ما به مدیران وب سایت ها کمک می کنیم تا درآمد وب سایتشان افزایش یابد. یا کمک می کنم ترافیک سایت افزایش یابد

محل لوگو

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

تفاوتی بین زنده ماندن و شکوفایی وجود دارد و به عنوان یک صاحب مشاغل ، احتمالاً با آن آشنا هستید. اما آیا شما با نقش بازاریابی دیجیتال در ارتباط با تجارت خود آشنا هستید؟ اگر یک تجارت زنده مانده است ، کار خوبی است. در حال شکستن است ، صاحب خیالش راحت است. اما اگر یک تجارت رونق داشته ...

چگونه رتبه بندی الکسا را ​​به سرعت بهبود بخشم؟

سامانه رتبه بندی وب سایت الکسا در سراسر جهان سیستم قابل قبولی است. سیستم دیگر مانند رتبه بندی صفحه Google ، Domain Authority ، Page Authority ، Moz Rank ، Quantcast دقیق تر از سیستم رتبه بندی Alexa شناخته شده است ، اما مشکل کاهش رتبه الکسا این سیستم رتبه بندی ترافیک این است که آنها مرتباً به روز نمی ...

فهرست بررسی حسابرسی محتوا: الگوها و دستورالعمل های حسابرسی بعدی شما

آیا محتوای سازمان خود را مدیریت می کنید؟ در این صورت ، زمانی فرا می رسد که باید ممیزی محتوا را انجام دهید. اگرچه 37 درصد از بازاریابان محتوا هرگز چنین کاری نمی کنند ، یک حسابرسی محتوا می تواند تفاوت زیادی در درک محتوای شما و پیشبرد استراتژی شما ایجاد کند. چه در حال راه اندازی یک ...

بازاریابی اینترنتی برای وب سایت ها

وبلاگ Buffer یک ایده ثابت از بازاریابان برجسته صنعت و رهبران اندیشه اجتماعی را ارائه می دهد. این یکی از قابل دسترسی ترین وبلاگ های بازاریابی در اینترنت است و برای تولید ایده های جدید و اجرای تاکتیک های کاربردی مفید است. وب سایت ، آموزش بازاریابی اینترنتی به عنوان یک کل ، یک ...

3 مبانی سئو شما ممکن است از دست رفته باشید

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) طی چند سال گذشته به طور چشمگیری تکامل یافته است. موتورهای جستجوگر مانند گوگل و بینگ الگوریتمها و فرآیندهای یادگیری ماشینی خود را به روز کرده اند تا بر تجربیات متمرکز شوند. بهینه سازی موبایل ، سرعت سایت ، ساختار سایت و محتوا به همراه ده ها سیگنال ...

3 راه برای وارد کردن سئو در استراتژی بازاریابی ورودی خود

SEO یا "بهینه سازی موتور جستجو" اصطلاحی است که توسط بسیاری از افراد در دنیای بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. این روند دریافت ترافیک "رایگان" از موتورهای جستجو است و همچنین به عنوان جستجوی ارگانیک گفته می شود زیرا شرکت ها مجبور نیستند هزینه های دریافت شده در نتایج را نشان ...

چه چیزی بهتر: SEO یا PPC؟

این که آیا شما در صنعت بازاریابی تازه کار هستید یا مدتی در آن حضور داشته اید ، سوالی پیش می آید که بارها و بارها مطرح می شود: آیا SEO (بهینه سازی موتور جستجو) یا PPC (تبلیغات با هر کلیک) برای تجارت شما بهتر است ؟ در اینجا چند بینش برای کمک به شما در تصمیم گیری وجود دارد. SEO در مقابل PPC: ...

چگونه می توانیم به یک متخصص SEO مستقل تبدیل شویم

سئو برای موفقیت هر کسب و کار آنلاین مهم است ، بنابراین چگونه می توانید به عنوان یک متخصص در این زمینه ، ساختن اختیار خود را شروع کنید؟ در این وبلاگ ، ما مهارت های دیجیتالی و مهارت های لازم برای توسعه را مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوانید به یک متخصص متخصص SEO موفق تبدیل شوید. سئو ...

روندهای بازاریابی محتوا برای تماشا

طبق گفته Smart Insights ، بازاریابی محتوا به عنوان مهمترین تکنیک برای فروش افزایشی رانندگی در سال 2017 شناخته شد. در صنعتی که همه چیز درمورد آزمایش است ، امسال برخی روندهای کلیدی برجسته شده و راه را برای بهترین روشهای بازاریابی محتوا در سال آینده هموار کرده است. در اینجا 6 گرایش برای ...


کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما