ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

افزایش فالوور اینستاگرام


توی این مینی پست چند تا از روش های حمع کردن فالوور گفتم حتما یک نگاهی بهش بندازید جالبه

یکی از کارهای که در فعالیت های اینستاگرامی خود می توانید انجام دهید تگ کردن پیج های هم حوزه خود است. تک کردن به معنی معرفی کردن پیج افراد دیگر در استوری story اینستاگرام خود است. یعنی شما با استفاده از استوری اینستاگرام پیج های افرادی را که میخواهید تبادل یا تک داشته باشید را در استوری خود معرفی می کنی و طرف مقابل شما هم همین کار انجام میدهد.

پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت یا پیام مستقیم با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی درخواست تک کردن بکنید. تک و تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کارتان می توانید بدست آورید.

5.برگزاری مسابقات اینستاگرامی

مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روش های جذب و افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.
برای مسابقات خود خلاقیت به خرج دهید. و از جوایز ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان خود استفاده کنید.
سعی کنید از جوایز ارزان قیمت با تعداد زیاد استفاده کنید. این بسیار ارزشمندتر از این است که شما کم جایزه بدهید اما گران!! چون وقتی تعداد جوایز بیشتر میشود افراد شانس برنده شدن بیشتری دارد و همین تغییر کوچک می تواند خیلی از کاربران را ترغیب کند تا پیج شما را فالوو کنند.
جوایزی که میدهید می تواند پول نقد باشد، یا یکی از محصولات سایتتان و یا هر چیز دیگه ای که برای کاربران ارزشمند و جذاب باشد.

مسابقات زیادی مربوط به حوزه کاری خود می توانید در اینستاگرام برگزار کنید. مهمترین کاری که باید در مسابقه انجام دهید این است که حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید. مثلا از شرکت کنندگان بخواهید 3 نفر از دوستانشان را منشن (اضافه کردن دوستان در بخش کامنت های پست) کنند و نظرشان را راجع به مسابقه بگویند.
با برگزاری مسابقه جذاب می توانید بین 50 تا 800 نفر بسته به تعداد فالوورهای شما فالوور جدید جذب کنید. پس حتما مسابقه را جدی بگیرید و سعی کنید در ماه چند مسابقه برگزار کنید.

6.استفاده از وب سایت برای افزایش فالوور واقعی

یک ایده جالب و افزایش فالوور داشتن وب سایت است. وب سایت مکان مناسبی است که می توانید کاربران خودتان را به اینستاگرام هدایت کنید و در آنجا راحتر و صمیمی تر ارتباط داشته باشید. هر روز کاربران جدیدی به وب سایت شما می آیند که اولین بار است با شما و کسب و کار شما آشنا شده اند. اگر بتوانید برنامه ای پیاده کنید تا آنها پیج اینستاگرام شما را دنبال کنند می توانید هر روز با کاربران جدیدی تعامل داشته باشید و آنها را بیشتر با کسب و کارتان آشنا کنید و در نهایت آنها را تبدیل به خریدار سایتتان کنید.

چند روش برای هدایت کاربرانتان به پیج اینستاگرامتان و تبدیل آنها به فالوور اینستاگرام

روش اول : طراحی یک بنر جذاب و قرار دادن این بنر در صفحه اصلی و زیر مقالات سایتتان.
روش دوم : قرار دادن آدرس و بنر اینستاگرامتان در صفحات تماس با ما، درباره ما
روش سوم : دعوت کردن کاربرانتان به فالوو کردن پیج اینستاگرامتان از طریق ارسال ایمیل

نکته : همیشه سعی کنید پیشنهاد های جذابی برای کاربران یا طراحی بنر داشته باشید تا ترغیب کند کاربرانتان پیج اینستاگرامتان را فالوو کنند.

اگر بخواهم ساده بیان کنم. دلیلی برای فالوو کردن پیج برای کاربرانتان بیاورید. دلیل می تواند آموزش های عالی باشد، جوایز عالی باشد و یا بسته به کسب و کارتان فکر کنید چه چیزی برای کاربرانتان جذاب است تا آن را پیشنهاد دهید.
همیشه این جمله را از من رسول مومنی نیا به یاد داشته باشید که یک مدیر عالی ساعاتی از هر روز خودشان را صرف فکر کردن رشد دادن به کسب و کارش می کند.

 

 

 

7.تحلیل رفتار کاربرانتان

همیشه تحلیل رفتار کاربران باعث پیشرفت کسب و کارتان است. نیازهای کاربران تان را درک کنید. این را بدانید افرادی که علاقه مند به کسب و کار شما هستند، به چه چیزی علاقه دارند؟ دنبال چه چیزی میگردنند؟ اگر پیج شما را فالوو می کنند چه چیزی برایشان جذاب بوده که این فالوو اتفاق افتاده است؟ با درک و فهمیدن این مسائل می توانید دیدی عالی نسبت به کاربرانتان داشته باشید و نیاز آن ها را برطرف کنید. در نتیجه اگر محصولی تولید می کنید یا آن را برای فروش آماده می کنید به راحتی از شما خرید می کنند.

اینستاگرام ابزاری به نام Insights را برای افردی که پروفایل های تجاری دارند قرار داده است که با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید متوجه این شوید که
تعداد بازدید های که پستتان داشته چقدر بوده است؟
تعداد افرادی که پست شما را به اشتراک گذاشته اند چقدر بوده است؟
تعداد لایک و کامنت را بهتان می گوید.
تعداد افرادی که بعد از دیدن پست شما به بیو پروفایل شما رفته و لینکی که در آنجا گذاشته اید را کلیک کرده اند چه میزان بوده است؟
افراد از چه مکانهای به پیج شما آمده اند؟
میزان سن افراد چه مقدار است؟
جنسیت افراد چیست؟
و خیلی اطلاعات کامل و رایگانی که هر کسب و کار برای پیشرفت خود به آنها احتیاج دارند را در اختیار شما قرار میدهد

با داشتن چنین اطلاعات کامل و جامعه ای می توانید دید خوبی نسبت به کاربران و پست های که میگذارید بدست بیاورید و محتوای که تولید می کنید را بهبود ببخشید. در نتیجه در جذب فالوور برای پیج خود هم پیشرفت داشته باشید

 

منبع : آکادمی مومنی

  انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 17

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما