ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

دیجیتال مارکتینگ چیست؟


تفاوتی بین زنده ماندن و شکوفایی وجود دارد و به عنوان یک صاحب مشاغل ، احتمالاً با آن آشنا هستید. اما آیا شما با نقش بازاریابی دیجیتال در ارتباط با تجارت خود آشنا هستید؟

اگر یک تجارت زنده مانده است ، کار خوبی است. در حال شکستن است ، صاحب خیالش راحت است.

اما اگر یک تجارت رونق داشته باشد ، در حال رشد است. درآمد آن با جهش و افزایش در حال افزایش است. کارمندان شرکت خوشحال هستند ، و صاحب آن هیجان زده است. احساس مسئولیت داشتن یک تجارت در حال رشد خوب است ، درست است؟

س isال این است که: چه چیزی به یک تجارت کمک می کند تا نه تنها زنده بماند ، بلکه رشد کند؟ عوامل زیادی به رشد مشاغل کمک می کنند اما یکی از مهمترین آنها بازاریابی دیجیتال است.

نقش بازاریابی دیجیتال برای رشد تجارت در عصر امروز کاملاً ضروری است. آیا از اینترنت استفاده می کنید و از طریق استراتژی های آنلاین تجارت خود را تبلیغ می کنید؟ در غیر این صورت ، شما باید - و ما در شرف پاسخگویی به شما هستیم.

بیایید تجزیه و تحلیل کنیم که بازاریابی دیجیتال چیست ، چرا اینقدر مهم است و چرا نقش بازاریابی دیجیتال در مورد رشد تجارت چنین نقشی اساسی دارد.

در پایان این مقاله ، شما خواهید فهمید که چرا بازاریابی دیجیتال برای رونق کسب و کار شما بسیار مهم است - و می دانید که چگونه از قدرت اینترنت برای کمک به رونق کسب و کار خود استفاده کنید.

بازاریابی دیجیتال چیست؟
دنیای بازاریابی دیجیتال ممکن است گیج کننده به نظر برسد ، بنابراین اجازه دهید آن را برای شما تجزیه کنیم.

براساس HubSpot ، بازاریابی دیجیتال به هر تلاش بازاریابی که شامل اینترنت یا یک دستگاه الکترونیکی باشد ، گفته می شود. اگر بازاریابی بصورت آنلاین وجود داشته باشد ، به عنوان بازاریابی دیجیتال طبقه بندی می شود. این بدان معناست که بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا و سئو همه تحت چتر هستند.

طی چند سال گذشته محبوبیت بازاریابی دیجیتال افزایش یافته است. و یک دلیل ساده وجود دارد: جهان آنلاین است. Review Technology این آمار را به ما می دهد - در سال 2000 ، میانگین آمریکایی ها حدود 9.4 ساعت آنلاین بوده است. امروزه بیشتر افراد 24 ساعت در هفته را در اینترنت می گذرانند و بیشتر اوقات با تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند.

استفاده از اینترنت در حال رشد است و شما به عنوان یک مالک مشاغل باید از این مزیت استفاده کنید. بدانید که نقش بازاریابی دیجیتال در کسب و کار شما کجاست - در غیر این صورت شما را ترک می کنند.

این نمودار را در نظر بگیرید: 57٪ از شرکتها مشتریان جدیدی از وبلاگ خود بدست آورده اند. 62٪ مشتری از LinkedIn ، 52٪ مشتری فیس بوک و 44٪ بازدید جدی از توییتر داشتند.

نقش بازاریابی دیجیتال

دیگر لازم نیست مشتری ها را به فروشگاه آجر و ملات خود بکشید - در عوض ، فقط به آنها مراجعه کنید.

یک مطالعه جامع Mediakix گفت ، اکثر مردم حداقل سی دقیقه در روز را در فیس بوک می گذرانند (که تقریباً دو سال در طول زندگی به طول می انجامد) ، و این برابر است با روزانه 30 دقیقه در زمان تبلیغات به عنوان صاحب مشاغل.

طبق گزارش هر کانال بازاریابی ، شرکت هایی که استراتژی بازاریابی دیجیتال جامعی را اجرا می کنند 2.8 برابر امید به رشد درآمد بیشتری دارند. به طور خلاصه ، بازاریابی دیجیتال بیشتر برابر با پول بیشتر است. شرکت هایی که روی بازاریابی دیجیتال متمرکز هستند ، 3.3 برابر شانس بیشتری برای گسترش نیروی کار و تجارت خود دارند.

آنچه در اینجا واقعاً می خواهیم بگوییم این است که بازاریابی دیجیتال مهم است. تجارت شما بدون آن رشد نخواهد کرد.

نقش بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک بسیار مناسب است
اگر مشاغل کوچکی یا شرکتی نوپا دارید ، احتمالاً پول ، وقت و نیروی انسانی زیادی برای سرمایه گذاری در روش های سنتی بازاریابی ندارید. اما مشکلی نیست! شما به یک ساختمان فانتزی با صدها نفر پرسنل احتیاج ندارید. شما فقط به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ساده اما محکم نیاز دارید.

اندازه شما مهم نیست

وقتی اینترنت پیچید ، زمین بازی مساوی شد.

روزهایی که کسب و کار فکر می کنند بازاریابی دیجیتال فقط برای آن دسته از شرکت های بزرگی است که بودجه و منابع لازم برای انجام آن را دارند ، گذشته است. از قضا ، بازاریابی دیجیتال سطح رقابت را فراهم می کند که به مشاغل کوچک و متوسط ​​اجازه می دهد تا با دیگر مارک های بزرگ و مستقر رو در رو شوند. بازاریابی دیجیتال به کسب و کارهای کوچک این امکان را می دهد تا بازار مناسب را برای گسترش مخاطبان خود انتخاب و هدف گذاری کنند. داشتن فروشگاه های فیزیکی نیز دیگر مانعی برای فروش نیست زیرا در بازاریابی آنلاین ، می توانید به مشتریانی برسید که در هر نقطه از جهان قرار دارند.

 

  انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 23

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما