ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید

های آپشن


به وب سایت (های آپشن) Hioption.ir خیلی خوش آمدید!

تیم های آپشن در سال 1397 شروع به فعالیت کرد و در سالهای قبل فوکوس خودمان را برروی شناخت بازار، شناخت مخاطب، شناخت تولید کنندگان خارجی، نصب آپشن های خودرو گذاشت، در سال 1402 فعالیت رسمی خودمان را در اینترنت تحت عنوان های آپشن hioption.ir آغاز کردیم و امروزه افتخار داریم به بیش از 1000 مشتری راضی خدمات داده ایم

 

ما تیم متخصص در زمینه فروش آپشن های خودرو هستیم و به عنوان یک وب سایت قابل اعتماد برای علاقمندان به آپشنال کردن خودروها فعالیت می‌کنیم. همکاری با تولیدکنندگان و تأمین کنندگان معتبر را در پیش گرفته‌ایم تا به مشتریان خود آپشن‌هایی با کیفیت و متنوع ارائه کنیم.

باور داریم آپشنال کردن خودرو شما یک تجربه هیجان انگیز برای هر دو طرف است. بنابراین، هدف ما ارائه آپشن‌هایی با استانداردهای بالا، زیبا و عملکرد بهینه است تا شما بتوانید حس خوب رانندگی، و لحظات جذاب را در خودرو سپری کنید

تیم ما از افراد مجرب و متخصص در زمینه خودروها تشکیل شده است. هر عضو تیم با داشتن دانش فنی عمیق و تجربه کاری معتبر، توانایی ارائه راهنمایی صحیح و مشاوره‌های قابل اعتماد را دارد. ما به دنبال ایجاد روابط بلندمدت با مشتریانمان هستیم و بر ارزشمندترین دارایی خود، یعنی اعتماد شما، متمرکز هستیم.

ایجاد ارتباطات مستمر و صمیمی با مشتریان، بررسی دقیق نیازها و خواسته‌های شما، و ارائه راهکارهای سازگار با خواسته‌های شما برای ما اولویت است. تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شماست تا تجربه خریدی راحت و مطمئن را برایتان فراهم کند، تمامی آپشن‌های خودرویی که ارائه می‌دهیم، از جنس‌ های با کیفیت و قابل اعتماد تهیه می‌شوند. همچنین، ما تلاش می‌کنیم تا با قیمت‌های رقابتی و منصفانه، به شما امکان خرید آپشن‌های مورد نظرتان را بدهیم.

 

از اینکه بازدیدکننده از وب سایت ما هستید بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که بتوانیم در ارتقاء خودرویی که دوست دارید قدیمی برداریم و بهترین تجربه را برایتان فراهم کنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال، نظر یا درخواست، لطفاً از صفحه تماس با ما تماس بگیرید. تیم ما در خدمت شماست و مشتاقانه منتظر شنیدن از شما هستیم.

انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۲

لوله پلی اتیلن


لوله پلی اتیلن یکی از انواع لوله های پلی اتیلنی است که می توان از آن در فشار های بین 3.2 تا 25 بار استفاده نمود. ویژگی های منحصر به فرد لوله های پلی اتیلن باعث شده که در طی چند سال گذشته سرعت رشد این لوله ها بسیار افزایش یابد. در بازار ایران لوله های پلی اتیلن با نام های، لوله پلی اتیلن فشار قوی، لوله های HDPE، لوله پلی اتیلن آبرسانی، لوله پلی اتیلن کشاورزی، لوله پلی اتیلن مخابراتی شناخته میشود.

لوله پلی اتیلن یکی از انواع لوله های پلی اتیلنی است که می توان از آن در فشار های بین 3.2 تا 25 بار استفاده نمود. ویژگی های منحصر به فرد لوله های پلی اتیلن باعث شده که در طی چند سال گذشته سرعت رشد این لوله ها بسیار افزایش یابد. در بازار ایران لوله های پلی اتیلن با نام های، لوله پلی اتیلن فشار قوی، لوله های HDPE، لوله پلی اتیلن آبرسانی، لوله پلی اتیلن کشاورزی، لوله پلی اتیلن مخابراتی شناخته میشود.


لوله پلی اتیلن چیست؟

به لوله هایی گفته می شود که از مواد اولیه پلی اتیلنی تولید شده باشند
لوله های پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله ها مورد استفاده در صنعت و کشاورزی می باشند، این لوله های استوانه ای با توجه به درخواست مخاطب و شرایط پروژه طبق استاندارد و در فشارهای مختلف تولید می گردد، استفاده این لوله های برای انتقال گاز شهری، انتقال آب شهری، انتقال آب کشاورزی استفاده میشود.
طی چند سال اخیر تولید و استفاده لوله های پلی اتیلن به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد هر روز رو به افزایش می باشد.

لوله پلی اتیلن - لوله پلی اتیلن فشار قوی - مهرآوند
سایز بندی لوله های پلی اتیلن

در جدول استاندارد INSO14427-2 تمامی سایزهای این لوله بر اساس میلیمتر آورده شده است همچنین جدول بر اساس ضخامت و وزن نیز می باشد.
لوله های پلی اتیلن فشار قوی از سایز 16 تا 450 برای آب و برای گاز از سایز 25 تا 225 میلیمتر می باشد.


خرید لوله پلی اتیلن

برای خرید لوله پلی اتیلن می توانید با مشاوران فنی مهندسی ما صحبت کنید تا انتخاب صحیح در لوله های خود داشته باشید.

لازم به ذکر است شرکت مهرآوند کلیه لوله های خود را 10 سال گارانتی می کند. بنابراین با خیال آسوده می توانید لوله خرید کنید.


مشخصات لوله پلی اتیلن سخت یا (HDPE)

وزن کم و راحتی در حمل
مقاوم در برابر ضربه
نصب راحت
مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی قلیایی
دارای اتصالات متنوع
مقاوم در برابر اشعه آفتاب و ازن

 


نوار آبی در کنار لوله های مشکی به چه معنی است؟

نوار آبی بر روی لوله های پلی اتیلن نشان دهنده نوع مصرف آن لوله می باشد به عنوان مثال برای لوله های پلی اتیلن گازی این نوار به رنگ زرد می باشد.

 


لوله های پلی اتیلن فشار قوی

این لوله در فشار های 3.2 تا 25 بار و در سایزهای ۲۰ تا 45۰ میلی‌متر تولید می‌شود
ضخامت این لوله ها نسبت به سایر لوله ها بیشتر است و به این لوله ها اصطلاحا لوله های پلی اتیلن تحت فشار می گویند، لوله پلی اتیلن فشار قوی برای انتقال سیالات مجاز تحت فشار به کار می رود.
این لوله ها در معرض اشعه ماورای بنفش آفتاب قرار می گیرد بنابراین برای از بین نرفتن و افزایش طول عمر آن باید از مواد انتی UV در تولید آن استفاده شود.

 


کاربرد لوله های پلی اتیلن فشار قوی چیست؟

کاربرد لوله های پلی اتیلن فشار قوی و تحت فشار برای انتقال آب شهری و روستایی، انتقال گازهای طبیعی، کاور کابل های مخابرات، انتقال فاضلاب های صنعتی، آبیاری بارانی، انتقال آب در سطح زمین های شیب دار و شبکه های زهکشی استفاده می شود.

شرکت مهرآوند مشهد تولید کننده لوله های پلی اتیلن و نوار های تیپ پلاکدار در شرق کشور، دارای 25 سال سابقه تولید، انواع لوله های پلی اتیلن سخت و نرم از سایز 20 تا 450 و نوار های تیپ پلاکدار می باشد، که دارای افتخاراتی چون گواهینامه کیفیت ISO9001، گواهینامه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران، گواهینامه تایید صلاحیت شرکت ملی گاز، چهره ماندگار کیفیت ایران در سال1394، گواهینامه 5 ستاره کیفیت ایران، دریافت رتبه A از دفتر سامانه های نوین آبیاری سازمان جهاد کشاورزی، دریافت گواهی صلاحیت تولید لوله های گاز رسانی از شرکت ملی گاز ایران، پروانه کاربرد استاندارد تشویقی برای تولید نوارهای آبیاری قطره چکان دار، تاییدیه مدیریت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و… می باشد، همچنین مشاوره فنی مهندسی قبل از خرید جهت انتخاب صحیح و مشاوره طراحی در اجرای طرح آبیاری و آبرسانی، دارای آزمایشگاه آکرودیته و خدمات آزمایشگاهی فوق حرفه ای در صنعت پلیمری ایران

 

منبع: مهرآوند

 

انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱

نوار تیپ و قیمت نوار تیپ کشاورزی


نوار تیپ چیست؟

نوار تیپ و یا نوار آبیاری نوعی از لوله پلی اتیلن نرم است که از آن در کشاورزی و برای آبیاری زمین ها، مزارع و باغات استفاده می شود. این نوار ها دارای قطره چکان هایی برای رساندن آب به گیاهان بوده و از این طریق آبیاری را بسیار آسان کرده و بهره وری را بالا می برند. نوار تیپ دارای انواع مختلفی است و کاربرد ها و ویژگی های متفاوتی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

کاربرد نوار تیپ یا نوار آبیاری

نوار تیپ یا نوار آبیاری همانطور که از نامش پیداست برای آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوار ها از جنس پلی اتیلن ساخته شده ولی منعطف بوده و قابلیت جمع شدن و انعطاف پذیری دارند. بسته به نوع و مدل، نوار آبیاری تهیه شده در فواصل مشخصی دارای روزنه هایی برای خروج آب است و از این طریق موجب آبیاری گیاهان و درختان موجود در مزارع می شود.

نصب و استفاده از نوار تیپ بسیار ساده بوده و نیاز به نیروی متخصص ندارد. این نوار ها در شرایط فشار کم آب هم به خوبی کار می کنند و به همین دلیل در نواحی که آب در آن ها کم بوده و یا از قنات و دیگر سر چشمه ها و بدون کمک پمپ برای آبیاری استفاده می کنند نیز بسیار مناسب هستند.

انواع نوار تیپ

نوار تیپ و یا نوار آبیاری بسته به نوع و جنس آن دارای انواع مختلفی است که شما می توانید بسته به کاربری و حجم آب مورد نیاز از میان آن ها انتخاب کنید. نوار آبیاری دارای مدل های بسیار مختلفی بوده و در ادامه به معرفی دو نوع از آن ها خواهیم پرداخت.

نوار تیپ سطح زمین

این مدل از نوار تیپ برای استفاده بر روی سطح زمین کاربردی است. جنس پلی ایتلن این نوار ها سبک تر بوده ولی در مقابل نور خورشید، گرما و سموم مقاوم هستند. از این مدل نوار آبیاری برای آبیاری فصلی استفاده می شود و پس از اتمام فصل محصول نوار ها جمع شده و در انبار نگهداری می شوند. نصب این مدل نوار آبیاری بسیار ساده بوده و بهمین دلیل کاربرد های بسیار زیادی در کشاورزی دارند. این نوار ها قابلیت نصب معلق را نیز دارا می باشند.

نوار تیپ زیر زمینی

این مدل نوار تیپ در مقایسه با نوار های سطح زمین مقاوم تر و قوی تر بوده و برای دفن شدن زیر زمین طراحی شده اند. مقاومت بیشتر به شما این امکان را می دهد تا با دفن نوار در دل خاک از خوردگی و پارگی آن جلوگیری کنید و در کنار آن آب به شکل زیر خاکی به ریشه گیاه رسانده می شود. با استفاده از این نوار آبیاری تبخیر شدن آب به کمترین سطح خود رسیده و بدین شکل میزان بهره وری و صرفه جویی در مصرف آب افزایش پیدا می کند. با توجه به دفن شدن این نوار ها در یک خط، پس از اتمام فصل آبیاری می توانید آن ها را به راحتی از داخل زمین خارج کرده و زمین را برای شخم زدن آماده کنید.

انواع قطره چکان نوار تیپ

پس از معرفی دو مدل اصلی نوار آبیاری حال دو دسته از مدل های قطره چکان موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد.

نوار آبیاری درز دار

نوار تیپ درزدار، از مسیری به شکل زیگزاگ ( مانند زیپ) در بغل خود استفاده می کند که باعث شکسته شدن فشار آب شده و از این طریق قطرات به وسیله درزها خارج شده و به پای گیاه می رسد که به اصطلاح به آن درب از بغل می گویند. این مدل نوار تیپ معمولا در میان نوار های تولید داخل دیده می شوند.

نوار آبیاری پلاک دار

این نوع نوار تیپ برخلاف مدل درز دار از قطره چکان های کوچک که با فواصل معین از هم قرار گرفته اند ساخته می شود. این مدل های نوار آبیاری معمولا در میان نوار های وارداتی و خارجی به چشم می خورند و بسته به نوع قطره چکان و جنس لوله ها قیمت های گرانتری دارند. به دلیل استفاده از قطره چکان و آبیاری تحت کنترل این نوع نوار آبیاری بهره وری بالاتری دارند.

ویژگی های نوار تیپ

نوار آبیاری و یا نوار تیپ بسته به نوع خود نوار و قطره چکان دارای ویژگی های خاصی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • نوار آبیاری دارای قابلیت اتصال آسان بوده و به راحتی می توانید آن ها را نصب و یا جمع کنید. حتی نوار تیپ قابلیت نصب شدن مکانیزه و بوسیله تراکتور را نیز دارا است و شما در هنگام شخم زدن می توانید به راحتی نوار آبیاری را نصب و یا جمع کنید.
  • این مدل نوار تیپ نیازی به تسطیح زمین و از بین بردن پستی و بلندی آن ندارد. به دلیل قابلیت کار کردن با فشار کم، نوار آبیاری بدون استفاده از پمپ و به راحتی آب را تا انتهای نوار با فشاری یکسان می رساند.
  • اتصالات نوار تیپ به شکل استاندارد و بسیار ساده موجود هستند و بدون نیاز به دستگاه و یا دانش فنی بالا خود می توانید به راحتی آن ها را نصب و از نوار آبیاری بهره برداری کنید.
  • نوار آبیاری در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید، کود های شیمیایی، سموم، مواد دفع آفات و اسپری‌های کشاورزی مقاوم است.
  • معمولا انواع مختلف نوار تیپ در فاصله درزهای ۱۰، ۲۰ و ۳۰ سانتیمتری موجود هستند که بسته به محصولی که می خواهید آبیاری کنید می توانید یک گزینه را انتخاب کنید.
  • به شکل معمول و استاندارد، آبدهی هر درز نوار تیپ ۱۰ سانتیمتری برابر با ۱٫۸ لیتر در ساعت، ۲۰ سانتیمتری برابر ۲ و ۳ لیتر در ساعت و نوار ۳۰ سانتیمتری برابر ۲ لیتر در ساعت می باشد.
  • نوار آبیاری نه تنها برای آبیاری مزارع بلکه برای آبیاری گیاهان موجود در گلخانه ها نیز بسیار مناسب است.

مزایای استفاده از نوار تیپ برای آبیاری

همانطور که در بالا اشاره شد نوار آبیاری ویژگی های مختلفی دارد. با توجه به ویژگی های مختلف این محصول به مزایای استفاده از آن ها برای آبیاری اشاره خواهیم کرد.

  • صرفه جویی در مصرف آب و بالا بردن بهره وری زمین. نوار تیپ با آبیاری متمرکز گیاهان موجوب نزدیک شدن آب به ریشه گیاه شده و از این طریق با کمترین هدر رفت، آب به ریشه گیاه رسیده و آن را سیراب می کند. در این روش تبخیر آب در کمترین میزان خود خواهد بود.
  • نصب و برداشتن این نوار ها بسیار ساده بوده و در کمترین زمان و به راحتی قابل جمع شدن و نصب دوباره هستند. نصب آن ها به نیروی متخصص فنی نیازمند نیست و به سیستم های پیشرفته تصفیه و پمپاژ نیاز ندارند.
  • با آب رسانی دقیق به خود گیاهان، نوار تیپ از رشد علف هرز در مزارع جلوگیری می کند.
  • از نوار آبیاری می توان برای رساندن کود و سموم شیمیایی به ریشه گیاهان استفاده کرد. بدین ترتیب هزینه سمپاشی نیز از بین می رود.
  • با صرفه جویی در مصرف آب و همچنین کار کردن با فشار پایین آب، می توانید سطح زیر کشت محصول را افزایش داده و بدین ترتیب با کمترین هزینه محصول بیشتری برداشت کنید.
  • با توجه به جنس پلیمری این نوار ها، جلبک و رسوبات معدنی به دیواره داخلی آن ها نمی چسبد و بدین ترتیب نوار ها و همچنین خروجی های قطره چکان مسدود نشده و طول عمر نوار تیپ افزایش می یابد.

انواع استفاده و بهره برداری از نوار تیپ

اگر می‌خواهید در یک منطقه کوچک آبیاری انجام دهید، از آبیاری قطره‌ای میکرو اسپری استفاده کنید. میکرو اسپری برای درختان و گیاهانی مناسب است که ریشه آن‌ها بسیار بزرگ است. برای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی، نیز یک نوار آبیاری زیر خاک و ریشه گیاه دفن می‌کنند که کار آبیاری را انجام می‌دهد. این روش، برای جاهایی که منابع آب محدود بوده و قصد دارند یک ردیف محصول را آبیاری کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دانستن اینکه چه نوع سیستم آبیاری قطره‌ای را انتخاب کنید، بایستی شرایط خاک، آب، محصول و… را در نظر بگیرید.
پمپ و شیرآلات در سیستم آبیاری قطره ای به صورت دستی یا خودکار کار می‌کنند. داشتن فیلتر در سیستم آبیاری قطره‌ای اهمیت زیادی دارد، اغلب دستگاه‌های آبیاری قطره‌ای در قسمت نوار تیپ، دارای فیلتر بوده که ذرات کوچک جلوی عبور جریان آب را نگیرند. برخی از سیستم‌های آبیاری قطره‌ای نیز بدون فیلتر هستند. چرا که آب ورودی به آن‌ها آب آشامیدنی و تصفیه شده است.
البته در نظر داشته باشید ضمانت این تجهیزات، صرفا بر اساس فیلتر آن‌ها است. بنابراین توصیه می‌کنیم از سیستم آبیاری قطره‌ای دارای فیلتر استفاده کنید. استفاده بهینه از آبیاری قطره‌ای می‌تواند تا حد زیادی از مصرف آب جلوگیری کرده و آن را بهینه کند. چرا که آب دقیقا به ریشه می‌ریزد.

مشخصات فنی نوار تیپ

در آبیاری قطره‌ای با نوار، از لوله‌های دارای قطره چکان استفاده می‌کنند که جداره نازکی دارند. ضخامت این جداره معمولا بین 0.1 تا 0.6 میلی‌متر است تا قطرات آب از میان این قطره چکان، کار آبیاری را انجام دهند. جنس تیپ از جنس لوله پلی اتیلن است که آن را در برابر اشعه ماورا بنفش و نور خورشید، تغییرات دمایی، پوسیدگی و مواد شیمیایی درون خاک محافظت کرده است. انواع لوله پلی اتیلن برای آبیاری قطره‌ای را می‌توانید در لوله آنلاین مشاهده کنید. با وجود تنوعی که در ضخامت‌های تیپ وجود دارد، این نوارها ضخامت کمی دارند. با این حال قابلیت تحمل فشار در آن‌ها بسیار بالا است. اگرچه لوله پلی اتیلن، سخت و غیر انعطاف پذیر است، اما نوارهای تیپ، نرم بوده و به شکل مسطح هستند. ضخامت این نوارها 150، 175، و 200 میکرون و در طول‌های 1000، 1500، و 3000 متری می‌توانید آن‌ها را استفاده کنید. ضخامت کم نوار تیپ‌ها باعث شده وزن کمی نیز داشته باشند که ویژگی منحصر به فرد رول تیپ‌ها محسوب می‌شود.
فشار آبدهی بین 0.5 تا 2 اتمسفر است. دبی قطره چکان‌هایی که روی نوار تیپ وجود دارند، دارای انواع 0.8، 1.3، 1.5، 1.6، 2، 2.5 و 3.8 لیتر بر ساعت است.

طریقه نصب نوار تیپ‌ها

به دو روش کلی می‌توانید نوار تیپ‌ها را نصب کنید.

  • روش دستی
  • روش تراکتور

آبی که به نوار تیپ وارد می‌شود، می‌تواند از منبع چاه یا هر منبع دیگری باشد اما در نظر داشته باشید که حتما از ایستگاه پمپاژ و فیلتر در مسیر روزنه‌های تیپ استفاده کنید که گل و لای و ذرات ریز موجود در آب، باعث گرفتگی نوار تیپ نشود. به این ترتیب عمر نوار تیپ هم بیشتر شده و آب به صورت یکنواخت از نوار خارج می‌شود.

نگهداری و مراقبت و مدیریت تیپ ها

نوارهای تیپ بایستی به صورت دوره‌ای از روی زمین جمع آوری شود که سطح آن با خار و خاشاک پوشانده نشود. چرا که ممکن است با وجود خاک روی نوار، گیاه روی آن رشد کند و ریشه آن باعث اتصال نوار تیپ به زمین شود. از طرفی در صورتی که نوار تیپ را در عمق خاک دفن می‌کنید، بایستی در نظر داشته باشید که از آسیب جوندگان و موجودات زیرخاکی در امان بماند. قبل از استفاده از نوار تیپ از کارکرد صحیح آن مطمئن شوید، چرا که بعد از توسعه آن در سطح مزرعه یا باغ، امکان رفع عیب وجود ندارد و به سختی امکان پذیر است. بعد از پایان هر فصل، نوارها بایستی از سطح مزرعه جمع آوری شوند که برای کاشت در فصل بعد به مشکل برنخورند. نوارها بایستی در راستای شیب مزرعه و همسو با باد باشند. همچنین فاصله تیپ‌ها باید یکسان و به اندازه باشد که با باد جابه‌جا نشوند و به قسمت زیرین لوله رود. علاوه بر اینکه کودهای محلول بایستی به طور یکنواخت در مزارع تزریق و پخش شود، به این ترتیب ادوات کشاورزی نیز راحت‌تر در بین ردیف‌ها حرکت می‌کنند. خوبی آبیاری قطره‌ای نواری این است که هدر رفتن آب با خیس شدن اضافی برگ‌ها به حداقل رسیده و از سوختگی برگ‌ها جلوگیری می‌شود.
کلاف نوارهای تیپ را در فاصله 50 سانتی متری از سطح زمین نگه دارید. نوارها نباید روی زمین کشیده یا با ابزار تیز برخورد کنند.

نکات مهم قبل از نصب نوار تیپ ها در مزرعه

قبل از نصب نوار تیپ، مزرعه یا باغ بایستی شخم زده شود که کلوخ و سنگ درشت در سطح مزرعه نباشد. سطح زمین بایستی دارای شیب زیر یک درصد باشد اما مسطح نیز نباشد. قبل از اتصال نوار تیپ به لوله، حتما لوله اصلی را شستشو دهید. برای این کار، سیستم آبیاری را روشن کرده و درپوش‌های ته خط را باز کنید. چیدمان و آرایش لوله‌های اصلی، مانیفولدها، ایستگاه‌های پمپاژ همگی به یک محاسبه فنی و دقیق نیاز دارد که توسط متخصص انجام می‌شود.

مزایای استفاده از نوار آبیاری پلاک دار

نوار آبیاری پلاک دار در زمین‌های شیب دار قابل استفاده بوده و مشکل باز شدن دوخت را در نوارهای آبیاری درزدار ندارد. این نوارها عمر بیشتری نسبت به نوارهای آبیاری درزدار دارند. در نوارهای آبیاری پلاکدار شما می‌توانید پلاک‌های PC روی آن‌ها نصب کنید تا از خاصیت شویندگی و تنظیم کننده آبدهی آن نیز استفاده کنید.

مزایای استفاده از نوار آبیاری درزدار

در نوارهای آبیاری درزدار، قطره چکان وجود ندارد اما دارای درزهای زیگزاگی است که فشار آب را گرفته و قطرات آب از این درزها خارج می‌شود. این نوارها را برای کشت‌های مختلف می‌توانید استفاده کنید. نوع محصول و کشتی که انتخاب میکنید به فاصله نوارها بستگی دارد که با این نوع نوار میتوانید تراکم کشت زیادی داشته باشید.

قیمت نوار تیپ (نوار آبیاری)

با وجود نوسانات قیمتی که در بازار وجود دارد، این دسته از محصولات نیز درگیر همین نوسانات هستند و تغییرات دائمی دارند. با این وجود شما می‌توانید در لوله آنلاین درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان لوله آنلاین با شما تماس گرفته و قیمت روز بازار را به شما اعلام کنند

انواع نوار تیپ آبیاری

نوار تیپ آبیاری در حالت کلی به سه دسته تقسیم میشوند

 

1.نوار بغل دوخت یا درزدار

نوار تیپ درزدار یا بغل دوخت مسیر زیگزاگ شکل در بغل آن وجود دارد

 

2.نوار پلاک دار

نوار تیپ پلاک دار دارای قطره چکان تخت می باشد.

 

3.نوار الستریپ دار

دارای یک نوار یا استریپ در وسط تیپ می باشد.

در این قسمت باید مشخصات نوار آبیاری پلاک دار را بنویسیم

 

 

موارد استفاده از نوار آبیاری قطره ای

فضای سبز مزارع، گلخانه ها مناسب برای کشت های نخود، عدس، لوبیا، ماش، نخود فرنگی
برای کشت غلاتی همچون گندم، جو و برنج عالی می باشد.

مناسب برای محصولات صیفی و سبزی مانند سیب زمینی، هندوانه، پیاز، کدو، بادمجان، گل کلم و کاهو فلفل هویج خیار بادمجان
یا گیاهان دیگری مانند چغندرقند، پنبه، نیشکر، سویا، آفتابگردان، ذرت، کلزا

 

 

انواع جنس خاک در انتخاب درست نوار تیپ

  • خاکهای شنی یا ماسه نوار تیپ ۱۰ و ۲۰ سانتی
  • خاک های معمولی نوار تیپ ۲۰ تا ۳۰ سانت
  • خاک های سنگین مهندسی خاک رس ۳۰ تا ۴۰ سانت

 

 

چند نکته برای کشاورزان برای انتخاب درست نوار تیپ کشاورزی

1. کشاورزانی که زمین هایشان آب شور دارند به این نکته باید توجه کنند که آب شور منجر به گرفتگی روزنه های نوار تیپ می شود
2. نیاز آبی گیاه را صحیح برآوردن کنید
3. نوار تیپ پلاک دار را بر روی شیب بالای 2 درصد اجرا نکنید، زیرا بازدهی و یکنواختیآن کاهش می یابد.

4. نوار آبیاری قطره پلاکدار را می توان در عمق 5 تا 1۵ سانتی متر اجرا کرد.

5. از سیستم فیلتراسیون 120 استفاده گردد.

 

 

نکات نگهداری نوار تیپ برای کشاورزان

1. در هنگام اجرای پروژه نوار تیپ، نوار را نباید بر روی زمین کشید چون اشیاء نوک تیز و انواع خارها باعث سوراخ شدن نوار تیپ میشود.

2. پس از عملیات کوددهی بلافاصله آب را قطع نکرده و حدود 30 دقیقه بگذارید آب در شبکه آبیاری قطره‌ای در جریان باشد تا سموم مانده در نوار تیپ به طور کامل تخلیه شود.

3. به صورت مداوم و دوره ای فشار پشت قطره چکان را اندازه گیری کنید

4. در صورت گرفتگی انتهای مسیر لوله را باز کرده و اسید مناسب گرفتگی عملیات شستشو بریزید

5. در هنگام نصب انتهای مسیر را حتماً بسته نگه دارید

6. در صورت آسیب دیدن تیپ از رابط برای تعمیر استفاده کنید

7. پس از تمام شدن فراینده نصب و اجرا انتهای لترها را باز کرده و جریان را وصل کنند تا مسیر پاک شود.

8. از نگهداری نوار های تیپ آبیاری در فضای غیر مسقف به خصوص در معرض تابش نور خورشید برای مدت طولانی جلوگیری کنید.

9. در مناطقی که سرعت باد شدید است و موجب جابجایی نوار می گردد باید نوار های تیپ را با میخ پلاستیکی در فاصله مناسب فیکس کنید.

10. در صورتی که دمای زمین شما تغییرات زیادی دارد نوار باید زیر خاک نصب شود

11. اگر زمین شما در طی فصل تگرگ های زیادی دارد بهتر است که نوار ها در زیر خاک استفاده کنید.

12. اگر آب منطقه شما شور است باید از فیلتر برای جلوگیری از گرفتگی درزهای تیپ و قطره چکان استفاده کنید

 

 

مزایای استفاده از نوار آبیاری قطره ای

1.نصب آسان و سریع

2.حمل راحت نوار به دلیل سبکی وزن

3.قابلیت نصب بر روی خاک و زیر خاک

4.صرفه جویی بسیار زیاد در مصرف آب و افزایش سطح زیر کشت

5.افزایش بهره برداری از محصول و جلوگیری از گسترش و رشد علف های هرز در زمین

6.عدم چسبیدگی جلبک و رسوبات معدنی به خاطر جنس پلیمتری مخصوص

7. داشتن دبی یکسان و اختلاف میزان آبدهی بسیار ناچیز در طول لترانها

8. یکنواختی کیفیت محصولات

9. بالا بردن عملکرد محصول

10. قابل استفاده در زمین های غیر مسطح

آبدهی نوارهای تیپ پلاک دار (QUEEN DRIP) معمولاً از 8/. لیتر الی 6/2 لیتر در ساعت می باشد.

 

 

ویژگی های نوار آبیاری QUEEN DRIP

  1. تولید شده با تکنولوژی روز اروپا
  2. مقاومت بالا در برابر گرفتگی قطره چکانها (Anti Clogging)
  3. توان قطره چکانها
  4. دارای ضریب یکنواختی (CU) و یکنواختی توزیع (EU) بالا (92%-96%)
  5. دارای ضریب تغییرات کمتر از 3% در قطره چکانها جهت یکنواختی توزیع آب در نوار آبیاری
  6. قابلیت استفاده در 2 فصل کاری
  7. امکان تغییر فاصله قطره چکانها از 10 الی 120 سانتیمتر
  8. تولید تیپ سایز 22 میلیمترجهت ایجاد قابلیت آبرسانی یکنواخت در لترال های با طول بیش از 200 متر

 

چند نکته درباره نوارهای تیپ

1. نوار تیپ را در پایان فصل کشت جمع آوری کنید
پس از پایان دوره بهره برداری بایستی نوارهای تیپ را از سطح مزرعه جمع‌آوری کرده تا باعث آلودگی مزرعه نگردد، از این نوارها می توان برای کشت مجدد استفاده کرد.

2. نوار آبیاری تیپی را که در زیر خاک هستند خشک جمع کنید
اگر نوار تیپ را در زیر خاک استفاده کرده اید بهتر است برای راحتی کار و خراب نشدن نوارهای تیپ آبیاری کشاورزی یک نوبت آبیاری کرده تا خاک روی نوار مرطوب و نرم شود.

 

 

معایب استفاده از نوار تیپ

1.جلوگیری از زاویه دار شدن نوار

2.نیاز به هزینه های اولیه راه اندازی زیاد

 

 

اتصالات نوار تیپ پلاک دار

نوار تیپ را می توان به راحتی و با تنوع بالا به شبکه آبیاری خود متصل کرد از جمله این روشها می توان به

1.اتصالات تک به لوله ۱۶
2.اتصالات تیپ به لی فلت

3.اتصالات تیپ به تیپ

 

لوله پلیکا یا لوله پی وی سی (PVC) چیست؟

لوله پلیکا یا همان لوله پی وی سی (PVC) نوعی از لوله های پلاستیکی است که بیشترین کاربرد را در امر انتقال آب، فاضلاب و حتی سیم کشی های زیر زمینی دارد. لوله پی وی سی که به دلیل نام سازنده خود در ایران به لوله پلیکا نیز معروف شده است یکی از پرکاربردترین و بهترین مدل های لوله است که تقریبا در هر موردی برای این لوله ها کاربردی مهم و تاثیر گذار تعریف شده است. در این متن سعی خواهیم کرد توضیح کاملی در خصوص لوله پلیکا و یا همان لوله پی وی سی ارائه کنیم تا با انواع، مزایا و موارد مهم در رابطه با این لوله ها به شکل مناسبی آشنا شوید.
لوله پی وی سی به دلیل نام سازنده خود که شرکت پلیکا نام داشته به اسم لوله پلیکا معروف شده است. این لوله ها که معمولا سیاه رنگ هستند، به دلیل تنوع بسیار زیاد خود تقریبا برای هر کاری یک مدل مخصوص دارند که در مقایسه با جنس های دیگر بسیار مناسب و کاربردی هستند. این لوله ها از پلاستیک فشرده ساخته شده اند و بسته به نوع خود دارای ضخامت و انعطاف پذیری متفاوتی هستند. لوله پلیکا به دلیل مزایای بسیار زیادی که در مقایسه با لوله های فلزی و سیمانی دارد به سرعت جای خود را در صنعت، کشاورزی و ساختمان سازی باز کرده و بی یکی از پر کاربردترین اجناس مبدل شده است.

مواد تشکیل دهنده و ترکیبات لوله پلیکا (PVC) چیست؟

لوله پی وی سی از پلیمری با 43 درصد هیدروکربن و 57 درصد کلر تشکیل شده است و از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید ساخته می شود. در کارخانه لوله پلیکا، این مونومر از کلر دار شدن مستقیم اتیلن، با استفاده از کاتالیزور و سپس پیرولیز شدن اتیلن دی کلرید در واحد شکست گرمایی که توسط سیستم هایی بر پایه نفت یا هیدروکربن های گاز طبیعی نظیر اتان، پروپان یا بوتان کار می کند، حاصل می شود. لوله های پی وی سی سخت یا همان لوله یو پی وی سی (U-PVC) نیز به وسیله فرآیند فشاری و دمایی پودر خام پی وی سی تولید می شوند. برای تولید لوله پلیکا از دو فرآیند اصلی استفاده می شود که شامل اکستروژن برای تولید محصولات پیوسته نظیر لوله پی وی سی و قالب گیری برای محصولات مجزا نظیر اتصالات می شوند. اکسترودر به عنوان قلب فرآیند تولید لوله پی وی سی دارای یک سیلندر با المنت های حرارتی قابل کنترل است که در آن مارپیچ های دقیقی به گردش در می آیند.
همانطور که می بینید لوله پلیکا از طریق فرآیند های پیچیده شیمیایی و توسط پلیمرهای خاصی از پلاستیک تولید می شود و البته فرآیند معرفی شده در بالا فقط برای ساخت لوله پی وی سی معمولی و همچنین لوله پی وی سی سخت کاربرد دارد و برای ساخت مدل های دیگر لوله پی وی سی و همچنین اتصالات آن ها از فرآیند های دیگری استفاده می شود تا لوله خاصیت مهم آن مدل را به دست آورد.

معرفی انواع لوله پلیکا (PVC)

لوله پلیکا و یا همان لوله پی وی سی از نظر شکل ساخت و همچنین خواص دارای مدل های مختلفی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

1- لوله های M-PVC (ام پی وی سی)

لوله های M-PVC (ام پی وی سی) ساخته شده از پلی وینیل کلراید اصلاح شده با خواص بهینه هستند که با افزودن اصلاح کننده ساخته شده و لوله هایی با خواص مکانیکی بالا از جمله سختی و مقاومت هستند. این لوله ها نسبت به ضربه مقاومت بالایی دارند و کاربرد گسترده ای نیز در بخش لوله های پوشش سیم های فشار قوی و تصفیه آب دارند. ضخامت دیواره این لوله ها کمتر از لوله های یو پی وی سی است و به همین دلیل مواد کمتری در طول فرایند تولید استفاده شده که منجر به تولید محصولی سبکتر می شود.

2- لوله های U-PVC (یو پی وی سی)

ماده ای که U-PVC (یو پی وی سی) نامیده می شود به پلی وینیل کلراید نرم نشده (سخت) اشاره دارد. اگر علامت یو در مقابل پی وی سی استفاده شود بدین معنی است که در فرمولاسیون ساخت آن به هیچ وجه از نرم کننده استفاده نشده است. این لوله های سخت دارای مقاومت بسیار زیادی هستند و کاربرد های بسیار زیادی در جا به جایی آب و سیالات دارند.

3- لوله های O-PVC (او پی وی سی)

اصطلاح O-PVC (او پی وی سی) به پلی وینیل کلراید آرایش یافته اطلاق می شود. در فرآیند تولید، لوله ای با دیواره ضخیم در دمای مورد نظر تولید می شود. فرآیند ایجاد آرایش یافتگی نیز در جهت های محیطی و محوری تحت شرایط کنترل شده شروع می شود. پس از ایجاد آرایش یافتگی، لوله به سرعت تا دمای محیط خنک می شود. این آرایش یافتگی منجر به بهبود خواص فیزیکی و مکانیکی لوله شده و این لوله ها را در مقابل خراش و ترک مقاوم تر می سازد. کاهش ضخامت دیواره منجر به صرفه جویی در مواد و انرژی نیز می شود. این لوله ها 35 درصد سبک تر از نمونه های مشابه خود بوده و از قابلیت حمل و نقل آسان تری بهره می گیرند.

4- لوله های P-PVC (پی وی سی پی)

اگر در لوله های پی وی سی از نرم کننده استفاده شود، به آن آمیزه پی وی سی نرم گفته می شود. در بعضی موارد آن را با P-PVC (پی وی سی پی) نیز نشان می دهند. در این لوله ها مقدار قابل توجهی نرم کننده استفاده می شود، تا محصول بدست آمده نرم و قابل انعطاف باشد.

5- لوله های C-PVC (سی پی وی سی)

لوله های C-PVC (سی پی وی سی) یا لوله های پلی وینیل کلراید کلرینه شده برای انتقال سیالات داغ مورد استفاده قرار می گیرند و قادر به تحمل دمای بالایی هستند. این لوله ها به علت داشتن گروه کار بیشتر مقاومت بیشتری در برابر رشد جلبک و باکتری دارند.

انواع لوله پی وی سی و خواص آن ها

  • پی وی سی : لوله پی وی سی معمولی با کاربرد های وسیع
  • ام پی وی سی :لوله های سخت و مقاوم
  • یو پی وی سی :لوله های سخت بدون نرم کننده
  • او پی وی سی: لوله های مقاوم در برابر خراش و ترک
  • پی پی وی سی :لوله های بسیار انعطاف پذیر
  • سی پی وی سی : لوله های برای انتقال مایعات و سیالات داغ

به طور کلی تر لوله پلیکا به سه دسته تقسیم می شود که در ایران نیز شناخته شده تر هستند.

1- لوله پی وی سی معمولی یا لوله پلیکا فشار ضعیف

این نوع لوله ها برای بخش تهویه و انتقال آب باران (ناودان) مجتمع ها و مکان های مسکونی به کار می روند.

2- لوله پی وی سی نیمه قوی

برای محافظات ساختمان و بخش های فاضلابی مجموعه ها بسیار پرکاربرد محسوب می شوند.

3- لوله پی وی سی فشار قوی

برای محافظت از کابل های برق، انتقال اسیدها و بازها و در کارخانه های بزرگ در جهت سیستم فاضلابی به کار می روند.

موارد مصرف لوله پلیکا

این لوله را در موارد زیر می‌توانید استفاده کنید:

  • سیستم آبياری تحت فشار (مزرعه)
  • سيستم آبرسانی شهري
  • سيستم فاضلاب شهری و ساختمانی
  • سيستم آبرسانی از چاه های آب
  • سيستم آبرسانی ساختمان
  • انتقال کابل‌های برق و مخابراتی
  • سيستم هواکشی ساختمان
  • سيستم تخليه آب باران
 

انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

پلی اتیلن گازرسانی


در سال ۱۹۸۲ برای اولین بار تولید شده اند، لوله های پلی اتیلن گازی در صنعت گاز و نفت و پتروشیمی کاربردهای بسیار زیادی دارد که مهمترین آن استفاده از لوله های پلی اتیلن گازی برای انتقال گاز با حجم های بسیار زیاد و بین شهری است، شاید مهمترین مزیت لوله های گاز پلی اتیلن مقاومت طولانی در برابر گرما (تا ۹۵ درجه سیلیسیوس) و خوردگی باشد.

شرکت مهرآوند مشهد با توجه به هدف گذاری کلان خود موفق شد در آبان ماه سال 1395 وارد لیست تامین کنندگان شرکت ملی گاز ایران گردد. که به یکی دیگر از افتخارات خود برای خدمت گزاری به سرزمین کهن ایران نایل شد.

با توجه به خاصیت منحصر به فرد مواد پلی اتیلن جهت استفاده در لوله های گاز رسانی این لوله ها از مرغوبترین مواد خود رنگ PE100 تهیه می شود و از قطر 25 تا 225 میلیمتر با SDR(11,13.6) براساس استاندارد ملی IGS-M-PL-014-1(2) وبین المللی EN1555 طراحی شده و در شرکت مهرآوند تولید می شود, خطوط این شرکت مجهز به دستگاه آلتراسونیک می باشد که این امکان را به پرسنل تولید و همچنین کنترل کیفیت می دهد که با کنترل و نظارت کامل و دقیق بر وزن واحد متر لوله های تولیدی و همچنین قطر و ضخامت تعریف شده در محدوده استاندارد هر نوع و هر سایز لوله میزان خطا در وزن واحد متر لوله را به حداقل برساند.

لوله های پلی اتیلن جهت استفاده در شبکه های گازرسانی مطابق استانداردهای IGS-MPL-014-01(03)-EN1555 توسط این شرکت تولید می گردد. و برای مدت 50 سال کار مداوم جهت مصارف گازرسانی بکار می روند. این لوله ها از سایز 25 الی 225 میلیمتر می باشد که خطوط تولید این شرکت شامل مدرنترین ماشین آلات روز اروپایی مجهز به سیستم آلتراسونیک و گراویمتریک است.

انبارش و جا به جایی و حمل و نقل لوله های پلی اتیلن گاز در شرکت مهرآوند براساس استاندارد (0)IGS-C-DN-006 انجام میشود.

 

لوله های شاخه ایی و رول جهت بسته بندی براساس این جدول می باشد:

شرکت مهرآوند مشهد یک از بهترین تولید کننده لوله های پلی اتیلن گازی در مشهد:

عضو سایت EP شرکت ملی نفت ایران

عضو وندور لیست شرکت گاز ایران

گواهی نامه تشویقی استاندارد گاز به شماره 11233-1و2

گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای تولید کننده از شرکت ملی گاز

 

انواع استفاده از لوله های پلی اتیلن گازی

از لوله های پلی اتیلن گازی برای انتقال انواع گاز طبیعی، گاز مایع (ال پی جی)، گاز پروپان و گاز کشی خانگی استفاده میشود

 

مزیت های استفاده از لوله های پلی اتیلن گازی

لوله های پلی اتیلن مزیت های بسیار زیادی دارد اما ما در اینجا به مزیت های مهم می پردازیم

 

1.عمر طولانی مدت لوله

لوله پلی اتیلن گاز رسانی عمر بین ۵۰ تا ۱۰۰ سال دارد و این یعنی کاهش هزینه در نگهداری و تعمیرات

 

2.مقاوم در برابر خوردگی و اثرات مواد شیمیایی و فیزیکی

لوله پلی اتیلن گازرسانی از مقاومت شیمیایی بسیار بالایی برخوردار هستند در مقابله ترکیبات شیمیایی، جوندگان و سیالات قلیایی بسیار مقاوم میباشد.

 

3.قابلیت انعطاف پذیری بالای لوله های پلی اتیلن گازرسانی

لوله های پلی اتیلن گازرسانی تا حدود ۲۵ برابر قطر لوله قابل خم شدن است که این مسئله باعث می شود در بسیاری از موارد برای تغییر زاویه خط لوله نیاز به اتصال نباشد از سوی دیگر انعطاف پذیری لوله های پلی اتیلن گازرسانی در مناطق زلزله خیز توجیه پذیر است.

 

4.اتصالات آسان لوله های پلی اتیلن گازرسانی

لوله های پلی اتیلن گازی به راحتی به همدیگر متصل می شوند این در صورتی است که دیگر لوله ها گاز رسانی به سختی متصل می شوند و معمولا نشت دهی بالای دارند، این مزیت در انتقال خطوط پرفشار بسیار حائز اهمیت است

 

5.قیمت مقرون به صرفه بودن نسبت به لوله های فولادی

قیمت پایین لوله های پلی ایتلین گازی

 

6.قابلیت اسکوییز لول های پلی اتیلن گازی

لوله های پلی اتیلن گازی در هنگام اجرای پروژه در صورت ایجاد عیب امکان اسکوییز کردنش وجود دارد

لوله گازرسانی پلی اتیلن شرکت مهرآوند مشهد

معایب لوله های پلی اتیلن گازی

لوله های پلی اتیلن در حالت کلی معایب خاصی ندارند اما در ادامه به چند مورد آن اشاره می کنیم

1.لوله پلی اتیلن گازی ممکن است در حین جا به جای دچار آسیب و خراشیدگی شود که به همین علت حمل لوله های گاز دارای بسته بندی خاصی می باشند.

2.لوله های پلی اتیلن خاصیت ضد اشتعال پذیری ندارند و در هنگام آتش سوزی آتش به روی لوله به سرعت شعله ور می شود

3.افت فشار در مدت زمان طولانی

 

اتصالات پلی اتیلین گازی

در حالت کلی دو نوع اتصال وجود دارد

  1. جوش الکتروفیوژن
  2. جوش ذوبی سربه سر

 

مزیت جوشهای الکتروفیوژن

1.انعطاف بالا

2.اتصال آسان و سریع

3.استحکام بالا در برابر زلزله و رانش زمین

4.مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمایی

5.عایق بندی 100%

6.جنس اتصالات الکتروفیوژن جنس PE100 و رده فشاری 16 بار و سایز های مختلف از سایز 20 تا 250

 

انواع اتصالات الکتروفیوژن

  1. لوله به لوله
  2. لوله به ذانو
  3. لوله به بوبلین

 

جوش ذوبی سر به سر

در اتصالات جوشی در جوشکاری به روش سر به سر که درآن اتصلات خاصی به نام کوپلر که داری سیتمک مقاومت الکتریکی جهت ایجاد گرمای لازم برای ذوب سطح جوش مورد استفاده قرار می گیرد
منبع: www mehravand com

انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

پیشنهادهای برای کسب درآمد اینترنتی


به گزارش اخبار کسب و کار شاید خنده دار به نظر بود که اگر چند سال پیش کسی فکر می کرد که مردم در خانه های خود کسب کردن. اما در حال حاضر با توجه به اقیانوس از شرکت های اینترنت و اینترنت ، این است که به هیچ وجه غیر ممکن است ، به نظر نمی رسد. با توجه به اینکه هر روز برای رفتن به محل کار مشکلات بسیاری از کارکنان به ارمغان آورده است, بسیاری از مردم مشتاق به کار در خانه هستند. تنها ابزار است که شما نیاز به کار در خانه یک کامپیوتر و اینترنت. در زیر ، ما برخی از توابع اینترنت که شما به راحتی می توانید در خانه پرداخت ذکر؛

1. درس های آنلاین

امروزه بسیاری از دانشجویان و دانشجویانی که در دوره های خود دچار مشکل هستند ، سعی می کنند برای حل مشکلات خود به اینترنت مراجعه کنند. شما می توانید تعدادی از دانش آموزان یا دانش آموزان کمک به سازماندهی دوره های آنلاین و کسب درآمد در این راه.

2. طراحی وب سایت

بسیاری از شرکت ها و برندهای بزرگ نیاز به طراحی و ساخت یک وب سایت برای گسترش کسب و کار خود و ارائه خدمات آنلاین دارند. اگر شما در حال ایجاد و طراحی یک وب سایت تخصص شما, شما به سادگی می توانید از این روش برای به دست آوردن آن را انتخاب کنید. با بالا بردن مهارت خود را در طراحی وب سایت شما خواهد بود قادر به کار با تبلیغ خود را به عنوان یک طراح وب سایت در شبکه های مجازی و غیره. درآمد خوب از این راه برای به دست آوردن.

3. مشاوره

اگر شما تجربه و دانش در یک منطقه خاص, شما می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین. مثلا, اگر شما یک وکیل یا حسابدار هستند, شما می توانید پول را با مشاوره کسب و کارهای کوچک و شرکت های کسب. شما همچنین می توانید مشاوره آموزشی به دانش آموزان و دانش آموزان را آنلاین.

4. فروش محصولات دست ساز

اگر شما می توانید محصولات مانند طلا و جواهر و یا لوازم جانبی تزئینی را, این ممکن است کار درست را برای شما. تنها چیزی که شما باید انجام دهید این است ترویج محصولات خود را با استفاده از شبکه های مجازی. با ارائه کسب و کار خود را به دیگران ، شما می توانید مشتریان برای محصولات خود را پیدا کنید و فروش آنها.

5. برنامه نویسی

با یادگیری زبان های برنامه نویسی بیشتر استفاده می شود ، شما می توانید پول برای برنامه نویسی برای افراد یا شرکت ها و ساخت برنامه برای آنها به دست آورند.

 

6. ترجمه

اگر شما استاد یک یا چند زبان خارجی ، شما می توانید یک کامپایلر آنلاین کار می کنند و کسب درآمد. برای این کار ، سعی کنید به جستجو برای کسانی که نیاز به یک مترجم آنلاین. میزان درآمد شما در این کار کسب بستگی دارد که چگونه بسیاری از پروژه های شما در یک ماه ترجمه.

7. بازاریابی با استفاده از پانل اس ام اس

دیگر شرکت های اینترنتی که سرمایه زیادی نیاز ندارند ، نمایندگی از پانل اس ام اس دریافت می کنند. همانطور که می دانید بازاریابی و تبلیغات تاثیر قابل توجهی در موفقیت و پیشرفت هر کسب و کار. یکی از راه های تبلیغاتی است که بسیاری از طرفداران امروز بازاریابی اس ام اس است. ارسال اس ام اس تبلیغات انبوه به طیف گسترده ای از مخاطبان ، به معرفی نام تجاری ، خدمات ، فعالیت های خود را ، توسعه کسب و کار شما و می تواند مشتریان را جذب کند. بنابراین صاحبان شرکت های مختلف خرید یک پانل اس ام اس. دیگر مزایای استفاده از پیام کوتاه فله هستند که صاحبان کار می توانید با مخاطبان هدف خود و مشتریان سابق تعامل. بنابراین شما می توانید درآمد ماهانه قابل توجهی با دریافت نمایندگی پانل اس ام اس و فروش آن به دست آورند. برای انجام این کار ، فقط به اینترنت دسترسی داشته باشید و با اصول بازاریابی آشنا شوید.

یکی از شرکت های تخصصی که هیئت مدیره SMS را ارائه می دهند ، شرکت Mediana است که سیستم Sms mediana را طراحی کرده است. در میان پانل خدمات madyana امکان فروش پانل ، اس ام اس ، نرخ نوبت ، اس ام اس و غیره خواهد بود. اس ام اس و ارسال متن و پیام های صوتی نشان داده شده با استفاده از اس ام اس انبوه پنل medyana اس ام اس می توانید با قیمت مناسب و در زمان تعداد انبوهی از مخاطبان اس ام اس تبلیغاتی هدفمند ارتباطات ارائه.

8. تبلیغات در سایت

اگر محتوای وب سایت شما دارای ترافیک بالا, شما می توانید در سایت خود تبلیغات اگر شما می خواهید. این روش ساده است ، دو راه برای انجام تبلیغات در سایت وجود دارد:

1. قرار دادن یک بنر تبلیغاتی در سایت ، دریافت هزینه ماهانه

2. قرار دادن تبلیغات و لینک در محتوای سایت

9. طراحی گرافیک آنلاین

اکثر شرکت ها و مارک ها به دنبال طراحان برای طراحی آرم ، تصاویر و یا آگهی های تبلیغاتی هستند. برای مهارت و خلاقیت بیشتر شما در این زمینه داشته, خواهد شد و به آن اشاره و در نتیجه بیشتر به شما کسب درآمد.

10. مدیریت شبکه های اجتماعی

بسیاری از مردم مشاغل مختلف در فضای سایبری و شبکه های اجتماعی, به طوری که آنها نیاز مردم را به مدیریت حساب خود و پشتیبانی. اگر شما در شبکه های مجازی فعال هستند و می توانید مطالب خوب و مناسب در فضای مجازی ارسال, این است که احتمالا چیزی که برای شما مناسب.

https://www.intensedebate.com/people/niusha321

 

انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

کسب درآمد اینترنتی به روش جدید


شما به دنبال پول از اینترنت در خانه خود را? قطعا راه های واقعی برای کسب درآمد بدون سرمایه گذاری است که شما می توانید استفاده کنید وجود دارد. در اینجا 11 راه های مختلف برای پول آنلاین به شما ارائه کار در خانه و تنها با داشتن درآمد اینترنتی آنلاین. در برخی از این راه شما دلار با کار بر روی وب سایت های خارجی می توانید درآمد.
برخی از راه های که در آن به کسب درآمد آنلاین در این بخش ما ارائه چنین فعالیت به عنوان مترجم آزاد, تجربه های خاص و برخی نیز مانند فعالیت در بازار فارکس, در علاوه بر این به تجربه نیاز به سرمایه گذاری به عنوان به خوبی. با این حال ، در برخی موارد ، شما همچنین نیازی به تجربه یا سرمایه گذاری ندارید ، مانند راه همکاری در فروش یا درآمد با کلیک بر روی تبلیغات. در تمام این راه اینترنت کامپیوتر یا لپ تاپ یکی از اصول اولیه است.

1-کسب درآمد از اینترنت با دیدن تبلیغات در اینترنت
اگر شما می خواهید به پول از طریق اینترنت و بدون هر گونه سرمایه گذاری در خانه, شما می توانید به قابل اعتماد کلیک سایت های تبلیغاتی.

در این سایت ، مردم بدون دریچه تخصصی و فقط بر روی تبلیغات کلیک کنید و تماشای آنها را بین 10 تا 30 ثانیه ، و دریافت پول است. کسب درآمد از طریق تبلیغات clicky نیازی به سرمایه گذاری ندارد و شما می توانید از خانه و تنها با دسترسی به اینترنت از این سایت ها پول دریافت کنید. البته فراموش نکنید که برای درآمد از این سایت ها لازم است صبر و پشتکار است. همچنین, که سایت های صدای کلیک جعلی بسیار بیشتر از سایت های صدای کلیک واقعی. بنابراین مطمئن شوید که اعتبار سایت شما می خواهید به شرکت در آن و بررسی. ما تجارت فوق العاده بهترین وب سایت ها کلیک کنید برای دریافت دلار درآمد خارجی و همچنین سایت خوب شما باید در ارائه و همیشه نظارت بر این سایت ما می تواند در صورت تخلف به آنها نام خود را از لیست ما حذف شده است. برای یادگیری در مورد بهترین و قابل اعتماد clicky در فضای باز سایت های 2021 ، شما می توانید از این لینک استفاده کنید.

فعالیت در سایتهای ایرانی ایرانی درآمد بسیار کمتری برای فعالان این حوزه دارد. پیشنهاد ما این است که اگر شما تصمیم به کسب درآمد در خانه با تماشای تبلیغات از بسیاری از وب سایت های معتبر در یک زمان استفاده کنید. بنابراین شما همچنین می توانید تعداد محدودی از سایت های clicky ایران همراه با سایت های PTC خارجی استفاده کنید.

مرتبط: بهترین سایت های صدای کلیک خارجی برای کسب دلار

الفوركس-معامله در بازار فارکس
ما در مورد تجارت فارکس بسیار نوشته ایم. فعالیت در فارکس یکی از خطرناک ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت در خانه است. البته این نیاز به مهارت های تجزیه و تحلیل بازار مالی و برخی از سرمایه گذاری.

شما می توانید شانس در این بازار با آموزش فارکس و گذراندن دوره های که گاهی اوقات به صورت رایگان آنلاین و خواندن روزنامه های اقتصادی برگزار می شود. شما همچنین می توانید توانایی خود را برای انجام معاملات فارکس با باز کردن یک حساب آزمایشی با یک کارگزار فارکس قبل از شروع معاملات واقعی تست کنید. اما ما نشان می دهد که شما وارد فارکس فروش اگر شما نمی باید توانایی تجزیه و تحلیل بازارهای مالی به دلیل خطرات ناشی از این بازار برای مبتدیان بسیار بالا است.

اگر قصد دارید در بازار فارکس و درآمد در خانه کار کنید ، مطمئن باشید که محتوای ما را در مورد فارکس بخوانید.

 


۴-درآمد اینترنتی از روش همکاری فروش
همکاری فروش به روش های مختلف انجام می شود. اساس این روش تولید درآمد و عضویت در سیستم فروش محصول و بازاریابی اینترنتی برای محصولات خود است. برخی از شرکت ها این امکان را برای فروشندگان به یک فروشنده برای خود و همچنین کسب درآمد از فروش خود را. این نوع از فروش و بازاریابی نیز بازاریابی وب نامیده می شود. شما می توانید با عضویت در یکی از این شبکه ها پول کسب کنید ، اما به یاد داشته باشید که این نمودار ها اغلب کلاهبرداری هستند. بنابراین در انتخاب آنها بسیار مراقب باشید.

5-مترجم آزاد
یکی از راه های بسیار خوبی برای کسب درآمد در خانه بدون سرمایه است برای تبدیل شدن به یک مترجم آزاد. به عنوان یک مترجم آزاد, شما می توانید با کسب و کارهای کوچک و بزرگ به طور موقت کار و کسب درآمد آنلاین برای خدمات خود را.

با توجه به آنچه شما با قطعه انجام, شما می توانید بین کسب 5 500 و دوشنبه 2000 هر ماه. شما می توانید به عنوان یک طراح وب سایت ، تولید کننده محتوا ، متخصص بهینه سازی جستجوگرها و غیره کار کنید. می تواند تبدیل به فعالیت های مستقل یک کار تمام وقت برای شما, البته, بدون نیاز به رفتن از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر در کار.


سایت های بسیاری برای ارائه خدمات مستقل وجود دارد. به عنوان مثال ، در سایت هایی مانند UpWork Freelancer.in یا سایت ایرانی punisha و غیره ، شما می توانید یک مشتری برای خدمات آنلاین خود را پیدا کنید.

۶-کسب درآمد از اینترنت با نظرسنجی آنلاین
راه دیگر برای پول در خانه از طریق اینترنت و تکمیل نظرسنجی های ارائه شده توسط شرکت های مختلف است. تکمیل هر یک از این مطالعات بین را 5 و 20 دقیقه بسته به نیازهای شرکت. شما باید نظرات و اظهار نظر خود را در این نظرسنجی را. البته, همیشه گزینه برای این وجود دارد, و بدون نیاز به مسلط به طور کامل به زبان انگلیسی و نوشتن متن وجود دارد.

بسته به اندازه این نظرسنجی, نوع مشخصات, و کشور شما را در می, شما می توانید بین کسب 1 و ۲ 20 از هر یک از این نظرسنجی آنلاین.

7 - حل کد امنیتی
اگر شما نزدیک به 2 ساعت در روز, شما می توانید خود را کمی آنلاین کسب درآمد. از طریق captcha ها کاربران راه حل به راحتی می توانید کسب درآمد در خانه آنلاین.

برای این کار شما نیاز به عمل کمی به سرعت به طوری که شما می توانید کسب درآمد بهتر است. شما در مورد کسب درآمد 2 2 در هر 1000 کد امنیتی را حل کند.

8. تبدیل شدن به یک دستیار مجازی
یک راه برای پول در خانه آنلاین برای کمک به دیگران انجام کار خود را آنلاین است. شما می توانید پول را , مثلا, برخورد با سایت یک نفر, بازاریابی آن, مشاوره, تحقیق, و یا ایجاد محتوا در خانه.

سایت های بی شماری که در آن شما می توانید کسب درآمد در خانه از طریق اینترنت با اشتراک و ارزیابی توانایی های خود را وجود دارد. Tasker من و سایت های Zirtual نمونه هایی از این سایت ها هستند, مثلا.

9. آیا فروشنده آنلاین
فروشنده آنلاین یک راه برای پول در خانه از اینترنت است. با ترویج کالا یا دیگران در اینترنت و شبکه های اجتماعی ، می توانید محصولات مختلفی را در سراسر کشور به فروش برسانید. شما همچنین می توانید سایت خود را طراحی و فروش محصولات خود و یا سایر محصولات از طریق آن.

10 - آموزش آنلاین و مشاوره
اگر شما توانایی های که دیگران ممکن است نیاز , شما می توانید آنها را به دیگران ارائه آنلاین. مثلا, شما می توانید دوره های زبان انگلیسی آنلاین و یا کلاس های کامپیوتر آنلاین را. شما می توانید شبکه های مختلف اجتماعی مانند Facebook و linkedin برای تبلیغ کلاس های آنلاین خود استفاده کنید. به این ترتیب نیکل یکی از راه هایی برای کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه گذاری است, که همچنین به شما به ارمغان می آورد درآمد مناسب و معقول.

11-پول آنلاین با نوشتن یک مقاله
یکی از جالب ترین راه ها برای کسب درآمد از اینترنت در خانه و بدون نوشتن مقاله سرمایه یا ترجمه برای برخی از وبلاگ ها و وب سایت ها. این نیز تولید محتوا نامیده می شود. وجود دارد بسیاری از سایت های خارجی که در آن شما می توانید مقالات خود را در, و اگر ترافیک به مطالب بالا آنها را به شما پرداخت برای هر بازدید کننده.

وب سایت تجارت هورا نیز امکان برای کاربرانی است که مقالات را در زمینه کارآفرینی ، کسب و کار آنلاین ، فروش ، مدیریت ، اقتصاد ، فن آوری و غیره قرار داده اند.، ثبت زندگی می کنند در هر سفر به نویسنده از آن ، مقدار به پرداخت. راه کار این است که نوشتن یا ترجمه یک مقاله و ارسال آن در بخش تسلیم. پس از بررسی مقاله خود و اطمینان از صحت آن ، مقاله در سایت به نام شما قرار می گیرد. برای هر بازدید از مقاله خود را در سایت, SAR 50 خواهد شد به حساب شما. اگر مقاله شما 1000 بار در روز ، شما 50000 SR در روز دریافت کنید. مقالات به نام نویسنده در سایت چاپ, و هر نویسنده می تواند تعداد نامحدودی از مقالات برای خود ثبت نام.

نقطه در این نوع از اینترنت درآمد است که شما را به نوشتن چیزهایی که جذاب به دیگران و دیگران در اینترنت به دنبال. در این مورد, مطالب خود را می توانید بسیاری از بازدید یک روز. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سود آنلاین, این لینک را وارد کنید.

12-کسب درآمد از اینترنت در منزل از طریق تلفن همراه
بسیاری از برنامه های گوشی های هوشمند است که شما می توانید پول بدون سرمایه با انجام کارهای ساده کسب وجود دارد.

به عنوان مثال ، شما می توانید پول آنلاین از طریق برنامه های کاربردی نظرسنجی آنلاین ، بازی های آنلاین و تماشای فیلم های تبلیغاتی را. برخی از سایت های کلیک نیز برنامه های تلفن همراه که با آن شما می توانید پول آنلاین با دانلود آن را از طریق تلفن همراه خود را.

منبع:

https://disqus.com/by/niushahoseini/

 

انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

افزایش بازدیدکننده سایت


اگر شما بپرسید فروشنده یا کارفرمای شما چه می خواهید در این جهان بیش از هر چیز دیگری ، آنها احتمالا شما که آنها می خواهند"مشتریان بیشتر"بگویید. اما آنچه اغلب می آید پس از مشتریان بیشتر در لیست خواسته های صاحبان کسب و کار? ترافیک بیشتر در سایت چیزی است که می توان از خواسته های صاحبان کسب و کار در نظر گرفت. اگر شما از این دسته از افراد نیست, ما باید بگویم که راه های بسیاری شما می توانید ترافیک در وب سایت خود را افزایش می دهد وجود دارد. با توجه به اهمیت فوق العاده ای از این موضوع, ما در حال حاضر 25 راه های مهم برای افزایش بازدیدکننده داشته است سایت برای شما در این پست.

تبلیغات یک راه مهم برای افزایش بازدیدکننده داشته است سایت است
تبلیغات در اینترنت
این یک مورد بسیار روشن است. تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات روی صفحه نمایش (سعی کنید به تبلیغات هوشمند!) تمام راه های عالی برای جذب بازدید کننده ، ایجاد نام تجاری خود و نشان دادن سایت به مردم.

اگر شما امیدوار هستید که ترافیک بیشتر به سایت شما منجر به فروش بیشتر نیز شود ، باید کلماتی را که قصد فروش تجاری را بیان می کنند ، هدف قرار دهید. بله ، در واقع ، ما باید بگوییم که رقابت بر اساس کلمات مشابه است.

استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش ترافیک
بازاریابی رسانه های اجتماعی
یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید از وب سایت شما استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای ترویج محتوای شما است. توییتر مناسب برای لینک های کوتاه ، مرموز و وسوسه انگیز است ، در حالی که ارتقاء google +می تواند به سایت شما با نتایج جستجوی شخصی کمک کند و به ویژه در پورت های b2b موثر باشد. اگر شما یک شرکت محصول B2C هستید ، ممکن است با شبکه های اجتماعی سنگین مانند Pinterest و Instagram آشنا شوید.

استفاده از طول محتوای متغیر برای افزایش ترافیک
هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود دارد, بنابراین شما باید تمام روش استفاده. و سپس تغییر طول و فرمت مطالب خود را به آن را جذاب به خوانندگان مختلف. Interspers راه برای استفاده, اخبار مبتنی بر پست های وبلاگ با محتوای طولانی و همچنین نمودار و قطعات انتخاب شده برای حداکثر اثر.

افزایش ترافیک سایت با انتخاب آدرس های جذاب
عناوین
عناوین یکی از مهم ترین بخش های مطالب خود را. بدون علامت بزرگ ، جامع ترین پست وبلاگ خوانده نخواهد شد. برای مثال نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اغلب با استفاده از بیست و عناوین مختلف و در واقع پیدا کردن که بیشترین ترافیک در رسانه ها قبل از انتشار در مورد عناوین خود را با دقت.

روشن کردن توجه خود را به سمت صفحه یاب
آیا شما فکر می کنم جستجوگرها منفی است ? دوباره فکر کن! هنوز هم بهینه سازی مطالب خود را برای موتورهای جستجو ورزش با ارزش است. بنابراین شما ایجاد لینک های داخلی به مطالب جدید? درباره توصیفات متا بهینه سازی شده برای جستجو در صفحه نیازی نیست دوستیابی و می تواند کمک به افزایش ترافیک سایت خود را ارگانیک. بنابراین همیشه با توجه به جستجوگرها پرداخت.

واژههای کلیدی هدف دم بلند
هدف دم بلند
اگر شما روند کلمات کلیدی و قوانین کلیدی را پوشش داده ایم ، آن زمان به هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند نیز هست. عدم استفاده از کلمات کلیدی با عبارات طولانی بدان معنی است که اگر شما آنها را متوجه نشده اید ، محتوای شما از دست رفته است و در نتایج جستجو کاربران نمایش داده نمی شود.

ما پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز بخوانید:
میزبانی و درست است? امتیاز بالا میزبان-دامنه 2021 / گروه پنتاما
شروع وبلاگ نویسی مهمان
یکی دیگر از مهمان
نوشتن یک پست مهمان در یک سایت معتبر می تواند ترافیک وبلاگ شما را افزایش دهد و به ایجاد نام تجاری شما کمک کند. اگر چه او هشدار داده بود که استانداردهای وبلاگ نویسی مهمان در ماه های گذشته به شدت تغییر کرده است و تاکتیک های اسپم می تواند منجر به مجازات های سخت شود. بنابراین اقدام به ارسال پست مهمان با توجه به عناصر ذکر شده.

ترافیک سایت با دعوت دیگران به وبلاگ مهمان
وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دو طرفه است. به همین دلیل ، علاوه بر ارسال محتوا به وبلاگ های دیگر ، می توانید پست های مهمان را از وب سایت های دیگر به وبلاگ خود دعوت کنید. آنها به احتمال زیاد برای به اشتراک گذاشتن و پیوند یک مقاله مهمان است که می تواند خوانندگان جدید را به سایت شما و افزایش ترافیک سایت شما. فقط مطمئن شوید که شما در حال ارسال محتوای با کیفیت بالا به دلیل گوگل است که به دنبال کدهای با کیفیت پایین آنها را مجازات خواهد کرد.

برای افزایش ترافیک سایت گام به سوی جذب پس زمینه
افزایش ترافیک آلی
به جای تلاش برای متقاعد کردن دیگر سایت ها برای لینک دادن به سایت شما (یک فرآیند دشوار و) محتوای که شما ایجاد می کنید که سایت های دیگر با آن برای اتصال آن به آنها را بپرسید. لینک دهنده هستند. در حقیقت, شما نیاز به دانستن چه نوع از پست خواهد شد بسیاری از لینک دهنده به شما جذب. اگر شما در مورد لینک دهنده مطمئن شوید که, شما می توانید به عنوان خوانده شده چه لینک دهنده هستند و چه باید بکنید و نبایدها در مورد آن در سایت.

ارسال در LinkedIn
ارسال در LinkedIn
LinkedIn تبدیل به یک ابزار است که کارایی بسیار بیشتری نسبت به جذب پشت کار دارد. در واقع بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای در حال حاضر یک پلت فرم برای انتشار مطالب با ارزش است ، و غیره.- این بدان معنی است که شما محتوای منظم برای انتشار LinkedIn دارید. به خصوص اگر شما تعداد زیادی از پیروان انجام این کار ترافیک سایت خود را افزایش می دهد.

اجرای نمودار microdata
طرح پیاده سازی microdita لزوما به معنای افزایش ترافیک به وب سایت شما نیست ، اما به روبات های موتور جستجو کمک می کند که شاخص صفحات شما را پیدا کنند. یکی دیگر از مزایای استفاده از طرح جستجوگرها این است که می تواند کیفیت صفحات سایت را بهبود بخشد که در نهایت ، نرخ ها ، روی بهبود کلیک می کنند.

لینک های داخلی برای افزایش بازدیدکننده داشته است سایت
پیوند داخلی
قدرت و صلابت از کوکی خود را نه تنها بدان معنی است که بسیاری از سایت ها به شما مرتبط, اما همچنین می تواند توسط ساختار لینک داخلی تحت تاثیر قرار. هنگام ایجاد و انتشار مطالب, مطمئن شوید که شما به اندازه کافی در مورد فرصت های لینک های داخلی مراقبت. این نه تنها کمک می کند تا جستجوگرها, بلکه یک تجربه کاربری بهتر و مفید تر فراهم می کند, که در نهایت به افزایش ترافیک منجر به سایت شما.

مصاحبه با رهبران و کارشناسان
مصاحبه با رهبران
آیا شما فکر می کنم مصاحبه تنها برای ستون از مطبوعات بزرگ? این قطعا عجیب و غریب بدانید که چگونه بسیاری از منتقدان آماده برای دیدار با شما هستند, فقط از آنها بخواهید. ارسال ایمیل و درخواست مصاحبه با منتقدان در این زمینه خود و انتشار مصاحبه در وبلاگ ها بسیار با ارزش. در واقع این نه تنها باعث افزایش اعتبار شما و افزایش ترافیک به وب سایت شما می شود اما کسی که مصاحبه احتمالا محتوا و همچنین به عنوان اشتراک و ویژگی های بیشتری در انتظار است.

ما پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز بخوانید:
جستجوگرها محلی است ✔️ تکنیک های مرجع جستجوگرها محلی 2021
بازاریابی ایمیل را نادیده نگیرید
بازاریابی ایمیل
بسیاری از کسب و کار در جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی محتوا ، که باعث می شود آنها را فراموش روش های سنتی متمرکز شده است. بازاریابی ایمیل می تواند یک ابزار قدرتمند و حتی ارسال تعداد زیادی از آسیب پذیر ایمیل می تواند باعث افزایش قابل توجهی در ترافیک سایت خود را

 

https://my.desktopnexus.com/marketingfox/

 

انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

افزایش ترافیک سایت


اگر شما یک سایت مبتدی, شما باید این را به پایان به عنوان خوانده شده. از آنجا که شما می توانید 20 را از طریق واقعی و موثر برای افزایش ترافیک در وب سایت خود پیدا کنید. این روش می تواند ترافیک در وب سایت خود را با افزایش 5 بار. اگر شما با استفاده از هوش مصنوعی در روش های پیشنهادی برای حداقل یک ماه و به طور مداوم من به شما اطمینان می دهم که ترافیک وب سایت شما خواهد بود 5 برابر بالاتر است.

این قوانین بازی در حال تغییر هستند. بنابراین در ابتدا خسته و ناامید نشوید. خواندن این گزارش به پایان. این گزارش را تضمین می کند 100% افزایش در ترافیک سایت شما.

۱-افزایش ترافیک وب سایت با جستجوگرها داخلی
خوب من می دانم که شما باید دانش کافی در مورد جستجوگرها داخلی. اما دوست من! همیشه به یاد داشته باشید که شما یک وبلاگ نویس مبتدی هستید. بنابراین در کلمات کلیدی طولانی در این زمینه کار می کنند. استفاده از کلمات کلیدی مربوطه و موثر است. استفاده از کلمات کلیدی " LSA "(کلمات کلیدی که ارتباط پنهان و حیاتی با جستجوگرها).

عناوین-عناوین
شما باید عناوین جاذب و گواهینامه های مختلف بر روی کارت. استفاده از عناوین, فصل ها و نظرها که حداکثر قدرت را به خود جلب مخاطب. از آنجا که عناوین اولین تاثیر سایت را بر مخاطبان دارند. پس از جستجو ، اولین چیزی که به چشم عمومی می آید آدرس شما است. این عناوین که بالا بردن بازدید از این صفحه خود را.

اگر شما نمی توانید به عنوان خود را جذاب تر, و یا شما تایپ عناوین خود را و شما می خواهید به بازنویسی آنها را جذاب تر از قبل از دیدار رقبای خود را در صفحه ببینید چه فرمت و کلمات استفاده می کنند.

نوشتن نوشتن به یک نفر
همیشه برای یک نفر در هنگام نوشتن کد ارسال. از آنجا که متن است که هرگز توسط یک گروه از مردم به عنوان خوانده شده. بنابراین استفاده از افعال است که برای یک نفر استفاده می شود. با این روش مهارت های نوشتن مطالب خود را نیز افزایش می دهد.

افزایش ترافیک سایت

۴-اشتراک در شبکه های اجتماعی
من می دانم که شما باید اطلاعات کافی در مورد این اما به من بگو, آیا شما همیشه استفاده از روش های مشابه برای این منظور? اگر بله, شما خودتان را به افزایش ترافیک سایت خود را کمک کرد. این نیز کمک می کند تا برای طبقه بندی محتوا سریعتر به طور خودکار. در نتیجه, مطالب خود را بالا میآید به راحتی با جستجوی مختلف.

اما اگر شما از همان روش در کار خود استفاده نمی, تغییر روش استفاده می کنید. از آنجا که این حالت یک عامل مهم در افزایش " DEA " و " پی " از وب سایت شما است. با استفاده از روش های اثبات شده نیز نام تجاری خود را تعریف کنیم.

بنابراین اقدام امروز. ایجاد حساب کاربری خود را در هر یک از شبکه های مجازی است که شما می خواهید. این شبکه ها عبارتند از:" LinkedIn" ، "Kiwara" ، "Reddit" ، "Pinterest" و بسیاری دیگر. Instagram Facebook Instagram Facebook instagram facebook instagram با حداقل 20 برچسب مشابه به گروه های مختلف در فیس بوک ، توییتر و Instagram بپیوندید.

۵-افزایش ترافیک از سایت های نشست آفلاین
این یکی از روش های سنتی تجارت است. دوست من! به یاد داشته باشید برای گوش دادن به قوانین اساسی نیست! برو به جلسات که فرم در نزدیکی شما. این شما را در بسیاری از مناطق کمک خواهد کرد. به عنوان مثال ، به شما کمک می کند تا اتصالات خود را گسترش دهید. و به یاد داشته باشید ! در هر کسب و کار ، پیشرفت ارتباطات کسب و کار و وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. این نیز به شما کمک می کند تا در مناطق مانند لینک دهنده.

6-پرسش و پاسخ سایت (بسیار توصیه می شود):
سایت های پرسش و پاسخ بهترین سایت ها. اگر به یکی از این سایت ها بروید و شروع به نوشتن هرزنامه کنید ، حساب شما بلافاصله بسته خواهد شد و شما باید یک جدید را باز کنید. بنابراین برای ایجاد محتوای واقعی و کاربر پسند به این سایت ها بپیوندید. اگر شما انجام ندهید و تنظیم جدول زمانی محتوای مربوط به نیازهای کاربر, تولید به عنوان یکی از سایت های پرسش و پاسخ شما را شناسایی و در بازدید از افزایش ناروتوفنز منجر خواهد شد. البته, هرگز نسخه رب.

۷-قسمت بحث عمومی / بازدید از سایت
شما نیاز به عمل به شدت و هر دو. اگر شما همه چیز را به همان شیوه انجام نمی, معرفی تجارت و وب سایت خود را برای شما بسیار دشوار خواهد بود. بايد صبور باشي. به اشتراک گذاشتن محتوای اطلاعات با کاربر در بخش بحث عمومی. به این ترتیب ، اعتماد کاربر به شما و وب سایت شما را جذب کرد.

8. ارائه اطلاعات رایگان
ارائه محتوای رایگان و اطلاعات مفید اطلاعات. این داده ها ممکن است در قالب یک کتاب های الکترونیکی می شود, فیلم, PDF یا پاورپوینت. من می دانم که این ممکن است مدت زمان طولانی برای شما, اما شما باید صبور باشید و فعال در کسب و کار شما.

در هفته های آینده, من قصد دارم از طریق یک سری جدید از آموزش در جستجوگرها و بازاریابی دیجیتال رفتن. بنابراین ، شما می توانید به کانال یوتیوب من وارد شوید و از اطلاعات ارائه شده استفاده کنید. ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطبین خود. همه ما می دانیم که محتوای متنی خوب نقش کلیدی ایفا می کند.

9. ایجاد گروه خود را
ایجاد یک گروه برای خودتان در Facebook, Lindkit و ق. به اشتراک گذاشتن مطالب اطلاعاتی خود را در گروه خود و به دست آوردن اعتماد مخاطبان خود را در این راه. همان عامل ترافیک سایت شما را افزایش می دهد. اگر شما یک مدیر گروه هستید ، می توانید پست ها را برای جلب کاربران به سایت نصب کنید. این روش یکی از مهم ترین در میان بیست روش من در این گزارش ذکر شده است.

10-افزایش ترافیک سایت با بالا بردن سرعت سایت
سرعت وب سایت شما باید بالاتر از 3 ثانیه باشد. با توجه به تحقیقات و اگر سرعت باز کردن گزینه های پس از کلیک کردن یک کمی بیشتر از 3 ثانیه تنظیم کاربران دکمه برگشت را بازدید مطالب خود را تا کنون. بنابراین وب سایت شما باید سرعت لازم برای بهره.داشته باشد. گاهی اوقات سرعت وب سایت به دلیل مشکلات "میزبان" کاهش می یابد. من پیشنهاد می کنم شما خرید میزبانی وب خود را از " وب سایت گروندریسه. (بسیار سریع).

11-به روز رسانی مطالب خود را
گاهی اوقات ما را فراموش کرده ام برای به روز رسانی محتوای قدیمی ما. این روش الزامی است. تصور کنید که شما شروع به وبلاگ نویسی در 2018. مطمئنا توسط 2020 دانش خود را در این زمینه بیشتر تبدیل شده است. بنابراین مطالب خود را نیز باید در این زمینه پیشرفته.

من امیدوارم که شما را در درک اهمیت این موضوع.

Facebook Facebook instagram Instagram-تبلیغات در facebook و instagram
اگر تبلیغات Facebook در وب سایت خود را برای افزایش ترافیک در سایت, لیست ایمیل که محصولات خود را به درایو افکار عمومی استفاده نمی, و غیره. بزرگترین اشتباه زندگی شما در 2020 انجام شده است. تبلیغات Facebook بسیار ارزان این روزها. اگر شما این تبلیغات استفاده نمی, من یک اشتباه بزرگ.

اگر وب سایت خود را به فروش کمیسیون محصولات با فروش این محصولات پول نقد مرتبط. اما اگر شما در روز اول خود را از کار هستند و شما ترافیک کافی ندارد, استفاده از تبلیغات اردوگاه Facebook. شما همچنین می توانید از فیلم های تبلیغاتی یوتیوب استفاده کنید و شانس بازدید از سایت خود را افزایش دهید. این امکان ثبت نام کاربران را در سایت خود افزایش می دهد. این روش دارای بالاترین کارایی در میان 20 سبک است که در جذب ترافیک ذکر شده است.

13-وبلاگ نویسی مهمان
یافتن وبلاگ نویسی به عنوان مهمان در سایت هایی مانند "samarash". اما به یاد داشته باشید برای آن پرداخت در روزهای اولیه. از آنجا که در روز اول مطمئن نیستید که آیا می توانید وب سایت خود را با استفاده از این نوع وبلاگ نویسی ترتیب دهید. از این رو, برای این کار پرداخت نمی.

افزایش ترافیک سایت

هزاران نفر از" DEA "و" پی " وب سایت های که اجازه می دهد تماس لینک کردن و یا وبلاگ نویسی برای مهمانان وجود دارد. اگر شما محتوای مناسب, شما به راحتی می توانید با استفاده از این ویژگی برای افزایش ترافیک سایت.

14-موضوعات جذاب و مدرن
وبلاگ های ساخته شده در مورد ارزش محتوای بسیار خوب است اما به یاد داشته باشید که وجود دارد و حتی دنیا از جمله جشنواره ها, اخبار داغ, گالری شما از دست بیش از حد. این نقش مهمی در افزایش ترافیک سایت ایفا می کند. به یاد داشته باشید برای به دست آوردن اعتماد کاربران نیاز به راه رفتن با توجه به خواسته های خود را. کاربران سر هستند. این مورد نیز یکی از اقلام کارآمد ترین در لیست ارائه شده در این گزارش.

۱۵-استفاده از گزینه های شرکت در فضای مجازی
در سایت شما چنین گزینه هایی برای مشارکت ارائه می دهید. این کمک خواهد کرد که کاربران را به استفاده از ماشین به راحتی و در نتیجه امکان افزایش مطالب خود را افزایش می یابد. این گزینه ها ممکن است نقش مهمی در افزایش ترافیک در روزهای اولیه بازی نمی. اما این ضرری ندارد چرا که آن را تنها طول می کشد 2 به 5 دقیقه از وقت خود را. بنابراین استفاده از وردپرس و نصب برنامه.

16-ساخت فیلم
ایجاد فیلم ها در سیستم های مختلف مانند" IGTV " ، یوتیوب ، Facebook و LinkedIn. بسیاری از سیستم عامل که در آن شما می توانید فیلم های خود را به اشتراک بگذارید و افزایش ترافیک به سایت شما وجود دارد. این روش امکان بازدید از سایت را افزایش می دهد. بنابراین مطمئن شوید که شما چنین فرصتی را از دست ندهید. استفاده موثر.

17-به طور مداوم ارسال برای افزایش ترافیک سایت
اگر شما همیشه در کسب و کار شما ، شما بسیاری از مزایای دریافت کنید. این تضمین می کند موفقیت خود را در این زمینه و, البته, به شما خواهد شد با ارسال ثابت در وبلاگ های گوگل به رسمیت شناخته شده. اگر چه این فقط یک اصطلاح است و گوگل واقعا چشم ندارد. این به این معنی است که اگر شما به عنوان وبلاگ نویس فعال در گوگل شناخته شده, امتیاز خود را در رتبه بندی گوگل افزایش یابد. اگر کاربر sarchi را با محتوای شما مرتبط می کند ، اولین نتایج به شما نشان داده می شود.

۱ كتابة-نوشتن نام وبسایت شما در انتهای مطالب ضروری است
اگر محتوا را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، فراموش نکنید که نام یا وب سایت خود را در انتهای محتوا قرار دهید. این معرفی نام تجاری خود را به عموم مردم ، البته ، مزایای بسیاری برای کسب و کار شما در دراز مدت است. Instagram Facebook, Lindkin, Pinterest, Reddit, tumbler یا Cora سعی کنید روزانه حداقل یک پست دریافت کنید.

19-نوشتن سوالات مبتنی بر محتوا
در حال حاضر زمان برای مطالب خود را به سوال گرا چون مطالب خود را در ذهن مخاطبان در این راه باقی می ماند است.

20-در کار خود سازگار باشید
و اگر شما یک ایده جدید در مورد افزایش ترافیک سایت به اشتراک گذاری آن را با ما در نظرات زیر. همچنین یک مقاله به زبان انگلیسی در مورد افزایش ترافیک سایت که ما با شما به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که به خواندن وجود دارد.

انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

محتوای سئو شده چیست


اهمیت سئو در بهینه سازی وب سایت غیر قابل انکار است به عنوان یکی از مهم ترین و البته بسیار وقت گیر و مهارت در زمینه SEO سایت تم تولید SEO صنعت محتوا. محتوای جستجوگرها یکی از مهارت های است که, در حالی که داشتن دانش لازم, و غیره. تمرین نیاز به خوبی, چرا که در بازاریابی محتوا, شما دو مهارت نوشتن, و اصول اولیه جستجوگرها فنی در همان زمان به یک کار. در این مقاله ، شما را به اهمیت تولید محتوا در جستجوگرها و ترفندهای کاربردی 9 برای محتوای جستجوگرها معرفی خواهیم کرد.

1.جستجوی کلمه کلیدی را روشن کنید
جستجوگرها محتوا-جستجو کلید واژه

 

اگر شما قرار است برای قرار دادن مطالب خود را در سایت به هر حال ممکن است نیاز به صرف برخی از زمان را به مطمئن شوید که گوگل ممکن است متوجه شده اند تلاش های خود را. یافتن پست های که کلمات کلیدی مردم به دنبال, و چه مناطق شما می توانید به رقابت در. یک صفحه گسترده برای کلمات کلیدی مناسب دریافت کنید. حتما به استفاده از کلمات کلیدی در مطالب خود را چندین بار و استفاده از ابزار مناسب در این زمینه برای دیدن جایی که شما در کلمات کلیدی خود را رتبه بندی. SEMrush ابزار مورد علاقه ما است ، در واقع ما عاشق SEMrush بسیار و ما بر روی آن بسیار تکیه می کنند.

ارائه رمزگذاری وب: استراتژی جستجوگرها در مراحل 11 در 2019

2.کلمات کلیدی درمان درد خود را
محتوای جستجوگرها - بهترین کلمه کلیدی

زمانی بود که نویسنده جستجوگرها تنها کلمات کلیدی را کپی کرد ، اما این روش منسوخ شد. در حالی که تدوین کلمات کلیدی شما می خواهید در کل مقاله خود را یک ایده عالی است عکاسی یک کپی از نوشتن با کلمات کلیدی است که به هیچ وجه ایده خوبی است و آن را اغلب آزار دهنده است. شما باید تاکتیکی برای به دست آوردن استراتژی جستجوگرها خود را.

کلمات کلیدی خود را در این موضوع در همان 300 اول ، کلمات اول یا دوم شما نگران است. (اگر چه لازم است آن است که یک کلمه کلیدی در استفاده از عنوان) مطمئن شوید که کلمه کلیدی در یکی از عناوین آن است.

به عنوان یک یادداشت اضافی ، شما نباید به طور دائم کلمات کلیدی خود را کپی کنید. در این روند از محتوا SEO, کلمات کلیدی خود را باید نگاه طبیعی در نوشتن خود را اگر شما احساس می کنید که نوشتن خود را است کمی پیچیده و نامفهوم شما رفته اند بسیار بیشتر است.

به یاد داشته باشید زیرا آنها می خواهند به دانستن بیشتر در مورد آنها که افرادی که استفاده از موتورهای جستجو عبارات خاصی به دنبال. بنابراین احساس است که شما آنچه را که آنها به دنبال به من بدهید. اگر شما انجام دهید ، آن را دریافت کلیک بیشتر ، این یکی از ترفندهای برای دانلود کتاب جستجوگرها حرفه ای است.

3.در مورد چیزی که برای مردم مهم است بنویسید
قبل از اینکه شما شروع به نوشتن و تولید محتوا, از خود بپرسید, چه کسی اهمیت میدهد که در مورد?

ما در اینجا بی شاهد نیستیم ، نویسندگان مقاله اغلب محتوای زیادی را در جستجوگرها بدون هیچ دلیلی بدون استراتژی خاصی در پشت آن تولید می کنند. آنها فراموش می کنند که مردم باید این را بخوانند ، شما در واقع در الگوریتم های گوگل نوشتید ، شما برای مردم نوشتید.

ارزش همیشه باید به خوانندگان در هنگام نوشتن اضافه شود. چه کاری می توانید به آنها بگویید که دیگران ممکن است ? چه خدمات منحصر به فرد به شما ارائه? چه اطلاعاتی شما را با آنها به اشتراک بگذارید که آنها می توانند پیدا کند هر جای دیگر ? هیچ کس نمی داند که چگونه به افشای کسب و کار شما, استفاده از این را به نفع خود. اگر نه ، شما حداقل اخبار مربوط به کسب و کار شما و نوع لیست و یا پست های مفید است که شما می توانید آنها را با استفاده از این کلمات کلیدی تولید بحث می تواند. از تایید و ماهر مردم صحبت و مصاحبه کنید نترس اگر شما نقل قول و یا از مهارت آنها در پست های خود را به یاد داشته باشید آن است که به احتمال زیاد متمایل می شود که از طریق کانال های اجتماعی که محتوای شما را به اشتراک بگذارید. بنابراین شما می توانید مش بزرگتر برای افزایش اندازه kespokartan در دست اراده.

4.اطلاعات در مورد فن آوری اساسی جستجوگرها
جستجوگرها محتوا-جستجو کلید واژه

بد نیست بدانید که بحث سایت جستجوگرها با طراحی وب سایت شروع می شود. اگر سایت شما نمایه نشده باشد ، تمام بهینه سازی های کلمه کلیدی در جهان مفید نیستند. به عنوان یک نویسنده شما انتظار نمی رود بدانید که چگونه برای ایجاد یک سایت حرفه ای و فعال کردن صدور گواهینامه SSL در سراسر دامنه. شما واقعا لازم نیست بدانید که چگونه برای به حداکثر رساندن اکتشاف توسط موتور جستجو و یا شما باید در مورد جاوا اسکریپت خرد آگاه باشند. اما داشتن دانش پایه از جستجوگرها باعث می شود شما بهترین نویسنده جستجوگرها. اگر شما لازم نیست که متخصص طراحی سایت تکنیک های وجود دارد هیچ نگرانی از آنجا که شما هنوز هم می توانید خرید خدمات از سایت ساز و فروشگاه ساز webmoz برای ایجاد مناسب ابزار جستجوگرها برای سایت رشد.

اول از همه ، درک چگونگی کشف صفحات و ارسال لینک توسط گوگل به شما کمک خواهد کرد که یک استراتژی ایجاد کنید. علاوه بر این ، نه تنها ایجاد محتوا برای نوشتن یک کد پست تنها ، بلکه نوشتن پست های متعدد مانند این(و جمع آوری). اگر این ساختار وبلاگ چگونه درک خوب شما است ، شما می توانید تاثیر خود را بیشتر ذهن لینک های کمکی بیشتر. این به این معنی است که یک لینک پشتیبان به یکی از پست های خود را برای سایت شما مورد علاقه بسیاری از جهان است. همچنین کمک می کند تا به درک چگونگی بهینه سازی یک وب سایت به چند کلمات کلیدی. نگه داشتن عکس های خود را کوچک این تضمین می کند که شما به نظر نمی رسد بیش از حد در یک پنجره خاص صفحه و یا مطمئن شوید که پست های وبلاگ خود را باید تمام مهارت های شما نیاز به یک سئو نویسنده است.

5.مطالب خود را تا زمانی که شما می توانید در تکیه
جستجوگرها محتوا - محتوا طولانی

برای کاهش 100 کلمات از محتوا بهتر از داشتن هر گونه مطالب جدید نیست ، اما با این کلمات 100 چقدر ارزش در توییتر در مورد خودتان می کنید؟

موتورهای جستجو را دیگر وبلاگ ها و مقالات اولویت بالاتر. به همین دلیل است که من سعی می کنم حداقل کلمات 600 را پوشش دهم، اما اگر شما می توانید تا 1000 کلمه بروید ، این خوب است.

بسیاری از تحقیقات نشان داده است که محتوای motorhigstjo که شامل 2000 کلمات یک مرجع است و ما به عنوان یک نتیجه از کار خودمان و خریداران ما و بسیاری از بلاگ TCF پست که حداقل 1500 کلمات مشاهده شده است. دیگر مطالب خود را, ارزش بیشتر آنها را به خوانندگان, شانس بیشتری داشته باشید که نرخ خود را پایین تر خواهد بود.

6.تجزیه و تحلیل خود را ببینید
محتوای جستجوگرها-تجزیه و تحلیل را ببینید

نوشتن جستجوگرها فعال تولید محتوا معنا نیست که شما در حال دادن آن. شما نباید فقط مطالب خود را بنویسید و عرصه را ترک کنید. در واقع ، شما باید به طور مرتب با استفاده از Google Analytics محتوای خود را نظارت کنید. با توجه به داده های جمع آوری شده از افرادی که در SEMrush را در زمان حضور در سایت و پرش شوک که در جلسه بازدید در هر هفته, هر, مانند چگالی کلمه کلیدی مهم است (و احتمالا اهمیت آن بیشتر وجود دارد). اگر سایت شما دارای نرخ پرش بالا باشد ، به این معنی است که بازدیدکنندگان شما برای مدت طولانی در آن باقی نخواهند ماند ، زیرا صفحه شما اطلاعاتی را که دنبال می کنید به آنها نمی دهد. اگر نرخ پاداش خود را بالا است و یا نرخ پرش بالا است ، شانس است که صفحه خود را برای کلمات کلیدی مناسب بهینه سازی شده است وجود دارد. این باید به شما هشدار دهد که بسیاری از چیزهایی که مربوط به محتوا نیستند ، باعث افزایش سرعت پرش شما خواهد شد.

تهاجمی پاپ آپ ، بارگذاری صفحه آهسته ، تبلیغات مزاحم و یا عکس ها ، و هر عنصر طراحی زشت باعث می شود بازدید کننده به ترک. نوشتن بهینه سازی موتور جستجو مبتنی بر محتوا نه تنها دیدن کلمات بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود ، به این معنی است که این کلمات به چشم بازدید کنندگان می آیند. هیچ کس می خواهد به خواندن مطالب خود را اگر طراحی شما بد است. بهبود مطالب محتوای وب خود را. اگر از وردپرس به عنوان پلت فرم وبلاگ خود استفاده می کنید ، ابزارهای زیادی وجود دارد (در فرمت پلاگین) که می توانید برای ایجاد محتوای جستجوگرها استفاده کنید. ما با استفاده از Yoast با ابزار های دیگر. ابزار وب PR ساده و رایگان به سادگی با لینک "نصب این برنامه در حال حاضر"کار می کند.7.ویرایش کار خود را
مهم ترین تفاوت بین نویسندگان مقاله جستجوگرها حرفه ای و مردم عادی است که نوشتن مطالب است که آنها خود را ویرایش کنید. برنامه هایی مانند آفیس اپن سورس اسناد گوگل و مایکروسافت ورد این ساده بوده اند را از طریق یک clearrecorden با رنگ های سبز و قرمز آن را انجام دهد ، به خاطر داشته باشید که توجه داشته باشید مطلوب هماهنگی از اهمیت ویژه ای است. اجتناب از جمله پاراگراف های طولانی و جملات تا اشتباهات بیش از حد بسیاری از. اگر شما می توانید بپرسید کسی که به آن نگاه کنید قبل از انتشار کار خود را. حتی اگر آنها نمی, نویسنده, جستجوگرها (یا ویرایشگر) به دنبال آن دوباره باعث می شود شما متوجه بسیاری از اشتباهات ساده است.

منبع:

http://www.wikidot.com/user:info/melaniya1999bmw

 

انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

سئو محتوا چیست


در حال حاضر در دوره زمانی که ما محتوا و پیوند ساختمان حرف اول را در دنیای وب آشفته است عبارت "محتوا پادشاه است" به شنیدن این که ما همه آشنا با اما تولید محتوا و سئو محتوا باید بر طبق اصول خاصی باید انجام شود. در این مقاله ، ما تولید حرفه ای جامع و 100 ٪ رایگان آموزش جستجوگرها برای شما.

نسل محتوا چیست ؟
تولید محتوا فرایندی است که طی آن نویسنده محتوای جدید و منحصر به فرد را از طریق تحقیق و جمع آوری اطلاعات ایجاد می کند. استفاده از منابع مختلف فارسی و انگلیسی برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا یک رویکرد خوب است. هنگام تولید محتوا ، ما باید قوانینی را که برای آنها در بخش آموزش تولید محتوا پرداخت می کنیم ، در نظر بگیریم و سپس در مورد محتوای تولید شده در مورد آموزش SEO بحث خواهیم کرد.

چرا تولید محتوا مهم است ؟
مهمترین هدف تولید محتوا ارائه محتوایی است که برای کاربر مفید است و او را برآورده می کند. هدف از تمام فعالیت های در سایت است که به ارائه محتوا است که برای کاربر ایجاد.

هدف گوگل و سایر موتورهای جستجو ارائه بهترین مطالب به کاربران است.

آشنایی با اصول جستجوگرها و ابزار 100 درصد رایگان
SEO چیست امروزه 93% آنلاین تجربیات شروع با جستجو در موتور; به طوری که در صفحه اصلی Google تعیین می کند که شما یک معامله موفق و یا شما خواهد شد رویکرد کاهش! در لینک زیر مفاهیم.، اصول ابزار جستجوگرها با درس پک تابع رایگان در دسترس آشنا خواهد بود می توانید وب سایت خود را به صفحه اول گوگل درایو را.

اطلاعات بیشتر در مورد جستجوگرها """"""""" جستجوگرها چیست »»»»»»»

بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا را به چهار بخش اصلی تبدیل کنید:

جستجو کلید واژه)
ایجاد محتوا)
جستجوگرها محتوا (محتوای جستجوگرها)
ارتقاء محتوا
شروع به نوشتن بلافاصله هنگامی که شما یک ایده برای تولید محتوا. صرف وقت در محتوا که خواننده ندارد بی فایده است. شما به عنوان یک محتوای تولید کننده باید کاربران اما اگر محتوای تولید شده با کلمات مناسب در نتایج اولیه گوگل است که کاربران کمتر به محتوای شما دسترسی داشته باشد حتی اگر بهترین محتوا را تولید کرده است! بنابراین ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب (تحقیق کلید واژه) برای تولید محتوا یکی از اولین و مهمترین مراحل بازاریابی محتوا است.

در زیر ، ما جزئیات مراحل بازاریابی محتوا را شرح خواهیم داد.

جستجو برای کلمات کلیدی آموزش
اولین و مهمترین مرحله ایجاد محتوا یافتن کلمات کلیدی صحیح و مرتبط است. در این مرحله ، محتوا است که قرار است به تولید می شود باید بر اساس کلمات تعیین می شود. برای هر یک از مطالب ، یک تا سه کلمات کلیدی را انتخاب کنید و با استفاده از کلمات مرتبط با کلمات کلیدی اصلی در محتوا. برای انتخاب کلمات کلیدی و کلمات مرتبط شما نیاز به ابزار جستجو کلمه کلیدی. در اینجا نحوه استفاده از ابزار کلمه کلیدی است.

ابزار کلید واژه
کلمات کلیدی ابزار کلمات کلیدی مشابه را به کاربران خود اما شما می توانید تعداد جستجو برای هر کلمه در نسخه رایگان آن را نمی بینم. برای استفاده از این ابزار, بر روی لینک کلیک کنید: ابزار کلمه کلیدی را وارد کنید

در زیر تصویر ، زبان را به فارسی قرار دهید و کلمه کلیدی خود را در کادر سمت چپ وارد کنید و روی نماد جستجو کلیک کنید.

ابزار کلید واژه
لحظات صبر کنید تا نتیجه این است که به شما نشان داده شده است.

ابزار آموزش کلید واژه
آموزش تولید محتوا
پس از اتمام جستجوی کلمه کلیدی و شناسایی کلمات کلیدی و زیرنویس ، ما به تولید محتوا می رویم. نگه داشتن در ذهن که این محتوا که قرار است تولید شود باید آسان برای استفاده در وهله اول اما این به این معنا نیست که شما را فراموش کرده به موتورهای جستجو. ایجاد محتوا برای کاربران و موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد ، اما شما باید محتوای جستجوگرها را برای دریافت رتبه محتوای ایجاد شده در گوگل بنویسید. در این بخش ، ما به شما نحوه تولید محتوا را به درستی و در بخش "SEO content training" آموزش خواهیم داد ، ما به شما نحوه تولید محتوای SEO را آموزش خواهیم داد.

برای شروع تولید محتوا ، باید تن محتوا و نیاز کاربر را مشخص کنید. چه راهی محتوا قرار است به نوشته شود? با تن صادقانه و محبوب و یا یک سبک رسمی و کتابخانه؟ چه سوالاتی باید در طول محتوا پاسخ داده شود ؟ اینها سوالات شما نیاز به پاسخ قبل از شروع. بستگی به نوع محتوا است که در درجه اول به نوع مخاطبین تولید می شود ، و سپس خود را.
هر یک از مطالب شامل سه بخش: مقدمه ، متن محتوا و آخرین بخش نیز به عنوان "بخش نتیجه گیری" شناخته شده است. شما نیاز به تعیین از ابتدا در چه رابطه شما قرار است به تولید محتوا و چه بخش هایی از مطالب خود را شامل خواهد شد. برای سازماندهی بهتر ذهن هنگام نوشتن ، سعی کنید این چیزها را مشاهده کنید و با توجه به آنها بروید. تقسیم بندی محتوا در هنگام نوشتن به شما کمک خواهد کرد.
علاوه بر تولید محتوای متنی, نظر با استفاده از محتوای دیجیتال مانند عکس, فیلم های, نمودار, و کلمه. علاوه بر دادن مطالب خود را به زیبایی خاص ، آن را جذاب ترین و جامع است. لازم به ذکر است که استفاده از محتوای دیجیتال تاثیر قابل توجهی بر محتوای جستجوگرها خواهد داشت.
آگاهی از اصول و قواعد نگارش فارسی نقش مهمی در کیفیت مطالب دارد. اطلاعات خود را در مورد نحوه استفاده از علامت فارسی و دستور زبان افزایش دهید.
در بخش "آموزش تحقیق کلید واژه" ، ما به شما آموختیم که چگونه بهترین کلمات را استخراج کنید. شروع به نوشتن مطالب با توجه به موجود. سعی کنید به پیشرفت در اطراف کلمات استخراج شده از مطالب خود را.
نظارت بر استانداردهای نوشتن در هنگام تولید محتوا. در عکس زیر موارد مهم ذکر شده است.
استاندارد تولید محتوا
استفاده از کلمات کلیدی خود را به طور طبیعی در محتوا. استفاده بالا از کلمات کلیدی در محتوا نه تنها رتبه خود را بهبود می بخشد ، بلکه می تواند به رتبه بندی محتوا در گوگل آسیب برساند. در بخش "SEO - content education" ، ما بیشتر در مورد این توضیح خواهیم داد.
استفاده از معماری جزایر محتوا برای مطالب خود را. این ساختار به طور کامل در عکس زیر توضیح داده شده است. هدف اصلی این ساختار ایجاد یک پل بین مقدس و بدنه اصلی محتوا است.
جزیره محتوا چیست ؟
اگر می خواهید به کاربر یک سوال بدهید یا او را در محتوای ایجاد شده آموزش دهید ، ابتدا سعی کنید به کاربر یک پاسخ کوتاه بدهید و سپس به جزئیات موضوع بروید. شما را به هوا از کاربران بی تاب.
سعی کنید عنوان محتوا را برای کاربران جذاب کنید. فراموش نکنید که به یک مقدمه خوب.
جستجوگرها آموزش محتوا
پس از مطالب خود را آماده است ، آن زمان برای جستجوگرها محتوا است. در حالی که نوشتن مطالب ، شما می توانید برخی از اصول اولیه کنترل را به کار خود را آسان تر در حالی که انجام محتوای جستجوگرها. در این بخش ، ما آموزش رایگان محتوای جستجوگرها را پوشش خواهیم داد.

محتوای جستجوگرها چیست ؟
محتوای جستجوگرها مجموعه ای از فعالیت هایی است که به آنها در بهینه سازی محتوای یک صفحه برای موتورهای جستجو کمک می کند. بهبود محتوای جستجوگرها عنوان برچسب ها (h1 به h6) و عنوان (برچسب عنوان) محتوا ، لینک های داخلی و آدرس ها.

چرا محتوای جستجوگرها مهم است ؟
نکته اساسی که گوگل به رسمیت می شناسد که محتوای صفحه لینک داده شده به پرس و جو کاربر است که به دنبال حضور همان عبارت در محتوا. گوگل, گرچه, دقیق تر از قبل است, اما هنوز هم به یک قاعده اشاره برای درک رابطه با استفاده از(مثلا, برای یک عبارت خاص در مطالب خود را نگاه کنید).

کلمه کلیدی در جستجوگرها
برای اثبات این جستجو با کمک 1 میلیون گوگل نتایج یک رابطه نازل شد بین استفاده از کلمه کلیدی در عنوان محتوا و نتایج صفحه اول گوگل.

حضور کلمه کلیدی در محتوا
همچنین ، اگر شما به دنبال کلمات رقابتی در گوگل هستید ، خواهید دید که اکثر نتایج اولیه گوگل از کلمه کلیدی دقیقا در عنوان صفحه استفاده کرده اند.

کلمه کلیدی در عنوان صفحه
اصول محتوای جستجوگرها
حالا که شما متوجه اهمیت محتوای جستجوگرها ، آن زمان به چوب به اصول محتوای جستجوگرها است.

استفاده از کلمه کلیدی هدف در 100 کلمه محتوای اولیه
یکی از روش های قدیمی جستجوگرها داخلی هنوز هم قابل توجه است. همه شما باید انجام دهید این است که استفاده از کلمه کلیدی اصلی خود را یک بار در اولیه 150-100 کلمات کلیدی محتوا. به عنوان مثال ، در محتوای آموزش اتصال داخلی ، کلمه کلیدی "اتصال داخلی" در پاراگراف اول و کلمات کلیدی 100 از محتوا داده می شود.

کلمات کلیدی در محتوا
چرا استفاده از کلمه کلیدی مهم در 150-100 کلمات کلیدی محتوا است؟

گوگل بیشتر علاقه مند به عبارات نمایش داده شده در ابتدای محتوا است. مشاهده این موضوع یکی از چیزهای کوچک است که به گوگل کمک می کند تا موضوع صفحه را درک کند.

کلمه در 100 کلمه اول محتوا
عنوان محتوا بین برچسب H1 را وارد کنید
به گفته گوگل ، با استفاده از برچسب H1 " به گوگل کمک می کند تا ساختار صفحه را بهتر درک کند."

اکثر سیستم عامل های " CMS " مانند وردپرس به طور خودکار برچسب های H1 را به عنوان محتوا اضافه می کنند. اما همیشه نیست. اطمینان حاصل کنید که آیکون های داخل محتوای خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که عنوان محتوا در داخل برچسب H1 قرار دارد و کلمه کلیدی در داخل عنوان است.

عنوان محتوا در برچسب H1
قرار دادن سرفصلهای به برچسب h2
عبارت کلمه کلیدی هدف در حداقل یکی از سرفصلهای را وارد کنید و وارد سرفصلهای در تگ h2. انجام این کار ، علاوه بر تأثیری که محتوای جستجوگرها دارد ، بهتر است محتوا را تقسیم و سازماندهی کند.

کلمه کلیدی در یک h2
تکرار کلمه
میانگین کلمات کلیدی مناسب است که این کلمه چندین بار در سراسر محتوای تکرار شده است. گوگل ممکن است اثربخشی استفاده از کلمات کلیدی متعدد را رد کند ، اما با توجه به تجربه کارشناسان جستجوگرها ، این باید موثر باشد.

بیایید بیشتر بررسی این موضوع. بیایید می گویند شما یک صفحه است که گوگل فکر می کند به یک کلمه کلیدی خاص مرتبط است. اما این کلمه تنها یک بار از طریق محتوا وجود دارد.

چگالی پایین کلید واژه
چگونه گوگل می تواند مطمئن باشد که صفحه حول محور این کلمه کلیدی خاص? قطعا نه آنقدر!

اما اگر کلمه کلیدی بار بیشتری در محتوا ظاهر شود ، گوگل می تواند با اطمینان بیشتری موضوع محتوا را تصمیم بگیرد.

چگالی کلمه کلیدی بالا
این هیچ ربطی به با روش کلاه سیاه و سفید استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی "چاشنی کلمه کلیدی". با چند تکرار از کلمات کلیدی ، شما می توانید گوگل در مورد موضوع صفحه بگویید. توجه داشته باشید که شما با استفاده از کلمه کلیدی به طور طبیعی در سراسر محتوای. استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی نه تنها امتیاز خود را بهبود می بخشد, اما می تواند جریمه از گوگل باعث.

استفاده از لینک های خروجی
ایجاد لینک های خروجی به صفحات مرتبط کمک می کند تا گوگل بهتر درک موضوع صفحه خود را. گوگل همچنین نشان می دهد که محتوای ارائه شده با کیفیت بالا است. بر اساس آزمایشات ، این نظریه تایید شد.

بهینه سازی جستجوگرها " آدرس ها"
ساختار عنوان صفحات یکی از بخش های جستجوگرها داخلی است که دست کم گرفته شده است.

منبع:

https://www.blurb.com/user/lena1999

 

انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

درامد میلیونی رایگان


قبل از اینکه ما سوالات بیشتری را وارد کنید. لازم است به شما بگویم من همه درآمد از اینترنت است و هیچ منبع دیگری از درآمد نیست بنابراین تصور نکنید من مثل اکثر مردم جایی, اجاره, من در همان زمان کسب درآمد از اینترنت به فروش محصول من اعلام شد.

در این مقاله قصد ندارم به کسب درآمد از اینترنت, تبلیغات اینترنتی, فکر می کنم و یا شما را از کسب درآمد از اینترنت نویسنده تنها هدف از این مطلب این است که واقعیت با دنیای کسب و کار آنلاین و آنلاین پول را برای خودتان.

پس با من بمون

 

 

دقیقا به چه معنی است برای به دست آوردن درامد میلیونی رایگان?
ساختن پول از اینترنت مانند ساختن پول در دنیای غیر اینترنتی است. چگونه می توانید پول در جهان خارج از اینترنت?

بدیهی است که شما باید مهارت های خود را و دریافت هزینه برای انجام این کار. مثلا, شما یک نجار هستید و شما می توانید هزینه برای ساخت یک جدول.

یا شما یک محصول و سود در مقایسه با فروش آن. به عبارت دیگر ، شما می توانید خدمات بهتر ارائه و یا فروش محصولات.

کسب درآمد آنلاین
در جهان آنلاین ، یا شما باید مهارت های لازم برای کسب درآمد با مهارت های خود و یا ارائه محصولات و خدمات.

بنابراین اشتباه نکنید که پول را از اینترنت با روش های اشتباه مانند کلیک کردن بر روی تبلیغات اشتباه بگیرید ، ما در مورد کار واقعی و کسب درآمد اولیه صحبت می کنیم.

به پول در اینترنت, شما باید چیزی برای گفتن به مردم در اینترنت است که به معنی همان چیزی که شما قبلا ذکر شد و یا شما یک محصول برای فروش و یا یک متخصص است که شما می تواند ارائه دهد.

من اشاره می کنند راه های مختلف برای پول از اینترنت.

 

 

 

مطمئن باشید که به خواندن: چگونه به راه اندازی یک فروشگاه آنلاین? هنگامی که ما کار تمام وقت.

 

چرا درآمد اینترنت جذاب?
سوال مطرح می شود که چرا بسیاری از مردم به دنبال پول از اینترنت و این راه برای کسب جاذبه ، درست است ؟

بدیهی است ، هر فرد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ، به عنوان مثال ، به این دلیل که منطقه تجربه تحصیلی من ، راهی برای به دست آوردن این بسیار راحت تر برای من است.

اما جدا از دلایل شخصی, چگونه بسیاری از چیزهایی را ساخته اند این راه درآمد بسیار جذاب?

روش کسب درآمد اینترنتی
مورد اول: شما نیاز به سرمایه کمتر

اگر چه پول از اینترنت نیز نیاز به مقدار زیادی از هزینه ها و با توجه به بودجه آن هنوز هم هزینه های کمتر از اجاره یک مغازه و یا دفتر.

می گویند شما نمی ممکن است قادر به شروع یک کسب و کار با 5 تومان سرمایه, اما شما قطعا می توانید شروع یک کسب و کار آنلاین.

 

مورد دوم: نیازی به تجهیزات اضافی ندارد

حضور یک لپ تاپ و اینترنت با سرعت بالا, شرکت های بیشتر, اینترنت می تواند یک شروع, هیجان. البته ، منظور من ، شخصی تر ، و آن را کوچک است ، در واقع ، با همان مقدار از تجهیزات، شما می توانید شروع به کار شیر خود را.

 

مورد سوم: ماما

رستوران در ذهن است که با تمام توانایی خود را به کار می کنند. قطعا سقف درآمد خود را به شما خواهد شد مقدار مشخصی به دو برابر درآمد باید یک رستوران جدید تاسیس کنید و سعی کنید دوباره تکیه ایجاد رستوران رنج می برد ،

اما کسب و کار اینترنتی مقیاس پذیر است, به این معنا که, به منظور دو برابر سایت شما, شما لازم نیست که به دو برابر هزینه و یا نیروی انسانی خود را به دو برابر.

کمی بیشتر هزینه و زمان و یا نیروی انسانی کمی بیشتر می تواند به اندازه کافی.

برای مثال درآمد از سایت whenm در درآمد incomem رسید من را بیشتر به من اختصاص داده شده بود و یا نیروی کار استخدام نمی شد و یا حتی بیشتر هزینه بیش از حد من نیست فقط با چند مطلب جدید در وب سایت معانی ترافیک و آنها به فروش این سایت بودند و هر دو معنا.

همان چیز کمی به اندازه کافی برای هر کسی که علاقه مند به ایجاد کسب و کار آنلاین در خانه است.

 

آیا ممکن است برای به دست آوردن پول از اینترنت?
پاسخ این است که قطعا بله. من نمی خواهم به عنوان مثال برای شرکت های بزرگ مانند Digikala شاید در سبک و به خودتان بگویید که ما نمی خواهد تمام شود Digikala و شما کاملا حق با شماست.

بنابراین من با اشاره به کسب و کارهای کوچک و افراد که می دانند که کسب درآمد از اینترنت فقط برای امثال digikalas.

خودم برای مثال در حال حاضر درآمد از طریق اینترنت و ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای, شاید, کشف بسیار عجیب و غریب اما حقوق کارمند تر است و زندگی من به راحتی آنها را.

آقای بهرامپور را به عنوان مثال در نظر بگیرید که درآمد خوبی از طریق تدریس و گفتار آنلاین به دست می آورند.

آقای مهدی حاجی محمدی به عنوان مثال در زمان که آنها پول از فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن.

خانم فرشته tutyi این فعالیت در ایالات متحده و فروش nagashehaish در سنگ و درآمد خوبی به دست آورد به طوری که پس از یک در حالی که سالن بسته شدن در شهر خود ایجاد می کند و در حال حاضر درآمد خوبی از هر دو آنها.

Instagram نشانی او sangrize

به عنوان شما متوجه کسب درآمد از اینترنت است نه یک افسانه, مردم, هم, که, اینترنت, درآمد از فضا به زمین بیان و از همان افرادی که روزی به جای شما قصد دارید از اینترنت درآمد کسب و کار.

نقطه مشترک برخی از نمونه هایی که من زدم این بود همه چیز برای, گفتن, بود, همه, محصولات و یا خدمات شما ارائه شده به مخاطبان آنها تا به حال حتی یک سایت یک صفحه Instagram تاسیس شده و از درآمد حاصل از تبلیغات از likbackand را در واقع از مهارت تولید محتوای خود را به نفع و رسانه ها maharshan ایجاد می کند.

بنابراین در مورد آنچه شما باید ارائه دهد فکر می کنم? مردم براي چي بهت پول ميدن؟

 

آیا آسان به پول آنلاین?
اینجا, استفاده, کسب, اینترنت, نمونه های واقعی-این مورد صحبت کردیم اما بد نیست بدانید که کسب درآمد از اینترنت و ایجاد یک کسب و کار آنلاین با دست خالی کار آسانی نیست و مثل همه چیزهای دیگر که شما نیاز به یادگیری تلاش و پشتکار و صبر و شکیبایی هستند.

بسیاری از مردم از طریق دوره های مختلف فریب خورده اند و امیدوار هستند که به سرعت و معمولا با بیان داستان موفقیت Digikala ، درآمد کسب کنند.... تلاش برای تشویق مردم برای شرکت در جلسه.

پول از اینترنت
البته, من نمی خواهم بگویم که دوره های بد هستند, و هیچ درد در حالی که برای کاهش. من خودم دوره های آموزشی در زمینه برگزاری میکنم اما مشکل من این است که حتی با صحبت های عمومی به عنوان اگر از دیدن دوره به راحتی به ترویج درآمد.

حقیقت این است که دیدن هر یک از دوره قطعا همه چیز به شما خواهد آموخت که برای دو چت, می خورد و شما لازم نیست این چیزها را به یاد بگیرند که شما باید یاد بگیرند که برای ساخت یک وب سایت, شما باید یاد بگیرند که چگونه برای به دست آوردن ترافیک وب سایت به بالابر و . . . اما یادگیری بخشی از کار است.

من خودم فوت کرده اند در برخی از دوره های آموزشی و هرگز حسرت آنچه که من آموخته اما شما باید بدانید که یادگیری منجر خواهد شد اگر آن را همراه با تمرین و تلاش و پشتکار و صبر و شکیبایی است.

وقتی که من راه اندازی این سایت در کنار کار در حال انجام من, بعد از 1 سال فعالیت درآمد, من قطعا رنگ درآمد اینترنت را نمی بینم اگر من صبر صرف نیست و به دنبال یادگیری.

بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که درآمد آنلاین شدنی است ، اما آسان نیست.

 

 

آیا درآمد اینترنتی بدون سرمایه امکان پذیر است ؟
این کار بسیاری از افرادی که کار Instagram تقریبا هیچ هزینه دیگری را آغاز نکرده بودند ، نبود. اما بهتر است بگوییم شروع یک کسب و کار آنلاین با سرمایه کمی امکان پذیر است زیرا هر چیزی که معمولا بارگیری می شود.

برای مثال من در ابتدای کار aroundhas بازدید دلار برای شروع من هزینه کردم که البته راه اندازی این سایت من خودم و اگر کسی به من انجام حداقل USD میلیون تومان آن را دریافت کنید.

پس از راه اندازی این سایت در ماه اول ماه aboutm دلار برای تبلیغات و هزینه کردم و پس از آن هزینه های زیادی به جز برای تعمیر و نگهداری سایت و برخی از تبلیغات کوچک است که ماهانه 200 Hazar تومان در من نیست.

بنابراین من سایت من با در نظر گرفتن اعلام اولیه با مورد آغاز شده 2 به 3 میلیون دلار آمریکا, که سرمایه بسیار کمی برای ایجاد یک کسب و کار است.

پس از آن نیز ممکن است به پول از اینترنت با سرمایه بسیار کمی.

 

هر کسی می تواند پول از اینترنت را?
همانطور که شما متوجه ,کسب درآمد اینترنتی و اساسا راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هیچ محدودیت سنی و. . . و هر کسی می تواند برای آن عمل می کنند.

درآمد اینترنتی
اما سوال اصلی این است که کسب درآمد اینترنتی برای همه مناسب است ؟

من قطعا به این معنی نیست که رفتن به اینترنت تنها برای برخی از در حال حاضر من می دانم که کمتر شرکت ها و مهارت های که موفق به استفاده از اینترنت به نفع خود استفاده کنند.

 

اما منظور من این است که پول از اینترنت, شرایط خود را, دیده ... نجاری می توان گفت که برای سال نجاری, آن را هرگز نباید کسب و کار خود را به ترک به پول از کار بر روی اینترنت. برای این نجار بهتر است که این کار را کرده اند و تلاش می کند برای پیدا کردن یک اینترنت حضور بیشتر مشتریان به دست آورد و یا حتی برخی از کسب و کار خود را از طریق Instagram و یک وب سایت برای فروش.

پس داشتن در اینترنت و کسب پول از اینترنت برای یک نجار هم مفید است تنها راه به پا متفاوت با دیگران, بنابراین بهتر است برای مطابقت با شرایطی که دارید ، یک راه خوب برای پول با انتخاب اینترنت است.

 

 

شما باید یک سایت به پول از اینترنت ?
شاید حتی چند سال پیش از آن تنها راه برای دریافت به سایت, اما امروز با وجود تلگراف Instagram و یک هزار و رسانه های دیگر مطمئنا نه تنها راه برای دریافت به سایت.

لازم نیست توضیح دهید و مطمئنا افرادی را می شناسید که درآمد خوبی از طریق فعالیت جدی در Instagram یا سایر رسانه ها کسب می کنند.

اما توصیه شما را دوست دارم! این سایت با ثبات تر از هر شبکه اجتماعی بنابراین بهترین استراتژی کسب و کار خود در سایت های شبکه های اجتماعی برای رشد سریع تر به استفاده از.

و یا اگر شما یک کسب و کار در Instagram پس از رشد آغاز شده, مطمئن شوید که وب سایت و کار بر روی آن.

نگاهی به داستان علی رضا عبدالعزیز عکس گلدان کافه راه اندازی.

 

کسب و کار آنلاین اشتباه است
برخی از اشتباهات در کسب درآمد از اینترنت


نه-عدم صبر
به عنوان ذکر شده چندین بار در, اگر شما به دنبال برای درآمد سریع نیست شما همیشه رفتن را به پول آنلاین در اینترنت حداقل 6 ماه تا 1 سال از فعالیت مستمر خود را برای رسیدن به درآمد ،

اگر شما به دنبال درآمد از اینترنت به عنوان یک سرور بعدی به طور مداوم کار شما باید اضافه کردن یک کمی به این دوره از زمان از آنجا که شما نمی توانید به صرف زمان در کار خود را تمام وقت.

 

۲-انتظار نداشته باشید که ناموجه باشید
گاهی اوقات شما به اندازه کافی بیمار هستید تا زمان کسب کنید ، اما این درآمد را نمی توان با درآمد ای که در ذهن داشتید مقایسه کرد.

آیا شما تصور کنید که شما ایجاد یک وب سایت محتوا و تلاش مستمر سال و ناگهان رسیدن به یک درآمد ماهانه چند صد میلیون دلار است ؟

 

انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹

روش های کسب درآمد اینترنتی


هنگامی که به درآمد اینترنتی می آید ، یک جمله جالب از وارن بافت یاد می گیرم:

"اگر شما می توانید پول در خواب خود را ندارد, شما نمی خواهد ثروتمند تبدیل. شما باید به کار تا زمانی که شما زنده هستید.»

دشوار است به درک, چرا که همه ما مدت زمان محدود و کار محدود. علاوه بر این ، ما تمام شرایط خارجی را کنترل نمی کنیم. شاید برای برخی از دلیل, مانند بیماری, سفر و یا بسته شدن کشور, ما نمی توانیم در حالی که برای کار. چه با درآمد ما ? کجا پول در بياريم ؟

شما فقط باید یک راه حل است که کسب درآمد اینترنتی. چرا که با کمک شرکت های اینترنتی شما می توانید کار و کسب درآمد در هر زمان و در هر نقطه حتی در خواب و یا در شرایطی مانند بسیاری از شرکت های موفق به کار با توجه به شیوع.

ما به بسیاری از افرادی که قصد ایجاد یک کسب و کار آنلاین صحبت کردیم. اغلب آنها تا به حال این 3 ترس که:

چقدر سرمایه باید شروع کنم یک کسب و کار آنلاین?
برای شروع آنلاین, چه مهارت باید دریافت کنم?
آیا تضمین می کنند که من می توانم از آن کسب وجود دارد?
به همین دلیل من در مورد این چیزها اول صحبت. سپس, اگر شما راضی هستند و می خواهند به ادامه, ما راه را به پول از اینترنت با ادامه خواهد داد.

 

چقدر سرمایه من نیاز به شروع یک کسب و کار آنلاین?
حالا اگر می خواهید یک فروشگاه کوچک یا یک شرکت را در گوشه ای از شهر شروع کنید ، بیش از 100 میلیون سرمایه دارید. این هم یک عمل معمولی و نه فوق العاده! در حالی که با یک دهم از این سرمایه, شما می توانید صاحب یک کسب و کار آنلاین بسیار عالی تبدیل.

البته, اینها 10 میلیون برای برخی از جاده ها مورد نیاز, چرا که قطعا جاده ها وجود دارد, که هر گونه سرمایه مادی ندارد! آره ، درسته...شما می توانید یک کسب و کار آنلاین بدون سرمایه شروع. آیا فکر می کنید فردی که در ابتدا در Instagram یک صفحه قوی دارد ، هزینه آن چیست؟! صدها نمونه دیگر که واقعا, بدون سرمایه و یا با مقدار کمی, و در حال حاضر داشتن یک درآمد بالا از اینترنت.

یک مثال نیز راه اندازی یک فروشگاه آنلاین اجرایی با 2 میلیون. در مقاله "راه هایی برای پول در خانه" ما همچنین گفتیم که بسیاری از این چیزها در خانه و با کمک یک لپ تاپ نیز می توانند انجام دهند. در زیر ، من راه های بیشتری را توصیف خواهم کرد. بنابراین این از نگرانی پایتخت است که شما را به یک غول برای خودتان تبدیل شده است.

سرمایه مورد نیاز برای ایجاد پول آنلاین

پول آنلاین, چه مهارت باید دریافت کنم?
"من می خواهم از اینترنت پول کسب کنم ، اما هیچ مهارتی ندارم که بتوانم آنها را بسازم ؛ من حتی مهارت و تجربه کار در این فضاها را ندارم. من تا کنون یک فروشنده خوب در بازار سنتی بودم ، اما بعید است که بتوانم در فضای آنلاین خوب باشم... ."

دنیای اینترنت پیچیده و دشوار نیست که شما فکر می کنید ، و یاد بگیرند ، با کمی تمرین. برخی از راه های کسب درآمد از اینترنت نیازی به مهارت ندارند. به عنوان مثال ، شما به هیچ مهارت و تجربه لازم نیست برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین. هر چیزی که شما نیاز دارید به شما آموخته است.

بنابراین مهارت های خود را بسیار مهم نیست. این مهم است که به یادگیری راه. هنگامی که شما یاد بگیرند ، شما همه چیز شما نیاز به یادگیری. ما همچنین به شما با محتوای وبلاگ جالب کمک می کنیم.

از کجا من می دانم که شما کسب درآمد آنلاین?


طبیعی است که در مورد آینده کسب و کار خود نگران باشید. اما اجازه دهید به شما اطمینان دهم; هیچ کس نمی تواند شما را به جز خودتان تضمین. اما ما می توانیم به شما تضمین کنیم که اینترنت می تواند درآمد بالایی داشته باشد ، زیرا ما شاهد بسیاری از مردم با انجام این کار پول زیادی می گیریم. هنگامی که دیگران قادر بودند, ممکن است به انجام. تلاش خود را که هیچ کس نمی تواند از شما تضمین.

اگر شما شروع به صرف وقت و تلاش بر روی آن و را انتخاب کنید و سپس اجازه دهید بگویم برای خلاص شدن از شر کسب درآمد از هر یک از مطالب وجود دارد در مورد این موضوع :)

بنابراین در اینجا نگرانی سوم که من امیدوارم که غلبه خواهد شد است. اگر هنوز در مورد کسب درآمد آنلاین پول شک دارید ، پیشنهاد می کنم مقاله "9 دلیل برای کسب درآمد از اینترنت"را بخوانید.

حالا که اویزان قلب کوچک خود را رها احساس کرده است ، اجازه دهید به راه هایی برای ایجاد پول آنلاین بروید.

چه راه هایی می توانم در اینترنت کسب?
راه های کسب درآمد که من توضیح می دهم بسیار متنوع است که حداقل یکی از آنها برای خودتان مناسب است. من سعی کردم در مورد درآمد متوسط هر یک از صحبت. هر درآمد اینترنتی هیچ محدودیتی ندارد. به طوری که گاهی اوقات ، می تواند شما را از انجام هر چیز دیگری جلوگیری کند.

1. ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، یک راه کم هزینه و با درآمد بالا
این از آن روش هایی است که نیازی به سرمایه زیادی ندارند ، نه مهارت و تجربه. شاید شما می گویند: آیا طراحی سایت و کار با آن دانش فنی و برنامه نویسی نیاز ندارد؟!

نه! از آنجا که در حال حاضر راه هایی برای طراحی وب سایت بدون برنامه نویسی ، که حذف همه کار سخت را برای شما وجود دارد. یکی از راه های ساخت یک سایت با کمک یک سازنده فروشگاه است که در یک ساعت به پایان می رسد.

در مورد هزینه نگران نباشید. از آنجا که حتی همان خانه dj شما در حال حاضر تبدیل به یک غول خود را ، او با یک فروشگاه کوچک آغاز شده فقط نیاز به دوربین و پرینتر. گسترش پس از مدتی. شما هم اکنون می توانید با یک سرمایه کوچک از حدود شروع 2 یا 3 میلیون (و یا حتی کمتر). پس از مدتی ، شما می توانید چند برابر از این پول دریافت کنید.

چه محصول فروش من ?
در وب سایت فروشگاه ، شما می توانید انواع محصولات فیزیکی به محصولات مجازی مانند پادکست ها ، فیلم ها و کتاب های الکترونیکی را به فروش برسانید. اگر شما یک محصول واقعی را نداشته باشند ، شما می توانید شروع به ذخیره سازی فایل ها و یا دانلود محصولات ، که آن هم یک گزینه خوب است. من پیشنهاد می کنم شما مطالعه یک مقاله یادگیری برای ایجاد یک فروشگاه فایل آنلاین.

اگر شما هنوز یک ایده از انتخاب یک محصول من پیشنهاد می کنم شما با استفاده از ابزار مانند مسیر از Google keyword planner برای گرفتن ایده از چه مقدار تقاضای آن است. شما همچنین می توانید یکی از سایت های فروشگاه  کسب درآمد اینترنتی را باز کنید و یکی از محصولات خود را برای فروش انتخاب کنید. مقاله "چه محصول برای فروش" نیز به شما کمک زیادی می کند.

من پیشنهاد می کنم مقاله زیر را بخوانید:

یادگیری برای ساخت یک فروشگاه لباس
فروش محصولات هنری آنلاین
پس از انتخاب محصول ، طراحی سایت فروشگاه باقی می ماند ، که چند ساعت طول می کشد. ایجاد یک فروشگاه آنلاین به همان اندازه که می توانید تصور کنید دشوار نیست! اگر شما آن را باور نمی, سعی کنید طراحی سایت فروشگاه بو. برای اطمینان ، همچنین دارای 7 روز آزمایش رایگان است.

2. اگر شما یک محصول ندارد, پول از همکاری در فروش!
گاهی اوقات شما قصد فروش محصول ; اما شما خودتان یک محصول ندارد و شما می توانید آن را ندارند. پس چه گزینه است?

کسب درآمد از مشارکت فروش

همکاری در فروش و یا بازاریابی وابسته, این است که چگونه شما می توانید از آن کسب. به این ترتیب ، شما می توانید یک محصول را از فروشنده اصلی در سایت خود قرار دهید. اگر شما می توانید فروش محصول با کمک روش های بازاریابی دیجیتال مانند جستجوگرها و یا گوگل Ades و یا هر راه دیگری به شما خواهد شد یک درصد از فروشنده.

یک نکته: این روش خوب است برای یادگیری به فروش آنلاین, اما اگر هدف شما این است برای به دست آوردن یک درآمد بالا به جای اینکه صاحب سایت از فروشگاه خود را.

3. کسب درآمد آنلاین با کمک یک وب سایت شخصی
کسب درآمد با کمک یک وب سایت شخصی

درآمد شما را از سایت شخصی کسب کمی متفاوت از سایت فروشگاه است. طول می کشد زمان بیشتری که به عنوان قابل اندازه گیری به عنوان محل فروشگاه نیست. اما بعد از مدتی مزایای مشابهی برای شما به دست می آید.

یکی از راه های خوب برای کسب درآمد از یک وب سایت شخصی ، ایجاد محتوا و وبلاگ شما است که بعدا در مورد آن صحبت خواهم کرد. شروع به تولید متن یا ویدئو محتوا در هر زمینه شما در تخصص و یا علاقه مند هستند. بعد از مدتی وب سایت خود را به خوبی رتبه بندی و شناخته شد, شما می توانید برخی از راه های کسب. مثل ... :

پس از یک دوره از زمان ، مکان و فروش محصولات مربوط به همین زمینه در سایت.
و یا تبلیغات افراد دیگر و پول برای آن. (توابع مراقبت)
توصیه به دیگران و تشخیص به عنوان یک مرجع در همین زمینه.
4. Instagram راه برای کسب درآمد آنلاین
ساختن پول از اینیستا

Instagram همچنین یکی از روش های مشابه است که نیازی به سرمایه اولیه ندارند. شاید شما با استفاده از Instagram فقط برای تفریح در حال حاضر. اما شاید شما باید استفاده خود را کمی تغییر دهید. شما احتمالا از گوشه و کنار در مورد افرادی که موفق به ایجاد سود بسیار بالا با کمک Instagram شنیده می شود.

در مقاله ای در مورد راه هایی برای کسب درآمد از Instagram ، ما به شما گفتیم که راه هایی که می توانید از این شبکه اجتماعی پول کسب کنید. مثل ... :

راه اندازی فروشگاه به Instagram و فروش محصول
تولید محتوای تخصصی در زمینه وبلاگ نویسی
صفحه instagram را به رسانه یا صفحه شناخته شده تبدیل کنید و رتبه بندی سایر تبلیغ کنندگان را بدست آورید
شاید شما بپرسید اگر Instagram برای کسب و کار شما مناسب است یا نه ؟ ! تا زمانی که ما می دانیم چه زمینه خود را از فعالیت قرار است به این سوال پاسخ داده نمی شود. مثلا, اگر شما در زمینه زیبایی و مد فعال هستند, این شبکه یک انتخاب خوب برای شما است. اگر می خواهید بدانید ما را در بخش نظرات بنویسید تا به آن پاسخ دهید.

یا سوال دیگری که من می شنوم زیادی در مورد بهترین وب سایت و یا Instagram برای است?!

پاسخ شما در این مقاله این است: محل و یا Instagram? کدام برای من راحت تر است ؟

فقط بیش از حد به طور خلاصه به شما بگویم که داشتن هر کدام از این دو به تنهایی باعث می شود شما از دست دادن قدرت دیگری.

5. جنگ یا مترجم آزاد راه دیگری برای کسب درآمد آنلاین است
باید صادقانه آن را دشوار است برای هر کسی که می شود در دفتر و در اوایل صبح در یک ساعت خاص و اقامت وجود دارد تا یک ساعت خاص و انجام یک سری از چیزهایی که شما ممکن است علاقه مند می شود). اگر شما به همان شیوه از تفکر, شما باید در مورد جنگ و یا مستقل فکر می کنم.

مترجم آزاد یا مترجم آزاد ، به عنوان یک پروژه و در زمینه های مختلف می توانید پول را. دیجیتال شرکت برای مثال دریافت مترجمان آزاد برای تولید محتوا, ترجمه, شبکه اجتماعی, مدیریت, طراحی وب سایت, سئو, تبلیغات و بسیاری از کارهای دیگر. درآمد خود را به عنوان یک مترجم آزاد بستگی به اندازه و کیفیت کار شما انجام دهد. آن را از کمتر از شروع می شود 500 هزار دلار آمریکا و می تواند چند میلیون برسد.

درآمد خود اشتغالی

6. یک مدیر یا مدیر شبکه اجتماعی برای دیگران باشید
اگر شما برای باز کردن سایت کار, شما یک مقدار زیادی از مدیر عنوان شغلی و یا کارشناس شبکه های اجتماعی را ببینید. درآمد اختصاص داده شده برای این محدوده کسب و کار از ما دولار 1 میلیون به ما.3 یا 4 میلیون. برخی از شرکت ها ، سازمان ها و افراد زمان و مهارت زیادی برای کار در این شبکه ها ندارند. بنابراین ، آنها ترجیح می دهند به مدیریت و مسئولیت آن را به شخص دیگری.

 

انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹

بازاریابی ایمیل و مزایای آن


 یکی از شیوه های بازاریابی نسبتا ارزان است. همان مجوز آن را کمتر حرفه ای ، در مقالات قبلی ، تعریف بازاریابی ایمیل چیست؟ و مزایای بازاریابی ایمیل در اینجا چیست؟ ما برتری خود را نسبت به سایر روش های بازاریابی مطالعه می کنیم.

بازاریابی ایمیل چیست ؟

یکی از ابزارها و شاخه های بازاریابی دیجیتال است که از اهمیت زیادی در بازاریابی محتوا بازاریابی ایمیل یا بازاریابی ایمیل.

هنگامی که صاحب یک کسب و کار بخواهد با نام تجاری و یا محصول باعث از ایمیل مارکتینگ برای ارسال ایمیل تبلیغاتی یا تجاری به ایمیل مشتریان با استفاده از این روش بالقوه یا واقعی مشتریان هدف و یا نرم افزار.

تاریخچه بازاریابی ایمیل:

اولین توده ایمیل به 400 مشتریان در ارسال شد 1978 توسط گری Turok از سازمان تجهیزات دیجیتال, و در نتیجه Ari فروش 13 میلیون محصولات دسامبر.

از آن به بعد, گری tuerek نیز نامیده شده است "هرزنامه جهانی" و از آن به بعد, ایمیل یا ایمیل تبدیل شده است یک روش موثر بازاریابی مستقیم.

تیم بازاریابی ایمیل با تبلیغات ایمیل:

اکثر مردم بازاریابی ایمیل به عنوان همان ایمیل تبلیغاتی را ببینید ، اما این دو متفاوت است و بازاریابی ایمیل مسلما گسترده تر از تبلیغات ایمیل است.

در تبلیغات ایمیل پام تلیغاتی مشخص شده از طریق ایمیل برای بسیاری از مردم ارسال شما ولی ایمیل بازاریابی است که یک ارتباط دو طرفه با مشتریان ارتباطات و تبلیغات تاسیس شده است با رضایت مشتریان و این ایمیل انجام می شود حاوی پیام است که فراتر از پیام های تبلیغاتی می شود.

مزایای بازاریابی ایمیل در مقایسه با سایر روش های بازاریابی:

1-بازگشت سرمایه:

یکی از این مزایا بازگشت سرمایه برای اولین بار به درک بهتر چه بازگشت سرمایه گذاری در همه است?

ROI به معنی چقدر پول یک شرکت در مقابل چقدر خرج می کند صرف.

ثابت شده است که در روش بازاریابی ایمیل این بازگشت سرمایه در مقایسه با سایر روش های بازاریابی بسیار بالا است ، به شرطی که این روش به درستی انجام شود.

2. سریع و ارزان:

بازاریابی ایمیل یا بازاریابی ایمیل سریع تر و ارزان تر از سایر روش های بازاریابی است.

از آنجا که در این روش, مثلا, در ساده ترین حالت, شما فقط نیاز به یک لیست و یک آدرس ایمیل.

3. انعطاف پذیری:

هیچ محدودیتی در بازاریابی ایمیل وجود دارد ، به عنوان مثال شما می توانید هر یک از مطالب از جمله عکس ها ، فیلم ها ، متن ، فایل ها و کلمه ایمیل.

4. واکنش گیرنده:

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی ، ممکن است با کمک ارائه دهندگان خدمات ایمیل ، اطلاعات مربوط به واکنش گیرنده ایمیل را بدست آورید.

بنابراین این سازمان است که بازاریابی ایمیل در استفاده از حجم زیادی makendba خرید این سرویس می تواند بازخورد از تعداد زیادی از مصرف کنندگان با توجه به اطلاع بازاریابی ایمیل.

5. هدف مستقیم:

در این راه ممکن است به ایجاد هدفمند پیام برای ارسال به عنوان مثال فرض کنیم که در گذشته از کیفیت برندی خریداری کرده است که فروشنده از علاقه به این درصد از این نام تجاری شده است متوجه می شود یک ایمیل با بن خرید او ارائه کرده است.

6. نیاز به استفاده از ایمیل:

همانطور که می دانید برای ثبت نام در هر شبکه اجتماعی به آدرس ایمیل مورد نیاز است و از سوی دیگر نیز مردم حتی اگر این فرصت را به ترتیب بازدید به شبکه های اجتماعی لازم نیست برای باز کردن پست الکترونیکی خود را حتی در شلوغ ترین rozhaishan nezcak هستند.

بنابراین بازاریابی ایمیل می تواند موثر تر از بازاریابی رسانه های اجتماعی اگر به درستی استفاده می شود.

در پایان می توان گفت که هر کسب و کار به خصوص شرکت های آنلاین می توانید با استفاده از این آسان و مقرون به صرفه راه برای بازاریابی و رونق بخشیدن به استفاده از کسب و کار خود را, اما راه درست استفاده از آن را آموزش و یا حرفه ای در این زمینه باید کمک کند برای به دست آوردن نتیجه از تصویر در وسط.

https://wanelo.co/anitaya1999

 

انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹

بازاریابی ایمیلی چیست


بازاریابی ایمیل یا بازاریابی ایمیل چیست ؟
بازاریابی ایمیل است عملی برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان با پیام برند از طریق ایمیل با هدف هدایت به فروش افزایش وفاداری مشتری و یا ارتباط با اطلاعات مهم است.

این نوع بازاریابی مستقیم که معمولا در گذشته برای هدف قرار دادن گروه های مردم مورد استفاده قرار گرفت. با این حال ، بازاریابی ایمیل مدرن بر اساس انتظارات رضایت ، تقسیم بندی و شخصی سازی است.

بازاریابی ایمیل است که بیشترین سود بازاریابی مستقیم کانال قادر به تولید 30 برابر سرمایه اولیه ساخت آن ستون اصلی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال.

از این رو, عدم علاقه به بازاریابی ایمیل در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را با توجه به حضور نرخ بالقوه بازگشت غیر منطقی خواهد بود.

در این مقاله به شما خواهد آموخت:

بازاریابی ایمیل و اهداف کسب و کار چیست, که می تواند کمک به شما برای رسیدن به
چگونه برای شروع
انواع مختلف ایمیل
چه جنبه های دیگر و الزامات قانونی باید در نظر گرفته شود
فهرست مطالب:

۱ - چرا بازاریابی ایمیل امروز مهم است ؟
اهداف کسب و کار مشتق شده از بازاریابی ایمیل
دولت از بازاریابی ایمیل در 2020
۲-شروع به کار: انتخاب راه حل بازاریابی مناسب از طریق ایمیل
مزایای برنامه های بازاریابی ایمیل
مقایسه راه حل های مختلف
3 - انواع بازاریابی ایمیل
ایمیل های تبلیغاتی
ایمیل به صورت خودکار
۴-بهترین شیوه های بازاریابی ایمیل
جمع آوری آدرس ایمیل از نظر قانونی
تقسیم لیست پستی خود را
توانایی بهبود برای ارائه
طراحی ایمیل است که با این نسخهها کار برای نام تجاری و مخاطبان خود را انتخاب کنید
صرفه جویی در وقت با سبک های ایمیل
ایمیل های خود را سفارشی کنید
5. راه اندازی بازاریابی ایمیل خود را با ebgroup

 

۱ - چرا بازاریابی ایمیل مهم است ؟
از تأیید سفارش به خبرنامه ، ایمیل یک جنبه ضروری از رشد و مدیریت کسب و کار شما است.

بازاریابی ایمیل است در مورد اطلاع رسانی, تشویق, و به دست آوردن اعتماد و وفاداری, یک نقطه تماس است که علاقه مند به محصول یا خدمات خود را.

ایمیل های بازاریابی شامل دعوت ویژه به کار به منظور فروش و یا ایجاد ترافیک در صفحات خاصی از سایت شما. این نیز یک ابزار قدرتمند برای عینی ایجاد جامعه است. بنابراین این را دنبال کنید:

بازاریابی ایمیل

 

اهداف کسب و کار مشتق شده از بازاریابی ایمیل
بازاریابی ایمیل می تواند کمک به دستیابی به 3 دسته از اهداف:

تبدیل (فروش محصولات و خدمات شما)
وفاداری مشتری
آگاهی نام تجاری
ایمیل یک کانال ارتباطی عالی است زیرا دارای درجه ای از صمیمیت است که فرد را به آنها متصل می کند. برای بسیاری از مردم ، یک صندوق ایمیل تبدیل به یک فضای پر از پیام های مارک های مورد علاقه خود شده است.

با برقراری ارتباط به طور مستقیم با صندوق, تماس با ایمیل, شما یک فرصت منحصر به فرد برای حضور در زندگی روزمره خود را. این بسیار تاثیرگذار تر از به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی است ، زیرا شما نمی توانید مطمئن باشید که آیا کسی پیام شما را دیده است.

به غیر از صمیمیت, ایمیل دارای روش های لازم در هنگام برقراری ارتباط و ارسال پیام های مهم. به همین دلیل است که ایمیل کانال انتخاب شده یک نام تجاری عمده ارتباطات بحرانی در طول اپیدمی کرونا بود.

ایمیل در هر مرحله از چرخه خریدار نقش دارد: بازاریابی ایمیلی چیست در مرحله اطلاعات و آینده ، در طول تبدیل و پس از آن برای حفظ مشتریان.

یکی از مهم ترین مزایای بازاریابی ایمیل مقیاس پذیری آن است. به این معنا که, ایمیل در مقیاس بزرگ را می توان به تعداد زیادی از دریافت کنندگان ارسال.

 

حالت بازاریابی شخصی در 2020
ایمیل اجازه می دهد تا شما برای پیدا کردن و برقراری ارتباط با دیگر طیف گسترده ای با استفاده از اینترنت. برای ما قادر به تغییر راه بازاریابی واقع بینانه است مهم است.

با این نوع بازاریابی ممکن است برای رسیدن به تعداد زیادی از مردم بین المللی است.

فقط به این آمار نگاه کنید:

با توجه به تیم صندوق پستی ، 80 ٪ از آمریکایی ها صندوق پستی خود را حداقل یک بار در روز بررسی می کنند و یک چهارم ایمیل شخصی خود را اغلب در طول روز بررسی می کنند.
مشتریانی که سفارشات ایمیل از محصولات پیشنهادی هستند 138 % بیش از خریداران که هر ایمیل محصول پیشنهاد دریافت نکرده اند.
86% از متخصصان ترجیح می دهند به استفاده از ایمیل برای خدمات ارتباطی.
با توجه به آمار و ارقام, تعجب آور نیست که ایمیل کانال موثر ترین در بازاریابی B2B خوش آمدید.

فقدان استراتژی بازاریابی ایمیل به معنای فرصت های فروش از دست رفته و فرصتی برای تقویت روابط با مشتریان است.

اکنون وقت آن است که بازاریابی ایمیل خود را فعال و اجرا کنیم-و ما می خواهیم نشان دهیم که چگونه برای شما کار می کند.


شروع به کار: انتخاب راه حل بازاریابی ایمیل مناسب
مزایای برنامه های بازاریابی ایمیل
اولین گام برای اجرای موثر ایمیل یا ایمیل ارسال استراتژی این است که یک راه حل بازاریابی ایمیل را انتخاب کنید.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا ارزش سرمایه گذاری در یک سرویس بازاریابی اختصاصی ایمیل برای ایجاد و ارسال بازاریابی ایمیل توضیح داده شده است.

بازاریابی و ایمیل سیستم عامل (مانند mailchimp) زیرساخت های لازم برای اطمینان از تحویل پست الکترونیکی در اختیار شما قرار داده اند-چیزی است که شما نمی توانید در هنگام ارسال ایمیل در مبارزات انتخاباتی از یک ارائه دهنده خدمات و معمولی اینترنت مانند Gmail ، Yahoo و یا چشم انداز تضمین شده است برای دریافت.

یکی دیگر از مزایای سرویس ایمیل امکان مدیریت مشترکین ایمیل و تقسیم آنها به لیست های مختلف است.

مهمتر از همه ، هنگامی که به طراحی بازاریابی ایمیل می آید ، متوجه خواهید شد که اکثر خدمات ایمیل قالب های آماده و سردبیران ایمیل آسان برای استفاده را ارائه می دهند.

چند کلیک شما به راحتی می توانید یک خبرنامه ایجاد کنید. من طراحی گرافیک و یا مهارت های برنامه نویسی HTML نیاز ندارد.

با تشکر از گزارش های پیشرفته و آمار ، شما همچنین می توانید اطلاعات بین عملکرد تبلیغات از طریق ایمیل دریافت کنید. شما خواهید دید که از ایمیل های موفق ترین است و شما به لطف بیشتر به نرخ بازگشت مطمئن شوید, نرخ کلیک کنید و اطلاعات تعامل مخاطبان.

 

مقایسه راه حل های مختلف
بسیاری از راه حل های مختلف برای ارسال ایمیل وجود دارد. را انتخاب کنید که چگونه شما باید در مورد فرد مرتبط با کسب و کار شما فکر می کنم, در اینجا برخی از سوالات است که شما باید با دقت پاسخ می:

چگونه بسیاری از مخاطبین شما و چگونه بسیاری از آنها قصد دارید برای رسیدن به ظرف یک سال?
چگونه بسیاری از ایمیل های شما قصد ارسال?
چه نوع ایمیل شما می خواهید برای ارسال? تبلیغات, معامله و یا هر دو?
بودجه شما چقدر است?
یکی دیگر از عوامل در نظر گرفتن زمانی که در مقایسه خدمات ایمیل مقیاس پذیری و هزینه های مرتبط است.

هنگامی که شما شروع به بازاریابی ایمیل برای کسب و کار شما, به احتمال زیاد به لیست تماس خود را کوچک-اما در حالت ایده آل در طول زمان لیست.

در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان برنامه های رایگان و یا بسیار ارزان برای کسانی که با مخاطبان کوچک, قیمت نیز پس از به دست آوردن مشترکین بیشتر افزایش یابد.

انواع مختلف ایمیل های بازاریابی
ایمیل های تبلیغاتی
با توجه به ریتم کسب و کار شما ، ایمیل های تبلیغاتی در صورت لزوم ارسال می شود.

خبرنامه ارائه اخبار در مورد کسب و کار شما (نقاط عطف جدید ، قابلیت محصول جدید) و یا برجسته استفاده از محصول. این یک راه برای ماندن در ذهن مخاطبین خود و الهام بخشیدن به آنها برای ارتباط بیشتر با شما است.

کمپین های ایمیل متمرکز به شدت بیشتر در فروش و بازاریابی, معمولا شامل حفاظت از 3 به 10 پیام های ایمیل بیش از چند روز یا چند هفته ارسال.

این نوع از ایمیل ها با یک هدف خاص در ذهن ارسال-می شود آن را به ترویج پیشنهاد های ویژه, برای تشویق دریافت کاغذ سفید و یا به ثبت نام برای یک وبینار.

ایمیل به صورت خودکار
ایمیل خودکار می تواند صرفه جویی در وقت و ایجاد شگفتی برای رشد روابط مشتری.

ایمیل خودکار می تواند ساده به عنوان یک خوش آمدید ایمیل برای ارسال خبرنامه جدید یک ایمیل شخصی بر اساس مشتری رفتار و یا اطلاعات ارسال خواهد شد.

نکته جالب در مورد ایمیل های خودکار این است که هیچ کس نیاز به حضور فیزیکی به فشار "ارسال" را فشار دهید.

انواع مختلف ایمیل خودکار

کمی عمیق تر به ایمیل های خودکار ، دو نوع مختلف شما باید آگاه باشند از وجود دارد:

ایمیل های بازاریابی خودکار: اینها کسانی هستند که ما در بالا بحث کردیم. محتوای این ایمیل ها همزمان با اقدامات انجام شده توسط عموم مردم در مورد محصول یا خدمات شما است.

به طور معمول ، عموم مردم قبلا رضایت خود را برای دریافت ایمیل های تبلیغاتی از طریق فرم مشخص شده اعلام کرده اند.

ایمیل های معاملاتی: همانطور که از نامش بر می آید ، پس از معامله ارسال می شود. مثالها عبارتند از تایید سفارش ، به روز رسانی حمل و نقل ، و یادآوری قرار ملاقات.

ایمیل های تجاری برای CRM ضروری هستند ، به خصوص اگر تجارت الکترونیک داشته باشید. تصور کنید خرید یک محصول آنلاین و دریافت هر گونه تایید سفارش-شما احتمالا فکر می کنم این یک کلاهبرداری است برای شما.

به دلیل اهمیت آنها ، ایمیل های کسب و کار اغلب از یک آدرس ip مختلف به ایمیل های تبلیغاتی ارسال می شود.

اگر تجارت شما متکی بیش از حد در ارتباط متقابل, شما باید با دقت ارزیابی قابلیت های یک معامله گر ارائه دهنده ایمیل بالقوه.

بهترین روش های بازاریابی ایمیل
در حال حاضر که اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف ایمیل و مزایای آنها را برای تجارت خود را, شما می دانید, زمان آن رسیده است که با برخی از مهم ترین جنبه های بازاریابی ایمیل آشنا.

نکات زیر نیاز به توجه دقیق خود را به دلیل شما نیاز به مطمئن شوید که بازاریابی ایمیل خود را از نظر قانونی انجام می شود.

جمع آوری آدرس ایمیل از نظر قانونی
اگر شما می خواهید برای ارسال یک ایمیل به, شما به وضوح نیاز آدرس ایمیل. با این حال ، نحوه جمع آوری این آدرس ها بسیار مهم است.

به منظور جمع آوری آدرس ایمیل از نظر قانونی ، شما نیاز به انتخاب روند.
این است که چگونه یک مشتری علاقه مند و یا عمومی به شما می دهد رضایت خود را از طریق یک فرم آنلاین برای جمع آوری و استفاده از داده های خود را.


تقسیم لیست پستی خود را
با گسترش لیست ایمیل خود را, شما احتمالا انواع پروفیل های خریدار.

هش کردن اشاره به کاهش لیست شما و ایجاد لیست های کوچکتر از مخاطبین که یک اتصال مشترک دارند.

در میان بسیاری از امکانات مختلف تقسیم بندی, برخی از نمونه های از جمله سن وجود دارد, موقعیت جغرافیایی, خرید برای اولین بار, و غیره.

این اجازه می دهد تا شما را به ادامه محتوای شخصی و مربوط به هر فرد در لیست پستی خود را.

توانایی بهبود برای ارائه
تحویل ایمیل اشاره به توانایی ایمیل به زمین در صندوق پستی مشترکین.

 

انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹

کسب و کار آنلاین


در این مقاله شما ایده های کسب و کار در اینترنت همراه با مدل درآمد بخوانید. برخی ایده های کسب و کار آنلاین در ایران اجرا نمی شوند.

اگر شما به دنبال برای ایده های کسب و کار آنلاین شما در دوران SK و psasakrona از مشکلات کسب و کار سنتی از رها شوید و به جای ضرر و زیان در این بازار سود ذهن و به نوعی شغل اینترنتی در ذهن است.

این ایده ها به روز خواهد شد, بنابراین عضویت در خبرنامه در پایان صفحه.
ایده کسب و کار آنلاین برای شروع کسب و کار آنلاین

این روزها فرصت های زیادی برای شروع کسب و کار شما در اینترنت وجود دارد. اگر شما شده است جستجو در اینترنت, شما را دیده ام لیست بالا بلندی از ایده های کسب و کار آنلاین و کسب درآمد از اینترنت. اما من قصد دارم به لیست در این مقاله یک لیست از ایده هایی که به ذهن من می آیند و یا حتی شما همراه با مدل درآمد و اقلام است.

ضریب نفوذ اینترنت رسیده 94%, که رشد 3% در مقایسه با 97 سال ها.
کاربران اینترنت مرد خ به عنوان خریداران الکترونیکی بالقوه رشد 28 درصد نسبت به سال 97 به 89 در صد.
بیش از 61 هزار واحد کسب و کار الکترونیکی یک کد اعتماد است که به رشد 97%, 11% در مقایسه با سال.

ایده کسب و کار آنلاین: آمار از سال 98the اسمی حجم تجارت, e-commerce با رشد 103 درصد نسبت به سال 97 به 423hzar میلیارد دلار ساخت.
* میزان هر خرید الکترونیکی به طور متوسط 279 هزار دلار آمریکا تخمین زده است که در مقایسه با سال 97, 49 درصد رشد.
* تعداد کل معاملات تجارت الکترونیک نزدیک به 5.1 میلیون, که رشد 36% در مقایسه با 7 79.

ایده های کسب و کار آنلاین: آمار 98 سال

تعداد معاملات برق و نیکو دولت از 251 هزار, که در حدود رشد 106 درصد در مقایسه با 97.
سهم تعداد معاملات خرید آنلاین از طریق دروازه پرداخت آنلاین برای معاملات بانکی کل است 4%.
سهم کارگران تجارت الکترونیک از کل کارکنان بود 11% تخمین زده می شود که توسط رشد 97%, 83% در مقایسه با سال.

ایده کسب و کار آنلاین: آمار سال 98

گسترش coronavirus در ماه مارس 98 منجر به افزایش 4 ٪ در تعداد معاملات خرید آنلاین و رشد 236 ٪ در میزان این معاملات در مقایسه با مدت مشابه سال 97 شد.

 

ایده های کسب درآمد اینترنتی که در لیست زیر مشاهده می کنید را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

ایده هایی که نیاز به مهارت یا تجربه, و یا ایده هایی که مهارت یا تجربه نیاز ندارد, فقط خلاقیت چاشنی کار خود را.
ایده های کسب درآمد از اینترنت ایده های ساده یا خاص هستند.
ایده های کسب و کار اینترنتی که هنوز در ایران یا ایده های موجود در ایران انجام نشده است ، اما به شیوه ای جدید تحویل داده شد.
کسب درآمد اینترنتی ایده هایی که نیازی به سرمایه یا ایده هایی ندارند که نیاز به سرمایه اولیه دارند.

شما می توانید هر نوع اینترنت درآمد ایده آنهایی که مهم شروع:

این ایده واقعا نیاز قشر مردم را برآورده می کند.
شما همچنین اشتیاق و پشتکار به انجام این کار است.

با خواندن هر یک از این ایده ها و عناصر شرح داده شده در آنها, افکار نیز باید به ذهن شما می آیند. پس قبل از خواندن این لیست, مطمئن شوید که شما یک قلم و کاغذ در کنار شما به اطلاع افکار است که به ذهن شما می آیند.
ایده های کسب و کار آنلاین
ایده # 1: سایت متخصص در زمینه موسیقی

ایده کسب و کار آنلاین-تخصصی ایده سایت موسیقی

اگر شما به دنبال در اینترنت, اکثر سایت های موسیقی تنها دانلود موسیقی و در موسیقی تخصصی نیست. اگر شما مهارت در موسیقی و یا بسیاری از اطلاعات در این زمینه ، شما می توانید این ایده برای شروع کسب و کار آنلاین استفاده کنید.

متخصص تولید محتوا: افراد علاقه مند به این هیئت مدیره وجود دارد ، شما می توانید محتوای تخصصی برای این افراد تولید کنید. البته ، شما می توانید از مبتدی تا پیشرفته شروع کنید. شما لازم نیست برای دریافت اطلاعات پیشرفته در این زمینه در آغاز کار خود را. همان اطلاعات خوب است که شما ممکن است بسیار, و آنها به دنبال آن. پس اطلاعات خود را دست کم نگیرید. شما می توانید با استفاده از این اطلاعات به صورت رایگان و به جای دریافت ایمیل و یا شماره تلفن همراه از کاربران و یا قرار دادن اطلاعات به عنوان یک محصول.
مجله موسیقی آنلاین: دانلود کتاب و یا جاسازی شده در وب سایت شما.
ایده کسب و کار آنلاین-تخصصی ایده سایت موسیقی
بیوگرافی هنرمندان موسیقی
راهنمای خرید راحت ساز: شما می توانید یک راهنمای جامع و کامل برای هر ساز برای مبتدیان و دیگران ایجاد کنید.
شامل توجه داشته باشید انواع ساز: شما می توانید یادداشت ها را برای انواع ابزار دانلود کنید. شما می توانید بخشی را به صورت رایگان دانلود کنید و هر ابزار را به عنوان یک محصول بسته بندی کنید.

ایده مدل درآمد # 1: ایده کسب و کار آنلاین: مدل درآمد

ایجاد و آهنگ نت و آهنگ: اگر شما ماهر در ساخت آهنگ ها, یادداشت ها و آهنگ و یا حتی اگر شما می دانید مردم و یا می توانید آنها را پیدا کنید شما می توانید یک بخشی را در وب سایت خود را به درخواست و آهنگ نت و آهنگ. البته ، این کار آسان است زمانی که اعتبار سایت افزایش یافته است. شما می توانید اعتبار سایت را با قرار دادن محتوای تخصصی ، که بخشی از آن رایگان است ، و همچنین بخشی از آهنگ ، یادداشت ها و آهنگ هایی که قبلا ایجاد کرده اید ، افزایش دهید. البته ، با قرار دادن یک تصویر ویدئویی ، متن افرادی که قبلا دستور داده اند و راضی هستند ، می توانید اعتبار زیادی کسب کنید.

فروش ابزارهای مصرف کننده: سایر مدل های درآمد ، فروش ابزارها ، دستگاه ها و همه چیزهایی که افرادی که در کسب و کار موسیقی مشغول به کار هستند نیاز دارند. البته ، شما باید در مورد این منابع با کیفیت محصولات باز باشد.
موسیقی راهنمای مدارس: شما می توانید مدارس با گرفتن مقدار ماهانه یا سالانه از مدارس موسیقی را ارسال کنید.
آموزش آنلاین: شما می توانید نظریه اساسی موسیقی و انواع ابزار آنلاین یاد بگیرند. باز باید با توجه به نوک پرداخت و از آن زمان ، پشتیبانی پس از آموزش. به عنوان مثال ، شما می توانید رفع اشکال آنلاین قرار داده است.

ایده کسب و کار آنلاین: مدل درآمد برای ایده های موسیقی نینتندو

مورد استفاده بازار فروش ساز: ممکن است افرادی که یک ساز استفاده لازم نیست وجود دارد. ابزار شما می خواهید برای قرار دادن در سایت خود و دریافت کمیسیون خود را.

ایده # 2: ثبت دامنه و

ایده کسب و کار آنلاین: فروش دامنه

خلاقیت و زمان: در این ایده از کسب و کار آنلاین نیاز به مقدار زیادی از خلاقیت و زمان. شما باید یک لیست از نام دامنه است که ممکن است جالب و خلاق در هر زمینه آماده. ثبت نام و استفاده از دامنه در سایت شما خودتان و یا در سایت های در این زمینه راه اندازی.

مکانها name.hostiran.net و غیره namemesh.com و https://expireddomains.io / شما در انتخاب یک نام دامنه می تواند کمک.

نیاز به سرمایه کم تا زیاد ، سرمایه خواب: البته ، نیاز به سرمایه بذر دارد و دقیقا مشخص نیست که این دامنه ها فروخته می شوند.

ایده کسب و کار آنلاین

علاوه بر این ، شما باید راه های زیر برای فروش دامنه:

روش اول: ایجاد یک فایل شاخص.HTML, آدرس تلفن و موارد دیگر به طوری که خریداران می توانند با شما مطابقت اگر آنها پیدا کردن این منطقه با جستجو و....

روش دوم: ساخت یک سایت و محل ثبت دامنه در آن

راه سوم: استفاده از سایت های که در این زمینه مانند rond کار.اشعه مادون قرمز

افزایش احتمال فروش, زمان شما: اگر نام دامنه در رابطه با زمینه زیادی. خلاق, البته, مناطق انتخاب شده که روز به روز به سایت, دامنه آن می تواند اضافه شود, و غیره. به احتمال زیاد, خیلی زود, و با یک قیمت بسیار خوب شما می توانید هر گونه تبلیغات بیشتر در مقیاس.به عنوان مثال ، شما می توانید دامنه ها را در یک فروشگاه ثبت کنید.
شروع با باند مادون قرمز و با استفاده از موقعیت nic.ir: البته پیشنهاد می شود برای شروع با زمینه های مادون قرمز که واقعی هستند و هزینه بسیار کمی است. همچنین در سایت nic.ir در بخش دامنه های رایگان ، لیستی از دامنه های قبلا ثبت شده اما غیر قابل تجدید وجود دارد. شما به راحتی می توانید شناسایی و ثبت مناطق خوب است.

ایده کسب و کار آنلاین
ایده شماره 3: مجله آنلاین تخصصی

کسب درآمد از اینترنت: ایده ایجاد یک مجله تخصصی

ایده کمی متفاوت از اخبار و یا سرگرمی سایت است.
یکی از ویژگی های متمایز است:
اول ، یک مجله آنلاین در مورد یک زمینه تخصصی محتوا وجود دارد .
ثانیا ، در واقع ، بر خلاف محتوای متن و سایر انواع محتوا ، محتوای بیننده آنلاین برای مجله وجود دارد. این به این معنی است که کاربر می تواند شورای اجرا.
کاربر می تواند هر صفحه را به طور جداگانه ذخیره کند.
از آنجا که تقریبا متفاوت از بقیه سایت های اخبار و سرگرمی است و خلاقیت در آن وجود دارد ، ارتباطات بیشتری خواهد داشت.
شما باید محتویاتی را که به pdf دارید تبدیل کنید و بتوانید آن را در سایت با استفاده از یک پلاگین Pdf Viewer ساخته شده در سایت مشاهده کنید. البته ، شما همچنین می توانید فرمت 3d flipbook-dFlip اگر شما می خواهید به جای ورق استفاده کنید.

ایده کسب و کار آنلاین: ایده ایجاد یک مجله تخصصی
مدل ایده شماره 3: درآمد مجله آنلاین

تبلیغات: مانند هر نوع از سایت های محتوا, شما می توانید تبلیغات خود را نمایش داده شده در وب سایت. شما فقط باید به توجه به این واقعیت است که بدون توجه به آنچه تبلیغات محتوای مرتبط بودند ، بهتر است.

ایده کسب درآمد از اینترنت: ایده ساخت یک مجله تخصصی

فروش کالا: اگر شما کالا ، شما می توانید آن را به فروش برساند. البته کالاهای مربوط به محتوا بهتر هستند.
همکاری فروش: این روش همچنین می تواند به دلیل اهمیت محصولات با محتوای بالا و ترافیک انتخاب خوبی باشد.
قبول معرفی کسب و کار در قالب محتوا: شما می توانید به جای دریافت هزینه از محتوای تولید شده توسط خودتان و یا مشتریان. محتوای مورد نیاز برای معرفی کسب و کار, محصول و... در سایت, لطفا به اشتراک بگذارید, و تبادل محتوا, اجاره کسب و کار.

ایده شماره 4: ایجاد یک سایت برای مادران کم تجربه

ایده کسب درآمد از اینترنت: ایده تجربه کم مادر

اگر شما یک مادر هستید ، می توانید تجربیات خود را در مورد مسائل خاص برای خانم ها از ابتدای بارداری به موارد بعدی در اختیار خانم های تازه باردار به اشتراک بگذارید. مادران امروز به دنبال اطلاعات بیشتر از گذشته هستند. اطلاعات شما را به پدر و مادر مفید باشد.

به عنوان مثال ، می تواند اطلاعات مفیدی در مورد تغذیه مادر در طول و بعد از بارداری تولید کند. شما می توانید مسائلی را از سایت های پرسش و پاسخ واقع در ایران بررسی کنید و با توجه به این اطلاعات می توانید مطالب مفیدی را برای مادران کم تجربه تولید کنید.

مدل های درآمد برای مادران با تجربه کم

همکاری در فروش یا فروش کالاهای مناسب در دوران بارداری و بعد از بارداری: یک زن ممکن است نیاز به امکانات ویژه یا مراقبت در دوران بارداری داشته باشد. شما می توانید این کالاها را خودتان بفروشید یا در فروش همکاری کنید. برای این کار شما فقط نیاز به یک فروشگاه آنلاین.

https://telegra.ph/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-11-12

 

انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۹

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما