ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

اموزش فروش اینترنتی


در فروش اینترنتی, که بعدها اینترنت به وجود آمد, و غیره. - فروشنده لیست و مشخصات محصولات و یا خدمات خود را در سایت مشتری پس از مراجعه به سایت و دیدن ویژگی های محصول و شروع به خرید. پس از خرید این دستورات به خریدار از طریق ایمیل و یا از طریق پست تحویل داده. امروزه فروش اینترنتی در سراسر جهان گسترش یافته است. شما می توانید یک مقاله آشنایی خود را با اینترنت مهارت های فروش برای کسب سود بیشتر.

کلید های میانبر مشاوره کسب و کار برای رفاه کسب و کار

در چرخه بازاریابی و فروش ، "فروش ستاره" را به یک فروشنده کامل تبدیل کنید.

مطالعه بیشتر: دوره "برنامه ریزی شغلی و برنامه ریزی زندگی" یا "برنامه ریزی زندگی" توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد

حمل و نقل محصول در اینجا

در فروشگاه اینترنتی مشتری هنگامی که قیمت محصول آن را می بیند ، قبول می کند ، بنابراین هزینه ارسال کالا باید در قیمت اولیه کالاهای ذکر شده باشد. هنگامی که خریدار بعد متوجه هزینه ارسال, آن را دشوار می سازد برای تضعیف تکمیل خرید خود.

اگر شما می گویند که ارسال رایگان اما اعتماد مشتری کمک می کند به خصوص زمانی که رقبای خود را با قیمت بالاتر به ارسال کالا را تشکیل می دهند و احساس خود را به نفع آنها می توانید پیدا کردن دلیل برای افزایش فروش اینترنتی می شود.

برنامه ریزی فروش
برنامه ریزی فروش
برچسب 99 USD در پایان اجازه دادن به محصول خود را
هنگامی که یک کاربر می بیند قیمت 29.99 USD به جای 30 USD ، تفاوت روانی ناشی میشود که در آن او مایل به پرداخت 30 USD نیست. اگر چه تنها یک تفاوت تومن, مشتریان بر این باورند که این محصول مفید تر است.

ارائه محصولات به روز رسانی
پیشنهاد به روز رسانی کالا برای افزایش فروش اینترنتی در پایان خرید خود را. از آنجا که این احتمال وجود دارد که مصرف کننده, شما در حال رفتن به یک تومان خرید آن در طول تصمیم گیری و روند پرداخت, و غیره.- او متقاعد شده بود که او را به خوبی خرید شد. به عنوان مثال،, اگر شما ارائه یک کالا 20 USD احتمالا اقدام به خرید.از آنجا که در حال حاضر از لحاظ روانی در قیمت اولیه تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: مزایای فروش اینترنتی در مقایسه با فروش سنتی چیست؟

شما باید به طور غیر مستقیم القاء احساس عجله به خریدار

در فروش اینترنتی هنگام خریداران بر این باورند که زمان محدود است و به احتمال زیاد عجله به کار هنگامی که آنها می دانند که آنها می توانید همان کالا برای فردا و یا هفته آینده با همان قیمت آنها را خریداری. به احتمال زیاد خرید کار کمتر.

شما می توانید می گویند این جمله که تعداد محدودی از این کالا هنوز, و یا اینکه آیا قیمت های پایین نمی اقامت احساس سیری فوری خرید در مخاطب ایجاد و افزایش فروش آنلاین کمک کند.

نشانی به نشانی نگرانی
کسی که به فکر خرید یک محصول آنلاین در سایت شما ممکن است نگران شود و این سوالات به او آمده است: آیا این محصول ارزش پول خود را ؟ آن را با کیفیت مناسب?

شما می توانید افزایش فروش اینترنتی به مشتری توضیح داد که چرا این محصول ارزش پول شما باید ویژگی های خود را ... بنابراین جستجوی بیشتر توسط خریدار جلوگیری می شود و یا اجتناب از اجتناب از خرید می تواند باشد.

نمایش اعتبار به عموم مردم
اضافه کردن رضایت و هزینه های مشتری دلیلی برای افزایش فروش اینترنتی; زیرا, این, است, به ویژه هنگامی که شما باید بیشترین اثر است که شما باید این اطلاعات را در نزدیکی دکمه خرید قرار دهید. در این مورد ، خریدار متوجه می شود که او به تنهایی نیست و اقدام به خرید با اطمینان بیشتر.

برای دادن حس ارزش به مشتری
مخاطبان توجه برخوردار است. این توجه را می توان در قالب تخفیف پرداخت می شود و یا کمک به خواسته های خود و یا با یک فرایند کلی انعطاف پذیر تر و آسان تر. هنگامی که آنها احساس می کنند راضی به حمایت از آنها در طول خرید. در این مورد ، احتمال خرید به شدت افزایش می یابد و فروش اینترنتی شما پررونق است.

پیگیری پس از خرید
نگه داشتن خریداران سابق بسیار مهم است. کاربر که اقدام به خرید چندین بار با ارزش تر از کاربر که اقدام به خرید تنها یک بار. هنگامی که یک مشتری متوجه می شود که آنها ارزش نام تجاری خود را می بیند مشوق های بیشتر برای خرید به عقب و این افزایش فروش آنلاین خود را.

راز موفقیت شما میگو
مخاطبان دوست دارد داستان افراد موفق را بدانند. از طریق سایت ، می توانید نشان دهید که چگونه کسب و کار خود را آغاز کردید ، چرا شروع کردید و چه مشکلاتی را حل کردید. این باعث می شود مشتریان بتوانند عشق و شور و شوق این کار را درک کنند ممکن است محصولات را فقط برای پشتیبانی خریداری کنند.

استفاده از اثرات میانی
هنگامی که شما سه مورد مشابه, این احتمال وجود دارد که مشتریان خواهد خرید. هنگامی که یک گزینه ارزان در کنار یک گران است, آن است که معمولا یک گزینه ارزان را انتخاب کنید. در واقع قرارداد محصول گران قیمت در خدمت به عنوان لنگر و خریدار معمولا انتخاب گزینه وسط به عنوان یک گزینه ارزشمند.

 

  انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 22

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما