه گفته است.

اگرچه این برای همه موارد درست نیست ، چرا؟ فقط عنوان بعدی را دنبال کنید.

چگونه الکسا سایتهای مختلف را در وب رتبه بندی می کند؟ سیستم رتبه بندی الکسا از ابزار مختلفی برای جمع آوری داده های ترافیکی تمام سایت های جهان استفاده می کند و از الگوریتم های خود برای رتبه بندی یک سایت خاص استفاده می کند. شرکت الکسا از تمام اطلاعات ترافیک جمع آوری شده استفاده کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه می کند. همچنین از فاکتور دیگری برای رتبه بندی وب سایت شما در جهان استفاده می کند.

با این وجود کاملاً در صحت رتبه بندی ارائه شده توسط سیستم ترافیکی الکسا اشتباه گرفته شده و ناعادلانه به نظر می رسد زیرا الکسا فقط ترافیکی را که از طریق سیستم آنها عبور کرده است ، حساب می کند .

با این وجود اهمیت دادن به سایت شما برای مدیر سایت اصلی شده است. حتی وقتی برای تبلیغات یا Google AdSense اقدام می کنید ، آنها به طور کلی از شما الکسا رتبه سایت خود را می خواهند. بنابراین نتیجه نهایی برای رتبه بندی الکسا است

اگر می خواهید برای وبلاگ خود تبلیغ کنید ، باید رتبه الکسای خوبی داشته باشید.

نکات مهم برای بهبود رتبه الکسا بهبود رتبه الکسا برای هر وبلاگی لازم است. لطفاً به یاد داشته باشید که هرگز از نرم افزار تقویت کننده رتبه بندی alexa استفاده نکنید. نوعی اسکریپت تقویت کننده الکسا در وب موجود است ، پیشنهاد من این است که هرگز از چنین موارد تقویت کننده ای استفاده نکنید.

 

 

https://www.surveymonkey.com/r/N2TQP9Z

 

https://www.alexa.com/

 

  انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 36

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما